eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › "Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-425e213d-572e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302102/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka:

a) Rok produkcji: 2021,
b) Ilość – 1 szt.,
c) Wymagania techniczne:
1.1 SILNIK I UKŁAD PRZENOSZENIA NAPĘDU:
a) silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, 6 cylindrów, pojemność min. 6000 cm3
b) moc homologowana min. 150 km, max. 171 km,
c) skrzynia biegów mechaniczna z półbiegami (min. 15 biegów do przodu), 5 biegów głównych , 6 półbiegów
d) rewers kierunku jazdy elektrohydrauliczny z regulacją,
e) napęd na 4 koła załączany automatycznie,
f) tylne koła o szerokości min. 600 mm,
g) wom i hamulce,
h) elektrohydrauliczne sterowanie wom,
i) tylny wom z 4 prędkościami,
j) hamulce na 4 koła,
k) hamulec ręczny mechaniczny,
l) pneumatyczny układ hamulcowy do przyczep jedno i dwuobwodowy,
2.2 HYDRAULIKA I PODNOŚNIK:
a) pompa wielotłoczkowa o wydajności min. 120 l/min.
b) minimum 3 pary gniazd hydrauliki
c) wolny spływ oleju
d) udźwig przedniego podnośnika min. 4000 kg
e) udźwig tylnego podnośnika min. 9700 kG
2.3 UKŁAD KIEROWNICZY I PRZEDNI MOST:
a) przedni most z amortyzacją
b) blokada przedniego mostu automatyczna
c) 100% blokady
d) wspomaganie układu kierowniczego z niezależną pompą
2.4 KABINA:
a) kabina amortyzowana mechanicznie
b) homologacja na dwie osoby
c) klimatyzacja i ogrzewanie
d) fotel operatora amortyzowany pneumatycznie
e) fotel pasażera
f) wewnętrzne i zewnętrzne lusterka wsteczne
g) oświetlenie wewnętrzne
2.5 INNE:
a) instalacja elektryczna 12 v
b) szybkosprzęgi ramion podnośnika z kompletem kul
c) obciążnik przedni 900 – 1100 kg
d) zaczep tylny regulowany
2.6 WYPOSAŻENIE:
a) gaśnica, apteczka Pierwszej Pomocy,
b) podstawowe wyposażenie: sworznie, kule, zawleczki, łącznik tylny i przedni,
2.7 DOKUMENTACJA OFEROWANEGO CIĄGNIKA ZAWIERAJĄCA ( w języku polskim):
a) homologacja dopuszczenie do ruchu drogowego, rejestracja na dwie osoby,
b) Instrukcja obsługi pojazdu, kartę lub książkę gwarancyjną na ciągnik i jego podzespoły,
c) katalog części zamiennych,
d) książka serwisowa,
e) deklaracja zgodności CE,
f) przeszkolenie dwóch operatorów z zakresu obsługi i konserwacji ciągnika.
g) ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu OC, AC, NNW na okres trwania leasingu,
h) stacjonarny autoryzowany serwis producenta w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Gminy Męcinka, 59-424 Męcinka 11.
2.8 WYMAGANIA DODATKOWE:
a) ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
b) ciągnik musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy — Prawo o ruchu drogowym,
c) wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku.
d) z chwilą przekazania Zamawiającemu sprzętu, o którym mowa w pkt. 1. na podstawie
protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do jednoczesnego dostarczenia
Zamawiającemu dokumentów z pkt 2,7,
e) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem odbycia szkolenia w dniu odbioru lub w innym uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
f) Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia, a okres gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
g) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty,
h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszty materiałów (smary, oleje itp.) pokrywa Wykonawca. W przypadku konieczności wykonania naprawy w serwisie koszty transportu do serwisu i z powrotem do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca,
i) podjęcie naprawy gwarancyjnej przez serwis, w miejscu ewentualnego unieruchomienia maszyny (siedziba 59-424 Męcinka 11) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od telefonicznego / faksem / drogą elektroniczną powiadomienia o usterce,
j) naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 7 dni od przyjęcia zgłoszenia o
zaistniałej usterce. W przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które
należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 21
dni licząc od dnia zgłoszenia. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo
wolnych od pracy obowiązujących w Polsce,
k) w razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę, co do zakresu naprawy.
l) jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca,
m) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z
warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
n) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy wraz z ich danymi do kontaktu.
Zamawiający oczekuje zaproponowania przez Wykonawcę dostawy ciągnika rolniczego o parametrach technicznych nie gorszych niż parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

BRAK ZŁOŻONYCH OFERT

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.