eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńNajem pojazdu typu "śmieciarka"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem pojazdu typu „śmieciarka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323289684

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpik@bpik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem pojazdu typu „śmieciarka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc48018-2c63-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328254

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NŚ/07/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dane pojazdu:

1. Przebieg: maksymalnie 95.000 km
2. Rok produkcji: nie starszy niż: 2017
3. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: minimum 18000
4. Podwozie 2 osiowe,
5. Silnik z zapłonem samoczynnym o mocy minimum 180 kw
6. Pojemność: minimum 6500 cm3
7. Norma emisji spalin EURO: 6
8. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym
9. Zawieszenie przednie na resor
10. Zawieszenie tylne pneumatyka
11. Koła o rozmiarze: 315x80 R 22,5
12. Układ hamulcowy
13. układ ABS
14. Skrzynia biegów automatyczna
15. Sygnalizator cofania
16. Boczna belka przeciw-najazdowa
17. Fartuchy przeciw błotne przód i tył
18. Układ kierowniczy lewostronny, wspomagany hydraulicznie
19. Tempomat
20. Blokada mechanizmu różnicowego
21. Hamulec silnikowy
22. Elektrycznie otwierane szyby kabiny
23. Korek wlewu paliwa zamykany na klucz
24. Kabina dzienna
25. Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
26. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa zagłówki
27. Lampa ostrzegawcza zamontowana na kabinie kogut lub belka
28. Kabina podnoszona hydraulicznie
29. Lusterka wsteczne regulowane elektrycznie podgrzewane
30. System ruszania pod górę
31. 3 miejsca w kabinie
32. Tachograf cyfrowy
33. Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
34. Podgrzewany fotel kierowcy
35. Radio fabryczne

ZABUDOWA ŚMIECIARKI:

1. rok produkcji minimum 2017
2. zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym
3. skrzynia ładunkowa o ścianach owalnych
4. pojemność skrzyni ładunkowej 17 m³
5. mechanizm zgniatania liniowo – płytowy, czyli tzw. „szufladowy”
6. stopień zagęszczenia odpadów 6:1
7. uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 do 1100 litrów
8. przyciski sterownicze umieszczony po lewej i po prawej stronie zasypu oraz pulpit sterowniczy w kabinie
9. króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym.
10. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
11. kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor
12. minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
13. sterowanie ręczne
14. oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i z tyłu pojazdu
15. reflektor roboczy w odwłoku
16. pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku
17. stopnie dla ładowaczy
18. sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu
19. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami
20. Długość 8m
21. Szerokość 2,5m
22. Wysokość 3,2 m
23. Dzielony wrzutnik belkowy
24. Drzwi rewizyjne Z PRAWEJ strony zabudowy
25. Lampy ostrzegawcze

I. Termin realizacji oraz warunki realizacji najmu:
1. Okres najmu, gwarancji oraz pakietów serwisowych - 36 miesięcy, miesięczny limit kilometrów 3000/mc.
2. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie zapewni:
a) Finansowanie
b) Koszty rejestracji
c) Obowiązkowe przeglądy podwozia
d) Obowiązkowe przeglądy zabudowy
e) Badania UDT, przeglądy konserwatorskie
f) Naprawy między przeglądowe, usuwanie awarii
g) Ubezpieczenie OC/AC wraz z obsługą szkód
h) Koszty podatku od środków transportu
i) Możliwość podłączenia własnego systemu GPS

Usuwanie awarii w okresie najmu:
1. Maksymalny czas reakcji w okresie najmu – 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii za poczty elektronicznej, usunięcie awarii do 72 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 72 godzin Wykonawca nie naliczy czynszu najmu proporcjonalnie do przestoju pojazdu.
2. Przeglądy i naprawy pojazdu i zabudowy będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego przez serwis mobilny, lub w przypadku niemożności naprawy, w najbliższym od Zamawiającego serwisie stacjonarnym producenta pojazdu lub zabudowy.

Pozostałe warunki
1. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć odpowiednią dokumentację dotyczącą zabudowy:
- dokumentacje techniczną w języku polskim
- instrukcję obsługi w języku polskim
- książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim
2. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony, zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w liczbie nie mniejszej niż 2 osoby z zakresu obsługi i eksploatacji zabudowy
3. Okres rękojmi za wady – równy z okresem gwarancji jakości
4. Zabudowa śmieciarki nie może być prototypem ani pierwszym z serii
5. Homologacja całopojazdowa
Szczegółowy zapis znajduje się w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GP Truck Trading s.c Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela ul. Hoserów 13, 02-995 Warszawa Grzegorz Kądziela – wspólnik spółki cywilnej Agnieszka Kądziela – wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213290013

7.3.3) Ulica: Hoserów 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-955

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.