Og³oszenie z dnia 2021-12-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00255683/01 - Og³oszenie z dnia 2021-11-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: powiat-plock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-974f6214-3c8d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00329036
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002079/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 "Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2022 roku".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00255683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.32.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 245622,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2022 roku” Czê¶æ 1. Dostawa papieru kserograficznego.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 102639,04 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2022 roku” Czê¶æ 2. Dostawa artyku³ów do archiwizacji.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9330,93 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2022 roku” Czê¶æ 3. Dostawa artyku³ów biurowych i pi¶mienniczych.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 133652,88 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Wykonawca uchyli³ siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 145633,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 145633,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17384,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17384,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17384,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER PREMIUM Salata Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740014505
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17384,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 237082,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 237082,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237082,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER PREMIUM Salata Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740014505
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 237082,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 15 w P³ocku"
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespo³u Szkó³ Technicznych przy al. Kiliñskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Zarz±du Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywn± dostaw± artyku³ów biurowych i papieru biurowego (numer postêpowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artyku³ów biurowych i tonerów
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy sukcesywne materia³ów biurowych, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i papieru ksero
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.