Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328823/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00332243/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00338140/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części do pojazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591-593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=676023441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części do pojazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788356e7-142a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa części do pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/TP2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 653595,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196709,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:Część 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych i dostawczych;
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 35020,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:Część 2 – Dostawa części zamiennych do autobusów;
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 2582,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:1.3. Część 3 – Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych, traktorów i przyczep;
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 56127,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:Część 4 – Dostawa akcesoriów do pojazdów;
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 6252,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:Część 5 - Dostawa opon, dętek i łańcuchów do pojazdów.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
10. W zakresie części 5 – Wykonawca winien obligatoryjnie wpisać w kolumnie 10 nazwę producenta oferowanej opony. Brak wskazania będzie powodował odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ z uwagi na brak możliwości weryfikacji produktu. Opony w poszczególnych punktach (rozmiarach) mają posiadać jednakowy bieżnik, oraz być dopuszczone do użytku na terenie UE i RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dopuszczalny rok produkcji opon to 2023 lub 2024.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
11. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
12, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
13. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
14. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
15. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
16. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
17. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 72336,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26377,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26377,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26377,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MOTOPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7760005395
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
jakie przetargi wygrała firma
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26377,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2252,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5992,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2252,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MOTOPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7760005395
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
jakie przetargi wygrała firma
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2252,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61138,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88682,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61138,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MOTOPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7760005395
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
jakie przetargi wygrała firma
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61138,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7930,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29195,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7930,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MOTOPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7760005395
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
jakie przetargi wygrała firma
ALFUT GRZEGORZ FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA 'MOTOPOL'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7930,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99744,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99744,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99744,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moto Budrex Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5540235790
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 291
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-438
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99744,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz innych pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.