Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259240/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Badanie sprawozdań z realizacji projektu przez biegłego rewidenta” – Działanie I.2 – Biegły rewident
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11
1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=2171671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Badanie sprawozdań z realizacji projektu przez biegłego rewidenta” – Działanie I.2 – Biegły rewident2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bded1eb2-fea7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Badanie biegłego rewidenta przeprowadzającego kontrolę raportów z realizacji projektu pn.„TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Tomaszów Mazowiecki – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259240/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.42.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23195,12
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez biegłego rewidenta kompleksowego badania sprawozdań okresowych, rocznych oraz raportu końcowego w związku z realizacją projektu pn. „Tomaszów Mazowiecki – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014 -2020” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020, zgodnie
z umową Nr DPT/BDG-II/POPT/7/22.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Liczba badań: prognozowana liczba sprawozdań przekazanych do kontroli wynosi 3, w tym:
a) 1 sprawozdanie okresowe - (październik 2022r.),
b) 1 sprawozdanie roczne – styczeń 2023 roku (nie dłużej niż do dnia 20 stycznia 2023r.),
c) 1 sprawozdanie końcowe – marzec 2023r. (nie dłużej niż do dnia 31 marca 2023r.).
2) Forma protokołu z badania: pisemna oraz elektroniczna, wg. wzoru udostępnionego przez Operatora Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna (załącznik nr 1 do wzoru umowy).
3) Zamawiający dostarczy pełną niezbędną dokumentację do przeprowadzenia kontroli.
4) Zamawiający zastrzega konieczność sprawdzenia każdorazowo wszystkich dokumentów objętych danym raportem.
5) Termin na przeprowadzenie badania sprawozdania: okresowego/rocznego/końcowego wraz ze sporządzeniem i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego protokołu z tego badania wynosi nie dłużej niż 10 dni kalendarzowych od dnia przekazania przez Zamawiającego dokumentów do badania.
6) Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do sporządzenia korekty protokołu z weryfikacji raportu okresowego/rocznego/końcowego w przypadku takiej konieczności, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a wynikającym z terminu wskazanego przez Operatora Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
7) Przygotowane przez Wykonawcę materiały informacyjne muszą uwzględniać dostęp
dla osób z niepełnosprawnościami zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zwłaszcza w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KPW Audytor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272767073
7.3.3) Ulica: Tymienieckiego 25c/140
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-350
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.