Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248796/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa urządzeń małej architektury na placach zabaw i zieleńcach w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,159843,f9b9a86b000ad81f6be5143f7795faa4.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa urządzeń małej architektury na placach zabaw i zieleńcach w Zabrzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38587138-98ef-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Naprawa urządzeń małej architektury na placach zabaw i zieleńcach w Zabrzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2024.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy urządzeń małej architektury na placach zabaw i zieleńcach w Zabrzu. Zakres zamówienia obejmuje naprawę urządzeń małej architektury na placach zabaw i zieleńcach w Zabrzu wraz z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących. Zakres zadania obejmuje również: a) zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń małej architektury znajdujących się na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych, boiskach wielofunkcyjnych, skate parkach do czasu wykonania ich naprawy, b) naprawa urządzeń małej architektury znajdujących się na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych, skate – parkach, boiskach wielofunkcyjnych, c) naprawa urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw, d) naprawa infrastruktury użytkowej znajdującej się na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych, skate –parkach, boiskach wielofunkcyjnych, e) wykonanie robót ziemnych związanych z elementami małej architektury, f) naprawa ogrodzeń, g) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145096,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336005,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145711,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Snaczke prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Hoka Hey Piotr Snaczke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6270001455
7.3.3) Ulica: ul. Krakusa 12
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena oferty wykonawcy podana w Sekcji VI pkt 6.4) stanowi sumę cen jednostkowych pozycji z Tabeli cen jednostkowych
Termin wykonania zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania, w zależności od tego, która z
przesłanek wystąpi jako pierwsza.
2. Maksymalny czas wykonania prac w trybie awaryjnym wynosi 120 minut, liczony od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
3. Maksymalny czas wykonania prac w trybie normalnym przez Wykonawcę wynosi 10 dni roboczych liczony od dnia
otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Kąpielisku Leśnym w Zabrzu przy ul. Srebrnej 10"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- REMONT BUDYNKU NR 27 - MAGAZYN PŁYNÓW INFUZYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- II Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej.
- (BZP.271.15.2024) Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pniowcu
- "Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice."
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.