Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek (OEB-2,3,5)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek (OEB-2,3,5)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbd8191-136b-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Świadczenia usług w zakresie opróżniania lokali i pomieszczeń oraz w zakresie dokonywania przeprowadzek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu nr NZ.231.081.2023 (ogłoszenie nr 2023/BZP 00431912/01 z dnia 2023-10-06) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: NZ.231.081.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.043.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 266516,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124016,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
część 1 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 2 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-2).
3. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, garaż pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
4. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i innych pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
5. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (e-mailem), z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi…” (załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy). Zlecenie zawierać będzie:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez Strony wynagrodzenie za usługę.
6. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia/ruchomości (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem,
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności (w szczególności poprzez omiecenie pomieszczeń),
g) przewiezienia mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek - wniesienia przetransportowanych mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
7. Zamawiający dla każdej części zamówienia przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §11 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w zamieszczonej poniżej tabeli (pkt 8 Zaproszenia) w kolumnie „ilość gwarantowana”. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia w okresie obowiązywania umowy ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli (pkt 8 Zaproszenia) w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
8. Zakresy maksymalne i minimalne dla poszczególnych części zamówienia wynoszą:
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia
ilość gwarantowana: 900 m2
ilość maksymalna: 2880 m2
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek:
ilość gwarantowana: 50 m2
ilość maksymalna: 360 m2
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
11. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy.
12. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia (aspekty społeczne):
Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 3 projektowanych postanowień umowy.
13. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 3 projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji
4.5.5.) Wartość części: 57221,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
część 2 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 3 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-3).
3. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, garaż pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
4. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i innych pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
5. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (e-mailem), z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi…” (załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy). Zlecenie zawierać będzie:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez Strony wynagrodzenie za usługę.
6. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia/ruchomości (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem,
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności (w szczególności poprzez omiecenie pomieszczeń),
g) przewiezienia mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek - wniesienia przetransportowanych mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
7. Zamawiający dla każdej części zamówienia przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §11 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w zamieszczonej poniżej tabeli (pkt 8 Zaproszenia) w kolumnie „ilość gwarantowana”. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia w okresie obowiązywania umowy ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli (pkt 8 Zaproszenia) w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
8. Zakresy maksymalne i minimalne dla poszczególnych części zamówienia wynoszą:
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia: ilość gwarantowana: 250 m2
ilość maksymalna: 2100 m2
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek:
ilość gwarantowana: 165 m2
ilość maksymalna: 420 m2
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
11. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy.
12. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia (aspekty społeczne):
Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 3 projektowanych postanowień umowy.
13. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 3 projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji
4.5.5.) Wartość części: 46066,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddziały Eksploatacji Budynków Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
część 3 - obejmuje usługi opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz przeprowadzek do lokali i pomieszczeń tymczasowych z nieruchomości położonych w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 5 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB-5).
3. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, garaż pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
4. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i innych pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
5. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (e-mailem), z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi…” (załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy). Zlecenie zawierać będzie:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez Strony wynagrodzenie za usługę.
6. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia/ruchomości (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem,
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności (w szczególności poprzez omiecenie pomieszczeń),
g) przewiezienia mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek - wniesienia przetransportowanych mienia/ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
7. Zamawiający dla każdej części zamówienia przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie opróżnień i/lub przeprowadzek w okresie obowiązywania umowy określonym w §11 projektowanych postanowień umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli ilości poszczególnych usług wskazanych w zamieszczonej poniżej tabeli (pkt 8 Zaproszenia) w kolumnie „ilość gwarantowana”. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia w okresie obowiązywania umowy ilości metrów kwadratowych powierzchni lokali i pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usługi ich opróżniania lub przeprowadzek w stosunku do ilości minimalnych (gwarantowanych) oraz wykorzystania całej kwoty przewidzianej dla zamówienia gwarantowanego określonej w § 6 pkt 2 lit. b) projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w tabeli (pkt 8 Zaproszenia) w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego.
8. Zakresy maksymalne i minimalne dla poszczególnych części zamówienia wynoszą:
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia:
ilość gwarantowana: 350 m2
ilość maksymalna: 960 m2
ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi przeprowadzek:
ilość gwarantowana: 25 m2
ilość maksymalna: 180 m2
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
11. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy.
12. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia (aspekty społeczne):
Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia zawarte są w § 3 projektowanych postanowień umowy.
13. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 3 projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji
4.5.5.) Wartość części: 20728,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA CLS DAMIAN SIWEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412375646
7.3.3) Ulica: Cmentarna
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72619,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA CLS DAMIAN SIWEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412375646
7.3.3) Ulica: Cmentarna
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58375,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA CLS DAMIAN SIWEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412375646
7.3.3) Ulica: Cmentarna
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26272,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.