Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw w osiedlu Chomiczówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw w osiedlu Chomiczówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1509e8-0da7-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Budowa placów zabaw w osiedlu Chomiczówka - nasadzenia zieleni, montaż małej architektury: ławki, hamaki, urządzenia zabawowe: linarium, domek dla dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283895/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
a) Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez negocjacji;
b) Możliwość udzielenia niniejszego zamówienia została przewidziana w pkt 4.2.13.) i pkt 4.2.14.) Ogłoszenia o zamówieniu (opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych - ogłoszenie nr 2021/BZP 00136861/01 z dnia 2021-08-04) i w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, określając zakres zamówienia oraz warunki na jakich zostanie udzielane;
c) Zamówienie dotyczy zakupu, dostawy i montażu urządzeń zabawowych i małej architektury oraz nasadzenia zieleni w zakresie placu zabaw w osiedlu Chomiczówka przy ul. Kluczowej 8/10, a zatem polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zdefiniowanych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem;
Ciąg dalszy w sekcji VI Informacje dodatkowe.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-78904a21-f482-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.21.2022.MMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia pn.: „Budowa placów zabaw w osiedlu Chomiczówka” w zakresie placu zabaw przy ul. Kluczowej 8/10 jest zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych i małej architektury:
a) Linarium obrotowe - 1szt.
b) Domek – 1 szt.
c) Ławka huśtawka miejska – 2 kpl.
d) Hamak miejski - 2 szt.
e) Zacienienie piaskownicy- 1 szt.
oraz nasadzenia zieleni:
a) Brzoza pożyteczna 'Doorenbos' 12-14cm z workami do nawadniania, palikami – 16 szt.
b) Dąb szypułkowy 16-18cm z workami do nawadniania, palikami – 6 szt.
c) Nasadzenia krzewów, kora - 45 mb.
d) Rabaty bylinowe, kora- 190 mkw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) projekt wykonawczy – ETAP II (stanowiący Załącznik nr 5 do zaproszenia);
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie zagospodarowania terenu wraz z małą architekturą (stanowiąca Załącznik nr 6 do zaproszenia);
c) projektowane postanowienia umowy (stanowiące Załącznik nr 1 do zaproszenia).
2. Udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym do wykonania zamówienia.
W związku z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2022.1083 t.j.), Wykonawca zobowiązuje się do realizowania zamówienia przy użyciu co najmniej 1 pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem ziemnym w rozumieniu art. 2 pkt 33) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
3. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie 11 tygodni od dnia podpisania umowy, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, a termin ten może zostać skrócony przez Wykonawcę, co będzie przedmiotem negocjacji.
4. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancja i rękojmia za wady na roboty budowlane, w tym zamontowane urządzenia i nasadzenia zieleni w okresie minimum 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego robót (Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady, co będzie przedmiotem negocjacji).
5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. w projekcie wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. załącznikach, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w trakcie negocjacji, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe Wykonawca składa w takcie negocjacji.
6. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym: Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w okresie prowadzenia robót budowlanych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty montażowe urządzeń zabawowych i małej architektury,
b) nasadzenia zieleni.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 1 do zaproszenia.
8. PODWYKONAWCY:
Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (zakresu), której/ych wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om (jeżeli przewiduje udział podwykonawców) i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu).
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1182210398
7.3.3) Ulica: Swarzewska 50 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-821
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
d) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 195 121,95 złotych netto. Wartość zamówienia nie przekracza wartości, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
e) Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa dotycząca zamówienia podstawowego podpisana została 24.09.2021 r.), Wykonawcy zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji zieleni znajdującej się na terenie wokół Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
- Budowa mostka dla pieszych na stawie w Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Miasta i Gminy Koronowo w 2025 r.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.