eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WysokaRemont części budynku Ośrodka upowszechniania Kultury w Wysokiej wraz z utwardzeniem na działce.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont części budynku Ośrodka upowszechniania Kultury w Wysokiej wraz z utwardzeniem na działce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21

1.5.2.) Miejscowość: Wysoka

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@gminawysoka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części budynku Ośrodka upowszechniania Kultury w Wysokiej wraz z utwardzeniem na działce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac0f2e9e-2c61-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030512/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont części budynku Ośrodka Upowszechniania Kultury w Wysokiej i utwardzenie na działce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w SWZ na stronie postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont pomieszczenia - pracownia foto z przedsionkiem
- wymian podłogi pcv na panele
- sufit podwieszony z izolacją termiczną
- wymiana drzwi
- gładzie gipsowe i malowanie emulsją
- wykonanie wypraw cienkowarstwowych o fakturze kamyczkowej
- przeróbka instalacji elektrycznej
2. Remont klatki schodowej
- wymiana drzwi wejściowych jednoskrzydłowych „90”
- usunięcie farby olejnej z tynków
- gładzie gipsowe i malowanie emulsją
- wykonanie wypraw cienkowarstwowych o fakturze kamyczkowej
- malowanie farba olejną pochwytów i grzejnika
- naprawa okładzin schodów i podestów z lastryka, przeszlifowanie i pastowanie
3. Remont dachu
- renowacja tynków kominów (skucia, uzupełnienia i malowanie)
- nowe betonowe czapy kominowe
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną z naprawą, zagruntowaniem istniejącego pokrycia, uzupełnienia blacharki
- obróbki papą termozgrzewalną kominów i ogniomurów z listwą dociskową
- naprawa instalacji odgromowej
4. Uzupełnienia utwardzeń z kostki
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia do studia fotograficznego

1. Drukarka fotograficzna Canon Image PROGRAF PRO-1000
Klasa – 17 cali,
Typ atramentu – 12 atramentów
Maksymalna rozdzielczość druku – 2400x1200 dpi,
Wyświetlacz pulpitu operatora,
Obsługa podstawowych systemów operacyjnych,
Zbiorniki z atramentem,
Obsługa nośników, taca tylna, szczelina podawania ręcznego
2. Tablet graficzny WACOM One 13 Pen Display
Typ produktu: Tablet piórkowy
Obszar roboczy [mm]: 294 x 166
Poziomy nacisku: 4096
Przekątna ekranu [cal]:13.3
Rozdzielczość ekranu:1920 x 1080
Wyświetlane kolory:16.7 mln
Jasność ekranu [cd/m2]:200
Gama kolorów Adobe RGB [%]:72
Kontrast:1000:1
Interfejs: HDMI, USB
Typ piórka: Bezbateryjne
3. Aparat bezlusterkowy Canon EOS R6 z obiektywem RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Aparat:
Rozdzielczość efektywna: 20,1 Mpix
Stabilizacja obrazu: ze stabilizacją obrazu
Rozdzielczość filmów: 3840 x 2160
Rozmiar matrycy: 35,9 x 23,9 mm
Maksymalna szybkość zdjęć w serii: 20kl./s
Maksymalna rozdzielczość: 5472 x 3648
Rodzaj matrycy: CMOS
Szybkość migawki: 1/8000
Karty pamięci: SD, SDHC, SDXC
Obiektyw:
Typ ogniskowania: zmiennoogniskowe zoom
Średnica filtra: 67mm
Ustawienia ostrości: autofocus
Liczba listków: 7
Ogniskowa: 24-105mm
Światłosiła: f/4-7,1
4. Adobe Photoshop CC
Adobe: Photoshop dla zespołów
Wersja: pełna
System operacyjny: wele platform
Rodzaj produktu: nowa subskrypcja
Poziom: 1-9
5. Adobe Photoshop Lightroom (1TB)
Program do edycji zdjęć
6. Pakiet bezcieniowy Cine Gen BrightSpot Bs 24
Stół bezcieniowy 100x200 - 1 szt.
Softbox 80x120 / na 5 żarówek - 2 szt.
Softbox 60x90 / na 5 żarówek - 1 szt.
Statywy oświetleniowe - 3 szt.
- wysokość robocza 220 cm
- głowica studyjna 16 mm z gwintem uniwersalnym 1/4".
Ramię boom - 1 szt.
Dodatkowe imadła - 2 szt.
Oprawy do podśw. stołu - 2 szt.
Żarówki foto 85W - 19 szt.
7. Statyw do tła fotograficznego 292x306
Wysokość regulowana max: 292 cm
Szerokość regulowana max: 306 cm
8. Lampa Led Quadralite Videoled 1000 - szt. 2
- moc 1000 W (ekwiwalent dla lampy halogenowej)
- naturalne odwzorowanie barw
- temperatura barwowa ok. 5400 K (+/- 100 K)
- szeroki zakres regulacji jasności
- aktywne chłodzenie
- mocowanie typu Bowens
- prosta w obsłudze
- solidna metalowa konstrukcja
9. Softbox oktagonalny GlareOne Easy Fold 120 cm - szt. 2
- średnica 120 cm
- biały materiał dyfuzyjny
- srebrne wykończenie wnętrza
- czarny na kolor zewnętrzny
- łatwy i szybki montaż
- mocowanie bowens
10. Statyw studyjny Fomei- LS Master – szt. 2
- uniwersalny statyw do lamp studyjnych
- łatwa w ustawieniu kolumna
- mocne śruby zaciskowe gwarantujące utrzymywanie się statywu w ustawionej pozycji
- uniwersalny trzpień
- wykonanie z lekkich i wytrzymałych materiałów
- znakomicie sprawdza się zarówno w studiu, jak i w plenerze
- maks. udźwig: 10 kg
- maks. wysokość: 2900 mm

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej: (dotyczy części I zamówienia):
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na: budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: (dotyczy części I )
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy,
2) Formularz cenowy - dot. części II zamówienia
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
4) Pełnomocnictwo (jeżeli zostało udzielone).
5) Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy), o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 ustawy PZP oraz w zakresie wskazanym w SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-11 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.