Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229942/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skawina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2770179
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.mueck@gminaskawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigskawina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cafc0d0a-d550-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cafc0d0a-d550-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055223/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.GK.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1401969,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części 1 zamówienia jest: oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp; umocnienie rowów korytkami betonowymi , umocnienie skarp rowu geotkaniną, umocnienie rowów korytkami betonowymi, płytami ażurowymi oraz płytkami chodnikowymi, umocnienie skarp rowu kamieniem, czyzczenie odwodnienia liniowego; naprawa i udrożnienie przepustów rurowych;Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SWZ dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 325572,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części 2 zamówienia jest: naprawa nawierzchni z płytek chodnikowych, kostki brukowej betonowej oraz nawierzchni asfaltowej, uzupełnienie podbudowy z tłucznia, regulacja włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych, itp.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SWZ dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 243070,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części 3 zamówienia jest: wymiana uszkodzonych szyb oraz płyt z poliwęglanu, usuwanie grafitti, plakatów, ogłoszeń z wiat przystankowych, demontaż wiat przystankowych - 5 szt.; montaż wiat przystankowych - 5 szt.; naprawa, wymiana lub uzupełnienie różnych konstrukcyjnych elementów metalowych.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SWZ dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112120-0 - Usługi w zakresie wymiany szyb
4.5.5.) Wartość części: 51182,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części 4 zamówienia są roboty rozbiórkowe, wykonanie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, roboty montażowe kanalizacyjne, wymiana studzienek kanalizacyjnych, odtworzenie nawierzchni.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SWZ dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 81158,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393078,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393078,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393078,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUWiM Roboty Inżynieryjne i Hydrotechniczne Jan Rzepa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272819953
7.3.3) Ulica: Do Lasku
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko
7.3.5) Kod pocztowy: 32-640
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393078,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-29 do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299218,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299218,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299218,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Zbis Zbigniew Grabowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357677588
7.3.4) Miejscowość: Gołuchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-052
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW GRABOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW GRABOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299218,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-29 do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112366,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112366,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112366,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ”WOŹNIAK” Marek Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350534319
7.3.3) Ulica: Garcowiec
7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK WOŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK WOŹNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112366,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-29 do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88935,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92927,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88935,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Zbis Zbigniew Grabowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357677588
7.3.4) Miejscowość: Gołuchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-052
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW GRABOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW GRABOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88935,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-06 do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Świadczenie usług utrzymani leśnej infrastruktury drogowej na obszarze zarządzanym przez Nadleśnictwo Miechów w roku 2025
- Budowa linii kablowej nn 0,4kV - rozbudowa istniejącego oświetlenia wzdłuż DK nr 94 w m. Nowosielce km 629+090 - 629+668 strona lewa dz. nr 2206
- "Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Roszków, jednostka ewidencyjna Krzyżanowice - roboty na rowach" - etap 2
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.