Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414910/01 - Wynik z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstancjewo 3A
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golub-dobrzyn@torrun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://golub-dobrzyn.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc07be25-1439-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00301819/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://josephine.proebiz.com/pl/support, stanowiącym załącznik do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryk Makowski, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo.
Zakres prac obejmuję m.in :
Przebudowę nawierzchni istniejącej drogi leśnej w km 0+000 do 2+757,47. Droga zlokalizowana jest na działkach oznaczonych numerem ewidencyjnym 1144/13, 1145/6, 1148/4, 1153/5, 1153/6, 1153/3, 1159/1, 1159/2, 1158/14, 1158/15 obr. Gronowo jedn. ewid.: 041502_2.0005 Gronowo, pow. toruński, woj. kujawsko – pomorskie.
Na przebudowywanym odcinku przewiduje się wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm (na górną warstwę nawierzchni nie dopuszcza się stosowania kruszywa pochodzącego z przekruszenia skał osadowych oraz destruktu betonowego) na wyprofilowanej i zagęszczonej istniejąca nawierzchnia jezdni. Lokalnie należy wykonać doziarnienie/uzupełnienie istniejącej nawierzchni kruszywem 0/31,5 w ilości 160 kg/m2. W miejscach gdy szerokość istniejącej nawierzchni (podbudowy) okaże się niewystarczająca do wykonania projektowanych konstrukcji należy wykonać poszerzenie – warstwa podbudowy z kruszywa 0/63 grubości 15 cm (dopuszcza się wykonanie podbudowy z destruktu betonowego o zawartości przekruszonego betonu konstrukcyjnego min. 80% wolnego od zanieczyszczeń chemicznych i organicznych) oraz warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm. Dodatkowo na mijankach należy zastosować geowłókninę o gramaturze min. 200g/m2.
Projektowana droga na odcinkach prostych bez mijanek będzie miała szerokość 3,5 oraz obustronne pobocza o szerokości 0,75m gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 (na pobocza dopuszcza się destrukt betonowy o zawartości przekruszonego betonu konstrukcyjnego min. 80% wolnego od zanieczyszczeń chemicznych i organicznych). Spadek jezdni wynosić będzie 3% natomiast spadek poboczy 6%.
W ramach przebudowy zaprojektowano również mijanki – szerokość nawierzchni jezdni w miejscach mijanek wynosić będzie 6 m wraz z obustronnymi poboczami szerokości 0,75m. Długość mijanek wynosi 23 m natomiast długości skosów najazdowych i wyjazdowych wynoszą 17,5m.
Na łukach poziomych zaprojektowano poszerzenia jezdni.
Dodatkowo ze względu na znaczne spadki podłużne niwelety w km 0+020 do 0+050, 0+070 do 0+120, 1+050 do 1+100, 1+150 do 1+200, 2+390 do 2+440 w śladzie kół zaprojektowano płyty betonowe wielootworowe 100x75x12,5 na podsypce piaskowej gr. ok. 3 cm. Płyty wielootworowe układane będą poprzecznie.
W ramach przebudowy istniejącego przepustu drogowego, zlokalizowanego w km 1+155,00 leśnej drogi pożarowej nr 18 przedsięwzięcie zlokalizowanej jest na części działek oznaczonych numerami 355/1, 1153/3 i 1153/6 obr.0005 Gronowo gm. Lubicz powiat toruński. (miejsce realizacji przedsięwzięcia położone jest na terenie oddziału leśnego nr 153. Zgodnie z ewidencją gruntów i budynków, działki nr 1153/3 i 1153/6 są użytkowane jako Ls (lasy), działka nr 355/1 jest użytkowana jako Wp (woda płynąca)), przewiduję się wykonanie wykonania robót rozbiórkowych istniejących
elementów drogi a następnie montażu nowego przepustu, odbudowy nasypu oraz wykonania nowych warstw konstrukcyjnych drogi i montażu urządzeń zabezpieczających ruch drogowy. W ramach robót rozbiórkowych projektuje się wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z płyt drogowych, rozbiórkę nasypu, ścianek czołowych oraz elementów przelotowych istniejącego przepustu. Wykonanie robót rozbiórkowych wyprzedzająco wymaga odblokowania światła przepustu i odprowadzenia wody z zastoiska przed przepustem. Odblokowania dokonywać stopniowo, w sposób nie powodujący wystąpienia Strugi z koryta. Rozbiórka nasypu wymaga usunięcia rosnącego w skarpie po stronie P drzewa (klon śr.pnia 50 cm). Realizacja robót montażowych przepustu wymaga wykonania ławy z kruszywa łamanego pod ułożenie rur przepustowych. Ze względów technologicznych i produkcyjnych, projektowany przepust wykonany będzie z dwóch odcinków rur o długościach 7,0 i 6,0 m. Na czas wykonania koryta pod ławę, ławy i montażu rur przepustowych, projektuje się wykonanie tymczasowego koryta strugi obok projektowanego koryta pod ławę przepustu. Po ułożeniu rur, bieg Strugi skierowany zostanie do przepustu a miejsce wykonywania podstawy nasypu zabezpieczyć przed napływem wody. Nasyp wykonywać z gruntu dowożonego z dokopu, profilując i zagęszczając warstwy grubości max 50 cm.
Krawędzie wykonywanych warstw zbroić geosyntetykiem. Po wykonaniu nasypu wykonać warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i pobocza a także dokonać umocnienia wlotu i wylotu przepustu brukowcem. Na skarpach nasypu zamontować georuszt a następnie wypełnić go gruntem z wykopów. Na krawędziach wykonanego nasypu dokonać montażu barier stalowych ochronnych. W trakcie realizacji projektowanej przebudowy, całkowitemu wyłączeniu podlegał będzie ruch na odcinku drogi z przebudowywanym przepustem. Nie przewiduje się magazynowania materiałów
budowlanych w miejscu realizacji przebudowy. Materiały dostarczane będą sukcesywnie, w miarę zaistniałych potrzeb i będą wbudowywane na bieżąco. Roboty ziemne i nawierzchniowe wykonywane będą mechanicznie z zastosowaniem sprawnego technicznie sprzętu budowlanego,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (przedmiar robót, kosztorys ofertowy, schematy technologiczne, opinia geotechniczna, projekt zagospodarowania terenu, specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) stanowiąca Załącznik nr 11 do SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena - 60 %
2) Termin płatności - 40 %
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
16.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) w ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
najniższa oferowana cena
Cena = -------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena badanej oferty
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) w ramach kryterium „Termin płatności” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
7 lub 14 dni – 20 pkt
21 lub 30 dni – 40 pkt
UWAGA:
Ocenie podlegać będą jedynie informacje pierwotne wskazane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł,
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) warunek w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 robotę budowlaną na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto, której przedmiotem zamówienia była budowa, przebudowa lub remont drogi. W/w robota budowlana winna być podparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana z należytą starannością.
b) warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobę, która posiada uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
f) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
g) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
h) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
i) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt. 3 Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt. 4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt. 6 Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7-8 Pzp,
- art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129), stanowiące załącznik nr 10 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa powyżej dotyczą robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych..
b) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane , na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SWZ),
d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem opłacenia przynajmniej I raty składki,
e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :33.700,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące siedemset złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BNP Paribas Polska S.A. nr rachunku: 92 1600 1462 1028 2060 5000 0005. W tytule przelewu należy wpisać: „Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo”. Wadium w postepowaniu nr SA.271.2.3.2024. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. f )-i )obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast dokumenty o których mowa w pkt 9.1. lit. a) i b), c) i d), e) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian został szczegółowo opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.