eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa części do pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części do pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części do pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788356e7-142a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa części do pojazdów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67602344

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67602344.

W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP, dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/
W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, uniemożliwiających prawidłową lub/i skuteczną komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez ten System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
Poprzez Portal e-Usług SmartPZP, Zamawiający będzie przekazywał wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania, itp. W trakcie procedowania postępowania Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. Co więcej, Wykonawca ma obowiązek śledzić powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.
Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Portalu e-Usług SmartPZP znajdują się w zakładce E-LEARNING, dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning
Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.
3. Przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
4. Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku arek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Zaleca się aby w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca posługiwał się nazwą i numerem postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 37/TP2/2024.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 37/TP2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 653595,39 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196709,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:
Część 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych i dostawczych;
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 35020,43 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:

Część 2 – Dostawa części zamiennych do autobusów;

2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 2582,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:

1.3. Część 3 – Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych, traktorów i przyczep;

2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 56127,23 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:

Część 4 – Dostawa akcesoriów do pojazdów;

2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 6252,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:
Część 5 - Dostawa opon, dętek i łańcuchów do pojazdów.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
10. W zakresie części 5 – Wykonawca winien obligatoryjnie wpisać w kolumnie 10 nazwę producenta oferowanej opony. Brak wskazania będzie powodował odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ z uwagi na brak możliwości weryfikacji produktu. Opony w poszczególnych punktach (rozmiarach) mają posiadać jednakowy bieżnik, oraz być dopuszczone do użytku na terenie UE i RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dopuszczalny rok produkcji opon to 2023 lub 2024.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
11. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
12, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
13. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
14. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
15. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
16. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
17. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 72336,55 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga przedkładania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu. Weryfikacja odbywać się będzie na podstawie oświadczenia składanego wraz z ofertą, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
1. formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem
– załącznik nr 1 do SWZ;
2. formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załącznika do SWZ nr 3;
3. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
4. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie; każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy;
5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);
6. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy
także wspólników spółki cywilnej, chyba że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki.
2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno – odpowiednio w zakresie w jakim jego dotyczą.
3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SmartPzp dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy.
3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
4. Oferta oraz oświadczenia własne Wykonawcy składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub też opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.