Og³oszenie z dnia 2024-05-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00250525/01 - Og³oszenie z dnia 2024-03-19
- 2025/BZP 00183993/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y do sterylizatorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 723 183 366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zachara@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y do sterylizatorni2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8643e1c7-e5de-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00328835
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00250525
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Szp2/NZ-271-6/24
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 168305,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 14.5.3.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 75120 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2Pakiet 2
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29245 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3Pakiet 3
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2966 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4Pakiet 4
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57224 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5Pakiet 5
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3750 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 71150,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 71150,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71150,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o.o., ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241
7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 71150,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 31833,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 31833,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31833,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241
7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 31833,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Ne z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 51739,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 51739,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51739,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241
7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118,
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 61626 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotê jak± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na realizacjê zamówienia.
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Szkolenie dla kadry z zakresu pracy z cudzoziemcami i osobami nale¿±cymi do mniejszo¶ci etnicznych, osobami nara¿onymi na dyskryminacjê ze wzglêdu na cechy prawnie chronione...
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zabudowa instalacji wentylacyjnej w budynku ³a¼ni górniczej nr 4 znajduj±cej siê na terenie Zak³adu g³ównego w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice Weso³a
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Zakup i dostawa sprzêtu specjalistycznego i wyposa¿enia dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach.
- Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcyjnych (40)
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zaka¿eñ na panelach syndromicznych wykrywaj±cych wirusy, bakterie, mechanizmy oporno¶ci i grzyby ... w podziale na 14 czê¶ci
- Dostawa ubrañ i artyku³ów z w³ókniny i flizeliny
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, p³yny infuzyjne, kontrasty, ¿ywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych.
wiêcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.