eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226619169

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/75972/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c4892c-f603-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00097965/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226694/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAF.260.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów
eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, tj. tuszy oraz tonerów, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi”.
2. Materiały eksploatacyjne muszą być produktami:
1) fabrycznie nowymi, tj. wyprodukowanymi z nowych, dotychczas nieużywanych elementów, bez śladów uszkodzenia i
użytkowania,
2) nieregenerowanymi, tj. niepoddanymi procesowi ponownego napełniania,
3) umieszczonymi w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, ze znakiem firmowym i nazwą producenta, umożliwiającym
jego jednoznaczną identyfikację, posiadającymi wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów – np. hologram
oraz hermetyczne wewnętrzne opakowanie, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu listę kompatybilności (listę typów drukarek, do których dany
materiał eksploatacyjny jest przystosowany) oraz termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności.
4. Wykonawca, oferując materiały eksploatacyjne, musi zagwarantować w szczególności:
1) jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki (przyczepność
barwnika),
2) jednakowe nasycenie barw na całym wydruku,
3) brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nieprzeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach
niezadrukowanych).
5. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z określoną dla każdego z nich szacunkową liczbą opakowań,
jaką Zamawiający zamierza zamówić w okresie obowiązywania umowy, przedstawia wykaz materiałów eksploatacyjnych
(załącznik do formularza ofertowego, tj. Załącznik nr 5a do SWZ). Pozycje oznaczone kolorem czerwonym dotyczą
urządzeń będących na gwarancji. W ramach jednego urządzenia Wykonawca obowiązany jest zaoferować materiały
eksploatacyjne tego samego producenta oraz tego samego rodzaju, tj. wszystkie materiały eksploatacyjne oryginalne albo
wszystkie materiały eksploatacyjne równoważne.
6. Zamawiający informuje, że wymienione w wykazie materiałów eksploatacyjnych znaki towarowe i nazwy producentów
dotyczą towaru powszechnie dostępnego na rynku, zaś ich wskazanie wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych,
określających parametry tych materiałów, ma jedynie na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i
wydajnościowego zamawianych materiałów eksploatacyjnych.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów eksploatacyjnych równoważnych do materiałów
eksploatacyjnych, o których mowa powyżej.
8. Za materiały eksploatacyjne równoważne uznaje się produkty:
1) gwarantujące co najmniej taką samą jakość wydruku oraz jego odporność
na rozmazywanie (przyczepność barwnika),
2) niepowodujące większego brudzenia/zanieczyszczenia urządzenia,
3) niepowodujące uszkodzeń urządzenia, do którego są przeznaczone,
4) w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone,
5) niepowodujące utraty gwarancji, jaką objęte jest urządzenie (do którego materiały te są przeznaczone) przez jego
producenta,
6) których wydajność badana zgodnie z normami:
a) ISO/IEC 19752 lub równoważną – tonery do drukarek laserowych monochromatycznych,
b) ISO/IEC 19798 lub równoważną – tonery do drukarek laserowych kolorowych,
c) ISO/IEC 24711 lub równoważną – wkłady do drukarek atramentowych,
jest co najmniej taka sama jak wydajność materiałów oryginalnych,
7) wytworzone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną,
8) fabrycznie nowe, tj. wyprodukowane z nowych, dotychczas nieużywanych elementów, bez śladów uszkodzenia i
użytkowania,
9) nieregenerowane, tj. niepoddane procesowi ponownego napełniania,
10) umieszczone w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, ze znakiem firmowym i nazwą producenta, umożliwiającym
jego jednoznaczną identyfikację, posiadającymi wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów.
9. Oferowane materiały eksploatacyjne będą objęte co najmniej 12-miesięczną gwarancją ich producenta, liczoną od daty
każdorazowej dostawy.
10. W przypadku materiałów eksploatacyjnych o określonym terminie przydatności do użycia, upływ tego terminu w
momencie dostawy nie może być dłuższy niż 25%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136335,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231617,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136335,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WORLD TRADE TECHNOLOGY POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751369921

7.3.3) Ulica: Janowice 387

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230748,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.