Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287113/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27b6e15-1173-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.86.2022.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:Część I
• szkoły umożliwiającej realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, tj. Zespołu Niepublicznych Szkół im. „Alicji po drugiej stronie lustra” w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, 46-082 Kup – jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz autyzmem, w tym z zespołem Aspergera mieszkającego w Namysłowie oraz jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz autyzmem, w tym z zespołem Aspergera mieszkającego w Jastrzębiu.
Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.
W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.
Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
1) zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w części II (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);
2) posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;
3) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
4) zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi.
W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia na dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).
Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.
Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które udzieli jednemu Wykonawcy.
Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 83235,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:Część II
• szkoły umożliwiającej realizację zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, tj. Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, ul. Mossora 4, 49-300 Brzeg – jednego ucznia niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim mieszkającego w Namysłowie (poruszającego się na wózku inwalidzkim).
Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.
W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.
Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
1) zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w części II (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);
2) posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;
3) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
4) zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi.
W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia na dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).
Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.
Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów
oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które udzieli jednemu Wykonawcy.
Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 83235,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:Część III
• szkoły umożliwiającej realizację obowiązku szkolnego, tj. Zespołu Szkół Specjalnych w Słupii pod Kępnem, ul. Katowicka 8, 63-604 Baranów – jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością ruchową oraz niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym mieszkającego w Namysłowie.
Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.
W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.
Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
1) zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w części II (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);
2) posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;
3) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
4) zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi.
W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia na dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).
Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.
Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów
oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które udzieli jednemu Wykonawcy.
Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 91191,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106206,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380447407, NIP: 7521383036
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106206,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260593429, NIP: 9591947835
7.3.3) Ulica: ul. Oskara Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106206,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380447407, NIP: 7521383036
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Usługi transportowe w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Namysłów
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Przeczów
- Wymiana oświetlenia ulicznego, budowa oświetlenia, montaż brakującego oświetlenia drogowego oraz rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Namysłów.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie, 2) dla Brzezinka i Krasowice, 3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Usługi transportowe w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Namysłów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.