eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa pomocy dydaktycznych (8 części)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych (8 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32d3d77c-7f27-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych (8 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32d3d77c-7f27-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015530/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 dostawa pomocy dydaktycznych dla zawodu TECHNIK INFORMATYK

1.2.7 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu kwalifikacyjnego ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI FILOWEJ I TELEWIZYJNEJ

1.2.8 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu kwalifikacyjnego MONTER SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH

1.2.9 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego: ELEKTRYK

1.2.10 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego TECHNIK ELEKTRONIK

1.2.11 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego TECHNIK MECHATRONIK

1.2.12 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH

1.2.13 dostawa pomocy dydaktycznych dla TECHNIKS REALIZACJI NAGRAŃ ORAZ REALIZACJI NAGŁOŚNIEŃ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa Liczba sztuk
1 Artykuł 1 Switch 3
2 Artykuł 2 Switch 9
3 Artykuł 3 Router VPN 1
4 Artykuł 4 AccessPoint 6
5 Artykuł 5 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typu tank 3
6 Artykuł 6 Monitory przenośne usb 3
7 Artykuł 7 Urządzenia klasy UTM 2 szt 2
8 Artykuł 8 Oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite 2023 ( 6 stanowisk) licencja na zawsze 3
9 Artykuł 9 Niszczarka do dokumentów biurowa 1
10 Artykuł 10 Szafa RACK 19'' 6U 6
11 Artykuł 11 Listwa zasilająca RACK 19'' 6
12 Artykuł 12 Organizer kabli 19" 6
13 Artykuł 13 Karta sieciowa WiFi 16
14 Artykuł 14 Śruby montażowe do szaf 200
15 Artykuł 15 Karta sieciowa przewodowa 16
16 Artykuł 16 Router z VLAN 12
17 Artykuł 17 Kabel UTP Drut 305m 1
18 Artykuł 18 Kabel UTP Linka 100m 1
19 Artykuł 19 Moduł Keystone 100
20 Artykuł 20 Wtyczka RJ-45 10
21 Artykuł 21 Patchcord 2m 50
22 Artykuł 22 Zestaw narzędzi 12
23 Artykuł 23 Mata antystatyczna 12
24 Artykuł 24 Opaska antystatyczna 12
25 Artykuł 25 Patchpanel 24P 12
26 Artykuł 26 Pamięć RAM DDR4 4GB 8
27 Artykuł 27 Dyski SSD SATA 2,5' 256 MB 60
28 Artykuł 28 Access Point 12
29 Artykuł 29 Kamera internetowa do zajęć 1
30 Artykuł 30 Mobilna biała tablica, dwustronna (kucharz) 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

31213300-5 - Szafy kablowe

31224810-3 - Przedłużacze

30191400-8 - Niszczarki

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237135-4 - Karty sieciowe

30237240-3 - Kamera internetowa

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

35113480-7 - Ochronne opaski na nadgarstki

37453300-1 - Dyski

39532000-0 - Maty

42967000-2 - Jednostka sterująca

44322000-3 - Akcesoria do okablowania

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44531510-9 - Śruby i wkręty

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

48961000-2 - Sterowniki Ethernet

30195920-7 - Tablice magnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 65390,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa Liczba sztuk
1. Artykuł 1 - Kamera cyfrowa 1
2. Artykuł 2 - Obiektyw 24-105mm f/4.0 1
3. Artykuł 6 - Baterie do kamer NP-F570 3
4. Artykuł 7 - Ładowarka do akumulatorów NP.-F 1
5. Artykuł 9 - Stabilizator 1
6. Artykuł 10 - Karty pamięci SD 256GB 300Mb/s 3
7. Artykuł 11- Zestaw bezprzewodowy 1
8. Artykuł 12 - Walizka na kamerę 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651600-9 - Kamery cyfrowe

