Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308166/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza
1.5.2.) Miejscowość: Halinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35243dad-58f2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001444/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu gminy Halinów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308166/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów z niepełnosprawnościami (w tym na wózkach inwalidzkich), zamieszkałych na terenie gminy Halinów wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu:
1) 8 uczniów - do i z:
a) Zespołu Szkół Specjalnych nr 6 w Warszawie ul. Skaryszewska 8;
b) Zespołu Szkół Specjalnych nr 97 w Warszawie ul. Tarchomińska 4;
c) Szkoły Podstawowej nr 385 w Warszawie ul. Klimatyczna 1;
d) Zespołu Szkół Specjalnych nr 102 w Warszawie ul. Halna 32;
e) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 95 w Warszawie ul. Hafciarska 80/86;
f) Liceum Ogólnokształcącego im. Moraczewskich w Warszawie Wesołej al. Piłsudskiego 73;
g) Szkoły Podstawowej w Sulejówku ul. Paderewskiego 29;
h) Szkoły Podstawowej w Wołominie Al. Armii Krajowej 133.
2) 2 uczniów – do i z
a) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 95 w Warszawie ul. Hafciarska 80/86 (1 uczeń dowożony do szkoły transportem zorganizowanym i odwożony do domu indywidualnie),
b) Szkoły Podstawowej Specjalnej w Józefowie ul. Wawerska 41 (1 uczeń dowożony do szkoły indywidualnie i odwożony do domu transportem zorganizowanym),
3) 11 uczniów - do i z Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie, Ignaców 8;
4) 5 uczniów - (1 raz w tygodniu dowóz z domu do szkoły i 1 raz w tygodniu ze szkoły do domu):
a) 4 uczniów do i z: Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie, Ignaców 8;
b) 1 uczeń do i z : Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii JĘDRUŚ w Józefowie
ul. Główna 10.
a) Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
b) Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz uczniów zawierający miejsce zamieszkania i nauki ucznia oraz kontakt do rodzica/opiekuna. W trakcie realizacji zadania Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wykazu uczniów.
c) Szczegółowy harmonogram i sposób odbioru poszczególnych dzieci i dowozu na zajęcia oraz ich odbioru po zajęciach i dowozu do miejsc zamieszkania należy uzgodnić z rodzicami/ opiekunami kierując się tygodniowym planem zajęć lekcyjnych i trasą dowozu, ustalając tak, aby dziecko przebywało w podróży jak najkrócej.
Dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania.
d) Każdy samochód do przewozu uczniów musi być obsługiwany przez kierowcę oraz opiekuna.
e) Osoby sprawujące opiekę muszą być wyposażone w środek łączności – telefon komórkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410313,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410313,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410313,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Piotr Pieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221019746
7.3.3) Ulica: Topolowa 37 M. 12
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE PIOTR PIEŃKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE PIOTR PIEŃKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410313,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23INNE PRZETARGI HALINÓW
- Budowa sieci wodociągowej w Budziskach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku znajdującego się w Okuniewie ul. Rynek 46/2"
- Budowa oświetlenia na terenie Gminy Halinów
- Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowej w miejscowości Halinów - Cisie w gminie Halinów
więcej: przetargi HALINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- 13-P-25 Transport sanitarny
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ".
- "Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Świadczenie usług kierowcy transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - POZ Nowy Żmigród.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole- II
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.