Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176379/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00188360/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Naramicach" w ramach zadania "Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Naramicach oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biała-Parcela"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Biała Druga
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-350
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438419090
1.5.8.) Numer faksu: 438419018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabiala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.biala.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Naramicach" w ramach zadania "Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Naramicach oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biała-Parcela"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24fb6976-1143-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002300/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Naramicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"EFRROW: Europa inwestująca w obszary wiejskie" operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" działanie "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" PROW na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176379/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GO.271.2.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2104274,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Naramicach” na działkach o nr ewid. 63/1, 63/3, 63/4 obręb Naramice, gm. Biała.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka budynku gospodarczego.
2) Przebudowę budynku stacji uzdatniania wody:
− wymiana pokrycia dachu,
− wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
− wykonanie posadzek,
− remont przegród zewnętrznych tj. wykonanie izolacji, ocieplenia i tynków zewnętrznych,
− wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
− wykonanie nowych okładzin ściennych oraz malowanie ścian wewnętrznych oraz sufitu.
3) Budowę zbiornika żelbetowego łupinowego wody pitnej o pojemności użytkowej 251 m3,
4) Wykonanie nowego układu technologicznego uzdatniania wody:
− demontaż urządzeń pompowni głębinowych,
− demontaż urządzeń technologicznych istniejącej SUW wraz z demontażem instalacji wewnętrznych,
− montaż i uruchomienie tymczasowej stacji uzdatniania wody,
− wykonanie nowych obudów ujęcia oraz montaż nowych urządzeń pompowni głębinowych,
− montaż aeratora centralnego, bloku filtrów pośpiesznych, pompowni II˚, dmuchawy i bloku sprężonego powietrza, osuszaczy powietrza, zespołu dezynfekcji,
− rozruch mechaniczny i hydrauliczny stacji uzdatniania wody.
5) Wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
6) Przebudowę istniejących i budowę nowych rurociągów zewnętrznych wodociągowych i kanalizacyjnych.
7) Wykonanie robót elektrycznych, w tym dostawa i montaż:
− rozdzielnic technologicznych i rozdzielnicy głównej,
− instalacji i aparatury kontrolno–pomiarowej,
− instalacji sterowania i wizualizacji,
− instalacji oświetlenia podstawowego,
− instalacji oświetlenia ewakuacyjnego,
− instalacji oświetlenia terenu,
− instalacji gniazd wtyczkowych i siły,
− instalacji ogrzewania elektrycznego,
− instalacji odgromowej.
8) Budowę nowego ogrodzenia z paneli zgrzewanych na prefabrykowanym cokole betonowym.
9) Budowę wewnętrznych utwardzeń z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego.
10) Zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie plantowania terenu wraz z siewem trawy.
11) Wykonanie badań laboratoryjnych fizykochemicznych i bakteriologicznych wody surowej z każdego ujęcia, po każdym filtrze, ze zbiornika retencyjnego, na wyjściu na sieć. Efekt technologiczny należy potwierdzić poprzez uzyskanie pozytywnych wyników badań wody przeznaczonej do spożycia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294 z późniejszymi zmianami).
12) Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń, w tym pozytywnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego.
Uwaga
1. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do budowy instalacji technologicznych stacji uzdatniania wody, mające bezpośredni kontakt z wodą, powinny posiadać atesty Państwowego Zakładu Higieny. Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca powinien uzgodnić wszystkie przewidziane do zastosowania materiały, mające kontakt z wodą pitną, z Powiatowym Państwowym Inspektorem Nadzoru Sanitarnego.
2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w trakcie realizacji umowy, prawidłową pracę tymczasowej stacji uzdatniania wody do momentu oddania do użytku oraz uruchomienia przebudowanej SUW, celem zapewnienia nieprzerwanej dostawy do odbiorców wody pitnej o odpowiedniej jakości oraz pod odpowiednim ciśnieniem – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Wszelkie planowane wyłączenia pracy istniejącej SUW, każdorazowo muszą być uzgadnianie z Zamawiającym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3013500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3728639,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3013500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004780325
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3013500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.