31440000-2 - Baterie

31158000-8 - Ładowarki

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 35399 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Artykuł 1 Profec Kolano 90° PE100 32 mm mufa elektrooporowa SDR 20
2 Artykuł 2 Profec Zaślepka PE100 25 mm mufa elektrooporowa SDR 20
3 Artykuł 3 Profec Zaślepka PE100 32 mm mufa elektrooporowa SDR 20
4 Artykuł 4 Rury PE 100 32 mm elektrooporowa SDR 3 mb
5 Artykuł 5 Rury PE 100 25 mm elektrooporowa SDR 3 mb
6 Artykuł 6 Rozdzielacz ogrzewania podłogowego z zaworami kątowymi - 2 obwody 4
7 Artykuł 7 Wkrętarka akumulatorowa z kompletem bitów 4
8 Artykuł 8 Szlifierka kątowa 1
9 Artykuł 9 Zdzierak do rur szt. 4
10 Artykuł 10 Wyoblak do boczników w rurach Cu 15mm, 18mm, 22mm 1
11 Artykuł 11 Ekspander - przyrząd do wykonywania kielichów w rurach miedzianych 1
12 Artykuł 12 Szczotka stalowa- zwykła 4
13 Artykuł 13 Przyrząd do kielichowania do rur Cu do klimatyzacji 1/4”, 3/8” 1
14 Artykuł 14 Klucz do rur PE rozmiar: 16 ÷ 75 mm, 63 ÷ 110 mm 4
15 Artykuł 15 Klucze imbusowe 2 ÷ 10 mm 4
16 Artykuł 16 Klucze typu torx T10, T15, T20, T25, T27, T30 4
17 Artykuł 17 Zgrzewarka doczołowa z osprzętem o średnicach 40 ÷ 160 m 1
18 Artykuł 18 Przyrząd do nawiercania otworów w rurociągach stalowych 1
19 Artykuł 19 Urządzenie do wykonywania próżni i osuszania instalacji klimatyz. 1
20 Artykuł 20 Urządzenie do napełniania i odzysku gazów z instalacji klimatyz. 1
21 Artykuł 21 Kształtki miedziane(kolano, mufa, tójnik) zaciskane typ M i V - 15mm,-18mm 30
22 Artykuł 22 Pakuły 4
23 Artykuł 23 Taśma teflonowa 4
24 Artykuł 24 Rura z PP ø16mm 4× 4 mb
25 Artykuł 25 Punktak 4
26 Artykuł 26 Rysik 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44167400-2 - Kolanka

44618320-4 - Zatyczki

44163000-0 - Rury i osprzęt

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

22521000-8 - Sprzęt wytłaczający

39224200-0 - Szczotki

44523300-5 - Osprzęt

42664100-9 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych

42637000-0 - Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych

19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych

44424200-0 - Taśma przylepna

24510000-2 - Polimery etylenu w formach podstawowych

37823500-8 - Papier rysunkowy i kreślarski

4.5.5.) Wartość części: 24823,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Artykuł 1 Obcinaki boczne 12
2 Artykuł 2 Kombinerki 12
3 Artykuł 3 Zestaw wkrętaków 1000V 12
4 Artykuł 4 Zaciskarki tulejek ZTM-2,5 20
5 Artykuł 5 Ściągacz izolacji 12
6 Artykuł 6 Wskaźnik napięcia 12
7 Artykuł 7 Miara taśmowa 6
8 Artykuł 8 PRZYRZĄD DO ŚCIĄGANIA IZOLACJI ZEWNĘTRZNEJ 12
9 Artykuł 9 Bity krzyżakowe 12
10 Artykuł 10 Wago uniwersalne3x0,5-2,5 paczka 5op
11 Artykuł 11 Przekaźnik bistabilny 6
12 Artykuł 12 Automat zmierzchowy 6
13 Artykuł 13 Automat schodowy 6
14 Artykuł 14 Gniazdo 1-fazowe 12
15 Artykuł 15 Łącznik schodowy 24
16 Artykuł 16 Łącznik krzyżowy 12
17 Artykuł 17 Łącznik Świecznikowy 12
18 Artykuł 18 Łącznik pojedynczy 6
19 Artykuł 19 Łącznik dzwonkowy 12
20 Artykuł 20 Tulejki 1,5mm2 5 op
21 Artykuł 21 Tulejki 1mm2 5 op
22 Artykuł 22 Tulejki 2,5mm2 5 op
23 Artykuł 23 Styczniki + styki pomocnicze ster. 230VAC, 25A, st. Pom. 2NC +2NO 20
24 Artykuł 24 Przekaźniki ster. 230VAC, 16A, 4NC NO 10
25 Artykuł 25 Przyciski TH35 1NO/1NC 25
26 Artykuł 26 Przekaźnik czasowy TH-35 PCU 510 duo F&F 6
27 Artykuł 27 Wył różnicowoprądowy 2p 25A, 2P, 30mA,AC 6
28 Artykuł 28 Wkrętarka 3szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512200-4 - Szczypce

