eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńNajem pojazdu typu "śmieciarka"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Najem pojazdu typu „śmieciarka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323289684

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpik@bpik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem pojazdu typu „śmieciarka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc48018-2c63-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA RODO
Informacje dotyczące przetwarzania danych kontrahentów (przedsiębiorcy, jednoosobowe działalności gospodarcze, wspólnicy spółek cywilnych) 1. Administratorem Państwa danych jest Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jagiełły 13, 43-155 Bieruń. Kontakt z administratorem możliwy jest poprzez tel. (032) 216-27-64, (032) 328-96-84 lub wiadomość kierowaną na adres e-mail: bpik@bpik.com.pl. 2. Administrator powołał inspektora ochrony danych (dalej IOD). Z IOD można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: daneosobowe@bpik.com.pl. 3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w następującym celu, zakresie i na wskazanej poniżej podstawie prawnej: 3.1. realizacji zawartej z Panią / Panem umowy, w tym przygotowania rozliczeń związanych z wykonywaniem zawartych z Panią / Panem umów, realizacji roszczeń z tytułu gwarancji lub rękojmi z niej wynikającej – cel ten obejmuje przetwarzanie w szczególności następujących kategorii danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane kontaktowe, nr rachunku bankowego. Przetwarzanie wyżej wymienionych danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
Wszelkie informacje znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bpik.com.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NŚ/07/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dane pojazdu:

1. Przebieg: maksymalnie 95.000 km
2. Rok produkcji: nie starszy niż: 2017
3. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: minimum 18000
4. Podwozie 2 osiowe,
5. Silnik z zapłonem samoczynnym o mocy minimum 180 kw
6. Pojemność: minimum 6500 cm3
7. Norma emisji spalin EURO: 6
8. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym
9. Zawieszenie przednie na resor
10. Zawieszenie tylne pneumatyka
11. Koła o rozmiarze: 315x80 R 22,5
12. Układ hamulcowy
13. układ ABS
14. Skrzynia biegów automatyczna
15. Sygnalizator cofania
16. Boczna belka przeciw-najazdowa
17. Fartuchy przeciw błotne przód i tył
18. Układ kierowniczy lewostronny, wspomagany hydraulicznie
19. Tempomat
20. Blokada mechanizmu różnicowego
21. Hamulec silnikowy
22. Elektrycznie otwierane szyby kabiny
23. Korek wlewu paliwa zamykany na klucz
24. Kabina dzienna
25. Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
26. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa zagłówki
27. Lampa ostrzegawcza zamontowana na kabinie kogut lub belka
28. Kabina podnoszona hydraulicznie
29. Lusterka wsteczne regulowane elektrycznie podgrzewane
30. System ruszania pod górę
31. 3 miejsca w kabinie
32. Tachograf cyfrowy
33. Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
34. Podgrzewany fotel kierowcy
35. Radio fabryczne

ZABUDOWA ŚMIECIARKI:

1. rok produkcji minimum 2017
2. zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym
3. skrzynia ładunkowa o ścianach owalnych
4. pojemność skrzyni ładunkowej 17 m³
5. mechanizm zgniatania liniowo – płytowy, czyli tzw. „szufladowy”
6. stopień zagęszczenia odpadów 6:1
7. uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 do 1100 litrów
8. przyciski sterownicze umieszczony po lewej i po prawej stronie zasypu oraz pulpit sterowniczy w kabinie
9. króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym.
10. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
11. kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor
12. minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
13. sterowanie ręczne
14. oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i z tyłu pojazdu
15. reflektor roboczy w odwłoku
16. pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku
17. stopnie dla ładowaczy
18. sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu
19. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami
20. Długość 8m
21. Szerokość 2,5m
22. Wysokość 3,2 m
23. Dzielony wrzutnik belkowy
24. Drzwi rewizyjne Z PRAWEJ strony zabudowy
25. Lampy ostrzegawcze

I. Termin realizacji oraz warunki realizacji najmu:
1. Okres najmu, gwarancji oraz pakietów serwisowych - 36 miesięcy, miesięczny limit kilometrów 3000/mc.
2. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie zapewni:
a) Finansowanie
b) Koszty rejestracji
c) Obowiązkowe przeglądy podwozia
d) Obowiązkowe przeglądy zabudowy
e) Badania UDT, przeglądy konserwatorskie
f) Naprawy między przeglądowe, usuwanie awarii
g) Ubezpieczenie OC/AC wraz z obsługą szkód
h) Koszty podatku od środków transportu
i) Możliwość podłączenia własnego systemu GPS

Usuwanie awarii w okresie najmu:
1. Maksymalny czas reakcji w okresie najmu – 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii za poczty elektronicznej, usunięcie awarii do 72 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 72 godzin Wykonawca nie naliczy czynszu najmu proporcjonalnie do przestoju pojazdu.
2. Przeglądy i naprawy pojazdu i zabudowy będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego przez serwis mobilny, lub w przypadku niemożności naprawy, w najbliższym od Zamawiającego serwisie stacjonarnym producenta pojazdu lub zabudowy.

Pozostałe warunki
1. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć odpowiednią dokumentację dotyczącą zabudowy:
- dokumentacje techniczną w języku polskim
- instrukcję obsługi w języku polskim
- książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim
2. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony, zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w liczbie nie mniejszej niż 2 osoby z zakresu obsługi i eksploatacji zabudowy
3. Okres rękojmi za wady – równy z okresem gwarancji jakości
4. Zabudowa śmieciarki nie może być prototypem ani pierwszym z serii
5. Homologacja całopojazdowa
Szczegółowy zapis znajduje się w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wzór:
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ) , wraz z warunkami finansowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ) , wraz z warunkami finansowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Open Nexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie dokumenty należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNexus

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.