eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalechowoUdzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Malechowo w 2021 r. w wysokości 2 500 000,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Malechowo w 2021 r. w wysokości 2 500 000,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malechowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malechowo

1.5.2.) Miejscowość: Malechowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-142

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943140561

1.5.8.) Numer faksu: 943184305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malechowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malechowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malechowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Malechowo w 2021 r. w wysokości 2 500 000,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cb27c91-331a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002653/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gimny w 2021 r. w wysokości 2500000,00 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242374/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGP.2710.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325157,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Malechowo w 2021 r. w wysokości 2 500 000,00 zł” (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
2. Charakterystyka kredytu:
1) Kwota kredytu: do 2 500 000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
2) Okres kredytowania: od daty podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2034 roku;
3) Wykonawca postawi środki kredytu do dyspozycji Zamawiającego:
– w okresie: najwcześniej od dnia podpisania umowy, a najpóźniej do 31 grudnia 2021 r.
– uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na podstawie złożonej przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji.
– uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Sławnie Oddział w Malechowie nr 91 9317 1012 0040 0073 2000 0010.
3. Zabezpieczenie kredytu:
a) jeżeli takowe zostanie ustanowione dopuszcza się tylko weksel in blanco wraz
z deklaracją wekslową, przy czym kontrasygnata Skarbnika Gminy zostanie złożona tylko na deklaracji wekslowej.
4. Dla potrzeb umowy kredytowej oraz do wyliczenia ceny, przy obliczaniu odsetek przyjmuje się kalendarz rzeczywisty, tj. rok liczy 365/366 dni.
5. Prowizja za rozpatrzenie wniosku kredytowego stanowi koszt Wykonawcy.
6. Wykonawca nalicza odsetki w stosunku rocznym za okres od dnia powstania zadłużenia
z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. Odsetki naliczane będą wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu.
7. Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
8. Spłata odsetek następować będzie bezgotówkowo w okresach miesięcznych. Odsetki naliczane będą za okres od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, a płatne na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatni dzień roboczy miesiąca.
9. Pierwsza płatność odsetek powinna nastąpić do ostatniego dnia miesiąca, w którym uruchomiono kredyt.
10. Zmiana stopy oprocentowania kredytu nie wymaga aneksowania Umowy kredytowej.
11. O wysokości odsetek do zapłaty Wykonawca będzie informował każdorazowo Zamawiającego, na co najmniej
5 dni przed terminem płatności.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnego wykorzystania przyznanego kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (np. prowizji).
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu lub jego rat bez obciążenia jakimikolwiek dodatkowymi kosztami (np. prowizją), przy jednoczesnym powiadomieniu banku na 5 dni przed terminem spłaty.
14. W przypadku, gdy kredyt zostanie spłacony przed terminem spłaty, odsetki liczone będą do dnia poprzedzającego dzień spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu spłaty kredytu (rat kredytu), zmiany kwot poszczególnych rat spłaty na jego pisemny wniosek złożony Wykonawcy na 14 dni przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, pod warunkiem, że zmiany terminu spłaty kredytu (rat kredytu) oraz zmiany kwot poszczególnych rat spłaty, nie wywołają przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników obsługi zadłużenia Zamawiającego, przy czym zmiana kwot poszczególnych rat spłaty wymaga aneksu do umowy.
W przypadku prolongaty spłaty kredytu Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji.
16. Spłata kapitału: zgodnie z zapisami Rozdziału 5 niniejszej SWZ.
17. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania marża kredytu będzie stała.
18. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę, najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty za wyjątkiem płatności rat przypadających na dzień ustawowo wolny od pracy na koniec roku, w takim przypadku spłata będzie następowała
w dniu roboczym poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy.
19. Koszty kredytu stanowi suma: stawki referencyjnej WIBOR 1M, ogłoszonej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i marży Wykonawcy, która będzie stała w całym okresie kredytowania (obowiązywania umowy).
20. Oprocentowanie kredytu - ustalane będzie dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na pierwszy dzień każdego miesiąca.
21. Zamawiający nie przewiduje prowizji przygotowawczej w koszcie kredytu.
22. Wykonawca nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za zmianę warunków zawartej umowy, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu i innych niewymienionych.
23. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
24. Termin spłaty raty kredytu jest zachowany w przypadku wpływu do Wykonawcy środków najpóźniej w dniu wyznaczonym do spłaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270891,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349447,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270891,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Sławnie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000498715

7.3.3) Ulica: Kopernika 5

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270891,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.