44531200-3 - Wkrętaki lub pierścienie

44165300-7 - Tuleje

31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych

31161900-1 - Układy sterowania napięcia

30192200-3 - Taśma miernicza

44311000-3 - Skrętki

42141800-7 - Złącza uniwersalne

31711110-7 - Przekaźniki

31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31211310-4 - Wyłączniki

31681100-4 - Styki elektryczne

31221000-1 - Przełączniki elektryczne

31214400-3 - Wyłączniki bezpieczników

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 16442,45 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Dioda LED 5mm 30 szt.
2 Dioda prostownicza 100 szt.
3 Tranzystor bipolarny 50 szt.
4 Tranzystor bipolarny 50 szt.
5 Stabilizator 20 szt.
6 Mostek Prostowniczy 20 szt.
7 Dioda prostownicza 50 szt.
8 Układ czasowy 20 szt.
9 Złącze ARK 10 szt.
10 Tranzystor 20 szt.
11 Tranzystor 20 szt.
12 Dioda Zenera 50 szt.
13 Dioda Zenera 50 szt.
14 Płytka drukowana uniwersalna 10 szt.
15 Tranzystor 50 szt.
16 Stabilizator 30 szt.
17 Transformator toroidalny 5 szt.
18 Tranzystor bipolarny 50 szt.
19 Zestaw KIT do samodzielnego montażu 50 szt.
20 Lutownica ręczna (pistoletowa) grzałkowa do lutowania płytek drukowanych 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31712341-2 - Diody świecące

31712359-1 - Tranzystory bipolarne złączowe (BJT)

31161900-1 - Układy sterowania napięcia

38750000-7 - Wyłączniki czasowe

44322200-5 - Złącza kablowe

31712353-9 - Tranzystory polowe typu metal-tlenek-półprzewodnik (MOSFET)

31712343-6 - Diody Zenera

31712300-3 - Obwody drukowane

31170000-8 - Transformatory

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 4322,1 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Artykuł 1 Zaciskarka do tulejek 10
2 Artykuł 2 Ściągacz izolacji ręczny 10
3 Artykuł 3 Ściągacz izolacji automatyczny 5
4 Artykuł 4 Wkrętaki ręczne 10
5 Artykuł 5 Zaciski ZUG 4 RD 20
6 Artykuł 6 Zaciski ZUG 4 GY 40
7 Artykuł 7 Zaciski ZUG 4 BU 10
8 Artykuł 8 Mostek do ZUG-ów 50
9 Artykuł 9 Płytka skrajna do ZUG-ów 30
10 Artykuł 10 Trzymacz do ZUG-ów 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych

44167200-0 - Zaciski i kołnierze naprawcze

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 3354,4 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Podkładki frezerskie 1
2 Przewód pneumatyczny zwijany z szybko złączkami i pistoletem 2
3 Odkurzacz przemysłowy do wiórów ALUMINIOWYCH 1
4 Pręt z tworzywa konstrukcyjnego fi 30 mm 2 mb
5 Płaskownik z tworzywa konstrukcyjnego 100x50 mm21 1 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

44532200-0 - Podkładki

42677000-2 - Części narzędzi pneumatycznych

39713430-6 - Odkurzacze

34941100-6 - Pręty

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 17950,13 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Interfejs Focusrite Scarlet 18i8 1
2. Gitara elektryczna 1
3. Gitara basowa 1
4. Gitara elektroakustyczna 1
5. Statyw gitarowy 3
6. Pokrowiec gitarowy 3
7. Statyw mikrofonowy 5
8. Kabel skrętka UTP 1
9. Wtyczki RJ45 1
10 Pamięć DDR3 4GB 10
11 Statyw kolumnowy 30 kg 2
12 wzmacniacz do gitary 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

37313300-8 - Gitary

37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32572000-3 - Kabel komunikacyjny

31221000-1 - Przełączniki elektryczne

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 7607 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie w części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 pzp tj. w części tej nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34610,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34610,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34610,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak | MARTEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34610,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28938,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31991,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28938,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28938,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26998 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29126,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26998 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.3) Ulica: pl. Solny 20/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-063

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26998 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13806,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13806,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13806,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13806,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7459,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7459,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7459,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7459,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16985,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16985,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16985,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 06211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszow

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16985,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie w części 8 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 pzp tj. w części tej nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.