Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00263232/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00272180/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00358794/01 - Wynik z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk materiałów edukacyjno-promocyjnych wraz z dostawą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120848102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Vetulaniego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-227
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpkwm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb8b6fd6-0c20-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk materiałów edukacyjno-promocyjnych wraz z dostawą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8b6fd6-0c20-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059165/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa druku i dostawy dla ZPKWM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFK.261.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 64482,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29283,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Segregator z materiałami edukacyjnymiSpecyfikacja:
• nakład: 1 500 sztuk
• oprawa: sztywna w postaci segregatora – (nadruk okładka 4+4 wg. projektu Zamawiającego). Nadruk na segregatorach zgodnie z projektem przygotowanym przez Zamawiającego w oparciu
o wykrojniki/makiety udostępnione przez Wykonawcę.
• uszlachetnienie: folia błyszcząca
• mechanizm 2-ringowy, metalowy typu „O”
• układ pionowy
• format środka: A5 (108 kartek) + 15 kartek formatu A4 składane do formatu A5 (2 zgięcia, w ½ oraz w ¼ długości strony), poglądowa ilustracja zgięcia znajduje się na ilustracji poniżej.
• kartki z dziurkami do wpięcia do segregatora
• druk offsetowy, pełny kolor (4+4)
• papier środek – matowy, 170 g/m2
• Zamawiający posiada nadany numer ISBN
Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 30 dni od przekazania materiałów przez Zamawiającego, nie później niż do 31.08.2023 r.
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków ul. Vetulaniego 1a, Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Kalendarz wieloplanszowy na 2024 rokSpecyfikacja:
• nakład: 1000 sztuk
• format: B3 (pionowy)
• wysokość: 500 mm
• szerokość: 353mm
• papier: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC®- znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej.www.fsc.org. 2 lub certyfikatem PEFC™; 250 [g/m2]
• spirala w kolorze białym z zawieszką na środku
• jedna karta kalendarza 4+0, 6 kart 4+4
Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 30 dni od przekazania materiałów przez Zamawiającego, nie później niż do 30.09.2023 r.
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków ul. Vetulaniego 1a, Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Wartość części: 10770,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Koperta listowaSpecyfikacja:
• ilość: 3000 sztuk
• format: C5
• kolor: biały
• pasek zaklejający
• papier z recyklingu
• nadruk pełen kolor na przodzie koperty, zgodnie z dostarczonym wzorem
Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 30 dni od przekazania materiałów przez Zamawiającego, nie później niż do 31.08.2023 r.
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków ul. Vetulaniego 1a, Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Wartość części: 2487,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV – Poradnik ochrony – Chomik europejskiSpecyfikacja:
• Ilość: 1000 sztuk
• format: A5, pionowy
• druk offsetowy, pełen kolor 4+4
• oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
• papier okładka: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 170 [g/m2]
• papier środek: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 130 [g/m2]
• ilość stron środek: 40
• zamawiający posiada nadany numer ISBN
• Projekt zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
• Termin wykonania: do 15.11.2023 r.
• Uwagi: Dostarczenie materiałów do druku przez Zamawiającego nastąpi do 30.10.2023 r. i jednocześnie nie wcześniej niż 15.10.2023 r.
• Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Krakowie, ul. Vetulaniego 1A, 31-227 Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Wartość części: 3225,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27142,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27142,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalcze Małgorzata Zakład Poligraficzny Sindruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27142,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1640,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1640,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalcze Małgorzata Zakład Poligraficzny Sindruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1640,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2205,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4189,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Wydawnicza ARGI s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Wydawnicza ARGI s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990200190
7.3.3) Ulica: Żegiestowska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-542
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa kalendarzy na 2025
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.