eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WysokaRemont części budynku Ośrodka upowszechniania Kultury w Wysokiej wraz z utwardzeniem na działce.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części budynku Ośrodka upowszechniania Kultury w Wysokiej wraz z utwardzeniem na działce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21

1.5.2.) Miejscowość: Wysoka

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@gminawysoka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części budynku Ośrodka upowszechniania Kultury w Wysokiej wraz z utwardzeniem na działce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac0f2e9e-2c61-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030512/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont części budynku Ośrodka Upowszechniania Kultury w Wysokiej i utwardzenie na działce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122066,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont pomieszczenia - pracownia foto z przedsionkiem
- wymian podłogi pcv na panele
- sufit podwieszony z izolacją termiczną
- wymiana drzwi
- gładzie gipsowe i malowanie emulsją
- wykonanie wypraw cienkowarstwowych o fakturze kamyczkowej
- przeróbka instalacji elektrycznej
2. Remont klatki schodowej
- wymiana drzwi wejściowych jednoskrzydłowych „90”
- usunięcie farby olejnej z tynków
- gładzie gipsowe i malowanie emulsją
- wykonanie wypraw cienkowarstwowych o fakturze kamyczkowej
- malowanie farba olejną pochwytów i grzejnika
- naprawa okładzin schodów i podestów z lastryka, przeszlifowanie i pastowanie
3. Remont dachu
- renowacja tynków kominów (skucia, uzupełnienia i malowanie)
- nowe betonowe czapy kominowe
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną z naprawą, zagruntowaniem istniejącego pokrycia, uzupełnienia blacharki
- obróbki papą termozgrzewalną kominów i ogniomurów z listwą dociskową
- naprawa instalacji odgromowej
4. Uzupełnienia utwardzeń z kostki
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia do studia fotograficznego

1. Drukarka fotograficzna Canon Image PROGRAF PRO-1000
Klasa – 17 cali,
Typ atramentu – 12 atramentów
Maksymalna rozdzielczość druku – 2400x1200 dpi,
Wyświetlacz pulpitu operatora,
Obsługa podstawowych systemów operacyjnych,
Zbiorniki z atramentem,
Obsługa nośników, taca tylna, szczelina podawania ręcznego
2. Tablet graficzny WACOM One 13 Pen Display
Typ produktu: Tablet piórkowy
Obszar roboczy [mm]: 294 x 166
Poziomy nacisku: 4096
Przekątna ekranu [cal]:13.3
Rozdzielczość ekranu:1920 x 1080
Wyświetlane kolory:16.7 mln
Jasność ekranu [cd/m2]:200
Gama kolorów Adobe RGB [%]:72
Kontrast:1000:1
Interfejs: HDMI, USB
Typ piórka: Bezbateryjne
3. Aparat bezlusterkowy Canon EOS R6 z obiektywem RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Aparat:
Rozdzielczość efektywna: 20,1 Mpix
Stabilizacja obrazu: ze stabilizacją obrazu
Rozdzielczość filmów: 3840 x 2160
Rozmiar matrycy: 35,9 x 23,9 mm
Maksymalna szybkość zdjęć w serii: 20kl./s
Maksymalna rozdzielczość: 5472 x 3648
Rodzaj matrycy: CMOS
Szybkość migawki: 1/8000
Karty pamięci: SD, SDHC, SDXC
Obiektyw:
Typ ogniskowania: zmiennoogniskowe zoom
Średnica filtra: 67mm
Ustawienia ostrości: autofocus
Liczba listków: 7
Ogniskowa: 24-105mm
Światłosiła: f/4-7,1
4. Adobe Photoshop CC
Adobe: Photoshop dla zespołów
Wersja: pełna
System operacyjny: wele platform
Rodzaj produktu: nowa subskrypcja
Poziom: 1-9
5. Adobe Photoshop Lightroom (1TB)
Program do edycji zdjęć
6. Pakiet bezcieniowy Cine Gen BrightSpot Bs 24
Stół bezcieniowy 100x200 - 1 szt.
Softbox 80x120 / na 5 żarówek - 2 szt.
Softbox 60x90 / na 5 żarówek - 1 szt.
Statywy oświetleniowe - 3 szt.
- wysokość robocza 220 cm
- głowica studyjna 16 mm z gwintem uniwersalnym 1/4".
Ramię boom - 1 szt.
Dodatkowe imadła - 2 szt.
Oprawy do podśw. stołu - 2 szt.
Żarówki foto 85W - 19 szt.
7. Statyw do tła fotograficznego 292x306
Wysokość regulowana max: 292 cm
Szerokość regulowana max: 306 cm
8. Lampa Led Quadralite Videoled 1000 - szt. 2
- moc 1000 W (ekwiwalent dla lampy halogenowej)
- naturalne odwzorowanie barw
- temperatura barwowa ok. 5400 K (+/- 100 K)
- szeroki zakres regulacji jasności
- aktywne chłodzenie
- mocowanie typu Bowens
- prosta w obsłudze
- solidna metalowa konstrukcja
9. Softbox oktagonalny GlareOne Easy Fold 120 cm - szt. 2
- średnica 120 cm
- biały materiał dyfuzyjny
- srebrne wykończenie wnętrza
- czarny na kolor zewnętrzny
- łatwy i szybki montaż
- mocowanie bowens
10. Statyw studyjny Fomei- LS Master – szt. 2
- uniwersalny statyw do lamp studyjnych
- łatwa w ustawieniu kolumna
- mocne śruby zaciskowe gwarantujące utrzymywanie się statywu w ustawionej pozycji
- uniwersalny trzpień
- wykonanie z lekkich i wytrzymałych materiałów
- znakomicie sprawdza się zarówno w studiu, jak i w plenerze
- maks. udźwig: 10 kg
- maks. wysokość: 2900 mm

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 29500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199481,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRESS Usługi Budowlane, Tomasz Turek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641807378

7.3.3) Ulica: Glesno 23/15

7.3.4) Miejscowość: Wyrzysk

7.3.5) Kod pocztowy: 89-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe Kanvex, Alexander Alva

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070071735

7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 2c

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.