Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232380/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W OPOLU LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 26 94
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 26 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsopolelubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.opolelubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d922132f-2cbe-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa specjalistyczna -medyczna
1.3.2 Warsztaty z integracji międzypokoleniowej
1.3.4 Świadczenie usług psychologicznych dla beneficjentów Klubu integracji Społecznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: „CUS w Gminie Opole Lubelskie w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232380/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS. 271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200541,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: dla minimum100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do
Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do
Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 225 godzin
(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
100 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 29250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: dla minimum 100 osóbw zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału
CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora
Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin
zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik: dla minimum100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do
Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do
Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin
(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale 75 godzin od dnia podpisania umowy do
28.02.2022 r., 100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku, 25 godzin od 01.01.2023
roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 31333,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Usługi psychologiczne. W ramach realizacji zamówienia do obowiązkówWykonawcy należy prowadzenie zajęć psychologicznych - indywidualnych oraz grupowych w
Klubie Integracji Społecznej bez limitu osób. Wsparcie ma przede wszystkim na celu pomoc w
rozwiązywaniu osobistych problemów uczestników związanych np. z sytuacją rodzinną,
nieradzeniem sobie ze stresem i agresją, konfliktami, uzależnieniami, barierami w kontaktach
interpersonalnych, niską samooceną oraz motywacją do podejmowania konstruktywnych
działań. Udzielane wsparcie polegać powinno przede wszystkim na wzmocnieniu kompetencji
społecznych uczestników projektu oraz zbudowaniu zaufania wobec grupy. W ramach wsparcia
należy przeprowadzić zajęcia z zakresu integracji, komunikacji, negocjacji i rozwiązywania
sytuacji konfliktowych. Ponadto w ramach warsztatów powinny zostać zorganizowane szkolenia
kształtujące umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych (tj. problemy
rodzinne, utrata zdrowia, utrata bliskiej osoby, utrata chęci życia, przemoc domowa, problemy
alkoholowe, itp.) w celu podwyższenia samodzielności i zwiększenia szans na aktywność w
życiu publicznym. Podczas zajęć uczestnicy powinni nauczyć się jak samemu radzić sobie w
sytuacjach kryzysowych i/lub gdzie się skutecznie zwrócić o pomoc.
Wykonawca jest obowiązany do zrealizowania usługi w wymiarze łącznym 1000 godzin, średnio
40 godzin w miesiącu (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
a) 400 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 480 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
c) 120 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 77333,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Usługi integracyjne o zakresie:W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie warsztatów z
integracji międzypokoleniowej na temat starości i starzenia się kierowanych do różnych grup
wiekowych bez limitu osób. Wykonawca ma obowiązek prowadzić działania międzypokoleniowe
z udziałem osób starszych na rzecz rozwoju wiedzy młodszych pokoleń, np. lekcje historii,
pogadanki edukacyjne, itp. w wymiarze łącznym 375 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w
podziale:
a) 150 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 180 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,
c) 45 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30625 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 22.10.2021 r. godz. 08:30.
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych,
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zgodnie z art. 259 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie w części odnoszącej się do wyżej wymienionych wyodrębnionych części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 22.10.2021 r. godz. 08:30.
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry,
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zgodnie z art. 259 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie w części odnoszącej się do wyżej wymienionych wyodrębnionych części zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 22.10.2021 r. godz. 08:30.
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik,
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zgodnie z art. 259 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie w części odnoszącej się do wyżej wymienionych wyodrębnionych części zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR CONSULTING PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Ul. Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ustalił termin składania ofert w niniejszym postępowaniu na dzień 22.10.2021 r. godz. 08:30.
W terminie składania ofert nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta w zakresie następujących wyodrębnionych części zamówienia:
Część V: Usługi integracyjne.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zgodnie z art. 259 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie w części odnoszącej się do wyżej wymienionych wyodrębnionych części zamówienia.
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- "Przebudowa ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim"
- Remont części wygrodzenia wewnętrznego przy pawilonie mieszkalnym F w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.