Og³oszenie z dnia 2023-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00326867/01 - Wynik z dnia 2024-05-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sto³u operacyjnego wraz z akcesoriami
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. ¦wiêtej Rodziny SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012045743
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: A.J. Madaliñskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-544
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalmadalinskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sto³u operacyjnego wraz z akcesoriami
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a16a4a36-7e38-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00486560
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezi amawiajacy.pl, zak³adki: Korespondencja
Platforma zakupowa tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
1.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
2.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.2. Komputer klasy PC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 8GB Ram, procesor Intel I3, system operacyjny - MS Windows 10;
2.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
2.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
3.1. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Edge lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
3.2. Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
3.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
4. Zamawiaj±cy na podstawie § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,odt, ods, docx, xlsx, pptx, csv, 7z, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 29/2023/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmuj±ca sprzeda¿ wraz z dostarczeniem, monta¿em i uruchomieniem u Zamawiaj±cego 1 sztuki sto³u operacyjnego wraz z akcesoriami
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192230-3 - Sto³y operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-12
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie dokumentów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ud¼wig sto³u
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± niezbêdne do wykonania zamówienia;Dla potwierdzenia spe³nienia tego warunku wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali minimum 1 dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia. Za odpowiadaj±ce rodzajem zamawiaj±cy uzna dostawê sto³u operacyjnego.
Za odpowiadaj±ce warto¶ci± zamawiaj±cy uzna dostawê o warto¶ci nie mniej ni¿ 150 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5) ustawy, o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a oferty zosta³y przygotowane niezale¿nie od siebie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
9. Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi certyfikatu zgodno¶ci wystawionego przez jednostkê notyfikuj±c± lub deklaracji zgodno¶ci WE wymaganych ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022.974 z pó¼n. zm.) – w zale¿no¶ci od ich klasyfikacji orazz Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r.w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporz±dzenia (WE) nr
178/2002 i rozporz±dzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i
93/42/EWG (Dz.U.UE.L.2017.117.1 z dnia 2017.05.05), dalej Rozporz±dzenie 2017/745.
10. Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzaj±cych zg³oszenie wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
11. Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi, niepodlegaj±cymi obowi±zkowi zg³oszenia do Prezesa Urzêdu zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
9. Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi certyfikatu zgodno¶ci wystawionego przez jednostkê notyfikuj±c± lub deklaracji zgodno¶ci WE wymaganych ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022.974 z pó¼n. zm.) – w zale¿no¶ci od ich klasyfikacji orazz Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r.w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporz±dzenia (WE) nr
178/2002 i rozporz±dzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i
93/42/EWG (Dz.U.UE.L.2017.117.1 z dnia 2017.05.05), dalej Rozporz±dzenie 2017/745.
10. Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzaj±cych zg³oszenie wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
11. Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi, niepodlegaj±cymi obowi±zkowi zg³oszenia do Prezesa Urzêdu zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2. Formularza w³a¶ciwo¶ci techniczno-u¿ytkowych wed³ug wzoru podanego w Za³±czniku nr 2.3. O¶wiadczenie okre¶lone w art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ.
4. Pe³nomocnictwa do podpisania oferty, je¿eli jest ona podpisana przez osobê lub osoby niewymienione w dokumencie okre¶laj±cym status prawny wykonawcy, jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
5. Dokumentu, w którym wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
6. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli wymienione dokumenty znajduj± siê w ogólnodostêpnych bazach danych, wykonawca mo¿e wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów przez zamawiaj±cego.
7. O¶wiadczenia wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13. lub art. 14. RODO wed³ug wzoru podanego w Za³±czniku nr 4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do ¿ywienia niemowl±t zawieraj±cych hydrolizat bia³ka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pe³ni zautomatyzowanego analizatora do badañ immunohematologicznych wraz z obs³ug± serwisow± podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przeno¶nych urz±dzeñ do detekcji narkotyków w ¶linie
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zak³adu Obs³ugi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podzia³em na dwa zadania"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.