Og³oszenie z dnia 2024-05-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00486560/01 - Og³oszenie z dnia 2023-11-09
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sto³u operacyjnego wraz z akcesoriami
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. ¦wiêtej Rodziny SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012045743
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: A.J. Madaliñskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-544
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalmadalinskiego.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sto³u operacyjnego wraz z akcesoriami2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a16a4a36-7e38-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00326867
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/2023/DZP
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 174000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmuj±ca sprzeda¿ wraz z dostarczeniem, monta¿em i uruchomieniem u Zamawiaj±cego 1 sztuki sto³u operacyjnego wraz z akcesoriami
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192230-3 - Sto³y operacyjne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 174000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 174000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vente Amicale Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522581079
7.3.3) Ulica: ul. Marsza³kowska 58
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-545
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 187920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzek± Okrzejk± w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowo¶ci Maciejowice wraz z dojazdami w niezbêdnym zakresie" - nr postêpowania 031/25
- Wykonanie materia³ów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Czê¶æ 1, Czê¶æ 2, Czê¶æ 3.
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z: 1) przebudow± ul. ¦rodkowej na odcinku ul. Kowieñska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudow± sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomo¶ci przy al. Prymasa Tysi±clecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Krucza 19 m. 68 czê¶æ nr 2: Górno¶l±ska 7 m. 21 (w podziale na 2 czê¶ci)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkó³ i placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów O¶wiaty-Wola m.st. Warszawy
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.