Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo -Wypoczynkowego Malinówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Ełk
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrozy Wielkie 21
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 620 25 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elk@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://elk.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_elk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo -Wypoczynkowego Malinówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-934b8f82-f8ac-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93651,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zwierzęce-mięso i produkty mięsne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnych dostaw produktów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk. Dopuszcza się oferty z artykułami innymi niż wymienione w ofercie, ale mają to być artykuły równoważne. W przypadku artykułów równoważnych należy podać ich nazwę, a w przypadku innych opakowań również wielkość opakowania. Dopuszcza się opakowania mniejsze w stosunku do planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. Dopuszcza się również większe opakowania o 50% od wielkości planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. W przypadku kiedy zamawiane artykuły podlegają Polskim Normom, oferowane artykuły muszą je spełniać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią druki "Kosztorysu ofertowego ". Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 41530,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie, nabiał i woda mineralna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnych dostaw produktów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk. Dopuszcza się oferty z artykułami innymi niż wymienione w ofercie, ale mają to być artykuły równoważne. W przypadku artykułów równoważnych należy podać ich nazwę, a w przypadku innych opakowań również wielkość opakowania. Dopuszcza się opakowania mniejsze w stosunku do planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. Dopuszcza się również większe opakowania o 50% od wielkości planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. W przypadku kiedy zamawiane artykuły podlegają Polskim Normom, oferowane artykuły muszą je spełniać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią druki "Kosztorysu ofertowego ". Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 22267,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mrożone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnych dostaw produktów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk. Dopuszcza się oferty z artykułami innymi niż wymienione w ofercie, ale mają to być artykuły równoważne. W przypadku artykułów równoważnych należy podać ich nazwę, a w przypadku innych opakowań również wielkość opakowania. Dopuszcza się opakowania mniejsze w stosunku do planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. Dopuszcza się również większe opakowania o 50% od wielkości planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. W przypadku kiedy zamawiane artykuły podlegają Polskim Normom, oferowane artykuły muszą je spełniać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią druki "Kosztorysu ofertowego ". Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 5597,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnych dostaw produktów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Malinówce przy Nadleśnictwie Ełk. Dopuszcza się oferty z artykułami innymi niż wymienione w ofercie, ale mają to być artykuły równoważne. W przypadku artykułów równoważnych należy podać ich nazwę, a w przypadku innych opakowań również wielkość opakowania. Dopuszcza się opakowania mniejsze w stosunku do planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. Dopuszcza się również większe opakowania o 50% od wielkości planowanych opakowań wykazanych w formularzach ofertowych. W przypadku kiedy zamawiane artykuły podlegają Polskim Normom, oferowane artykuły muszą je spełniać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią druki "Kosztorysu ofertowego ". Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 29903,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35146,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36221,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35146,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.3) Ulica: Staniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35146,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20491,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20808,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20491,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200211
7.3.3) Ulica: Handlowa 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20491,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4071,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4171,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4071,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iglotex Dystrybucja Polska Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.3) Ulica: Polska 20
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-339
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4071,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18786,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20121,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18786,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mona-Kontra spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441961922
7.3.3) Ulica: Majora Hubala 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18786,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Pełnienie funkcji streetworkera
- Dostawa fortepianu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk w 2025 roku
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.