Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259758/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00265878/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1944a9fc-3e32-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000727/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach przychodni na potrzeby MOPR-u.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259758/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.263.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243658,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8C (pokój nr 203, 208, 213 i 206 - 3 pomieszczenia) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 203, 208, 213, 206-3 jednostki w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8c, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 30162,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 2 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Siewna 2 (pokój nr 108-2 jednostki wewnętrzne, 112, 113, 114, 114A) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 108 – 2 jednostki wewnętrzne, 112, 113, 114, 114A w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 2 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy
ul. Siewna 2, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 32195,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przyul. Radzymińska 16 (pokój nr 110, 118, 119, 124, 125, 128) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 110, 118, 119, 124, 125, 128 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Radzymińska 16, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 31382,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 5 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Hallera 8 (pokój nr 2/1, 2/3, 2/9, 2/6-2 jednostki wewnętrzne) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 2/6 – 2 jednostki wewnętrzne, 2/1, 2/3, 2/9 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 5 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Hallera 8, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.. Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 25609,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 5: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Bema 2 (pokój nr 230A, 231, 232, 233, 233, 234) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 230A, 231, 232, 233, 233, 234 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Bema 2, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.. Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 30569,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 6: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Storczykowa 5 (pokój nr 105, 112, 113, 116, 117, 118) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 105, 112, 113, 116, 117 ,118 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Storczykowa 5, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 30975,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 7: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Swobodna 24 (pokój nr 216, 217, 218, 226, 227) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 216, 217, 218, 226, 227 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Swobodna 24, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 26016,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 8: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Witosa 38 (pokój nr 1-2 jednostki wewnętrzne, 2, 4, 6, 7, 12) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 1, 2, 4, 6, 7, 12 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Witosa 38, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 36747,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35743,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47293,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35743,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35743,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34977,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47724,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37699,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37699,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43715,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37638,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37638,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30196,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40405,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30196,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30196,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38806,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43911,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Przemko" Przemysław Biedrzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180027167
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 9C
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43911,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42127,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47478,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42127,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42127,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35649,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43849,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43356,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56641,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46863,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Remontowe "Felix"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420100188
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Knyszyńska 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-694
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46863,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Budowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Radziwiłłów wraz z przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej oraz dostawą wyposażenia
- Zaprojektowanie i montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach trafo w garażu budynku Prokuratury Krajowej przy ul. Postępu 3 w Warszawie.
- Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów
- Odbudowa po pożarze w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16.
- Remont mający na celu zapewnienie wysokiej jakości edukacji i poprawę dostępności w Szkole Podstawowej w Hłudnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.