Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242985/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00242985/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00243125/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00254112/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2023/BZP 00039083/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym będącego w zarządzie Wielkopolskiego Zarządu Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu, ulica Piekary 17.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301618939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wzgik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wzgik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/372c8457-7d82-488e-a1cc-67ea19c7aeb71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym będącego w zarządzie Wielkopolskiego Zarządu Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu, ulica Piekary 17.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a6acce-3087-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001518/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym będącym w zarządzie Wielkopolskiego Zarządu Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu ul. Piekary 17.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242985/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZG.AE.I.251.1/2021/TZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym będącego w zarządzie Wielkopolskiego Zarządu Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu, ulica Piekary 17. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167316,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264026,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROTECTOR Sp. z o.o., PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o., FIDES AMM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742, 7811974751, 7812008372, 7822163097
7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna, 0,79% zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187464,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu oraz komórek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy marzec 2025 - luty 2026
- Wykonanie koncepcji projektowej rozbudowy i przebudowy instalacji niskoprądowej elektrycznej (gwarantowanej) w Szpitalu Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu
- Wykonanie fakturowych oznaczeń nawierzchni
- Zakup i dostawa ryb
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. W. Kossaka 106 (wejście B)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO w jednostkach terenowych WWK OHP w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej ochrony obiektów Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia w obiektach uczelni przy: ul. Racławicka 15-17, ul. Kwiatkowskiego 6e, ul. Śniadeckich 2, ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a, 17 w Koszalinie
- "Świadczenie usług ochrony stałej i doraźnej obiektów znajdujących się w Warszawie"
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Chrzanowie"
- Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
- USŁUGI SPOŁECZNE - DOZÓR I OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.