Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188616/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00193577/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00199610/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie miejskich szaletów kontenerowych na terenie miasta Rzeszowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178754636
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie miejskich szaletów kontenerowych na terenie miasta Rzeszowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaa46b9f-17a1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000084/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188616/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.61.185.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie 74 sztuk szaletów kontenerowych ustawionych na terenie miasta zgodnie z załączoną lokalizacją (zał. nr 1 do projektowanych postanowień umowy). Do zakresu robót Wykonawcy należeć będzie utrzymywanie szaletów w czystości zgodnie z umową.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) codzienny przegląd stanu sanitarnego i technicznego kabin do godz. 8.00,
2) codzienne mycie i dezynfekcja wewnętrznej części kabiny,
3) uzupełnienie papieru toaletowego na bieżąco,
4) na bieżąco usuwanie graffiti,
5) wykonywanie bieżących prac remontowych, usuwanie na bieżąco usterek kabin z zastrzeżeniem, że termin usunięcia usterki uniemożliwiającej korzystanie z toalety nie może być dłuższy niż 24 godziny od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki drogą e-mail lub telefonicznie. Czas ten może być skrócony zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w kryterium pozacenowym. Wykaz usterek uniemożliwiający korzystanie z kabin kontenerowych zawiera zał. nr 2,
6) cotygodniowy serwis przeprowadzony w ciągu dwóch dni - w czwartek i piątek zgodnie z podziałem na osiedla wg. załącznika nr 3 do projektowanych postanowień umowy,
7) dwukrotne serwisowanie w każdym tygodniu w okresie od 1.05.2022 r. do 30.09.2022 r. oraz od 1.05.2023 r. do 30.09.2023 r. toalet kontenerowych znajdujących się na ul. Bulwarowej, Placu Wolności, Lisiej Górze, ul. Pułaskiego, Podpromie – parking, Podpromie – skatepark, ul. Lubomirskich – fontanna multimedialna (15 kabin sanitarnych),
8) wywóz nieczystości ciekłych, pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym, posiadającymi aktualne badania techniczne oraz określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r., w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz. 1617), tylko do stacji zlewnej,
9) stałą kontrolę stanu napełnienia zbiorników kabin, a w przypadku konieczności do opróżnienia zbiornika kabiny z nieczystości ciekłych i odpadów stałych, oraz napełnienia zbiorników płynem dezynfekująco – zapachowym do toalet kontenerowych,
10) zbieranie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z toalet przez Wykonawcę lub podmiot, z którym Wykonawca zawarł stosowną umowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1.Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dostępny w oddzielnym pliku
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383367,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477601,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTOILET Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361938486
7.3.3) Ulica: Toruńska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-226
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477601,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie w 2025 r.
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Dostawa materiałów konstrukcyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na trzy części
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- "Dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach UR"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach - Niżankowicach
- Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2025 roku.
- Usługa wywozu ścieków przemysłowych oraz bytowych z terenu Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Sulnówku.
- Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
- "Bieżąca konserwacja i obsługa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2025 r."
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.