eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynPrzebudowa drogi powiatowej nr 3800P Siedlec-Żodyń



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3800P Siedlec-Żodyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOLSZTYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 5 Stycznia 5

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 384 27 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 384 35 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiatwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3800P Siedlec-Żodyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a953b53-2c71-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063025/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 3800P Siedlec - Żodyń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”,operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a953b53-2c71-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starosta Wolsztyński
ul. 5 Stycznia 5
64-200 Wolsztyn
tel. /68/3845600
e-mail: sekretariat@powiatwolsztyn.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Aneta Nitschka (e-mail: iod@powiatwolsztyn.pl);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi powiatowej 3800P Siedlec-Żodyń” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.37.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3800P Siedlec - Żodyń zgodnie z projektem budowlanym.

W zakres inwestycji wchodzi przebudowa jezdni drogi powiatowej do normatywnej szerokości 6,0 m z poszerzeniami w obszarze łuków poziomych. Z uwagi na zły stan techniczny, istniejącej jezdni w niektórych miejscach zakłada się wymianę układu konstrukcyjnego warstw nawierzchni. W km 0+000,00 do 0+600,00 nastąpi wymiana układu warstw bitumicznych poprzez ułożenie nowej warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z nawierzchni „cichej” w formie mieszanki mineralno – afaltowej BBTM. W km 0+659,5-1+682,44 projektuje się przebudowę nawierzchni poprzez wykonanie nakładki "w górę". Ma to na celu ujednolicenie szerokości jezdni na odcinku poza miejscowością (poszerzenie jezdni do 6 m na całym wymienionym odcinku) oraz podnieść parametry nośności do wartości normatywnych. W km 0+600,00-0+659,5 zakłada się pełną wymianę warstw konstrukcyjnych.
W ramach inwestycji od kilometrażu 0+609,06 do 0+626,04 zostanie wykonany chodnik z kostki betonowej szarej dwuteowej o gr. 6 cm. Są to odcinki stanowiące przedłużenie istniejących chodników. Odcinki te pozwalają na zachowanie ciągłości ruchu pieszego poza jezdnią drogi powiatowej, co ma niebagatelny wpływ na poprawę bezpieczeństwa ruchu na odcinku poddanym opracowaniu.
W kilometrażu 0+604,69- 0+646,73 zrealizowane zostanie przedłużenie istniejącej drogi rowerowej o szer. 2,0 m z kostki szarej dwuteowej bezfazowej gr. 6 cm. Jest to przedłużenie istniejącej ścieżki rowerowej w stronę Siedlca, do azylu przy projektowanym przejściu dla pieszych. Rozpoczęcie ścieżki rowerowej od tego miejsca, pozwala na bezpieczne ukształtowanie infrastruktury niechronionych uczestników ruchu z uwagi na zmniejszoną prędkość pojazdów na jezdni w tym miejscu (azyl powoduje odgięcie toru ruchu pojazdów, co za tym idzie zmniejszenie prędkości przejazdu) oraz element pozwalający na bezpieczne przekroczenie jezdni.
Istniejące rowy oznaczone na planie zagospodarowania terenu poddane zostaną konserwacji. W ramach inwestycji przewiduje się także remont istniejących przepustów pod zjazdami, wymianę istniejących rur na rurę karbowana PP typu K2-KAN SN 8 o śr. 0,3 m.
Parametry drogi
1. Kategoria drogi: droga powiatowa
2. Standardy techniczna drogi: klasa Z
3. Prędkość projektowa: 50 km/h
4. Przekrój drogi: 1 jezdnia z dwoma pasami ruchu w przeciwnych kierunkach
5. Szerokość pasa ruchu: 3,0 m
6. Przyjęta kategoria obciążenia ruchem: KR3
5. Konstrukcja nawierzchni
Nawierzchnia jezdni przy pełnej wymianie warstw konstrukcyjnych w km 0+000,00- 0+600,00 (prawa krawędź jezdni przy krawężniku od strony rowu )oraz km 0+600,00 – 0+659,5 w zakresie pełnej szerokości)
- warstwa ścieralna z mieszanki BBTM 8 S, gr. 3 cm
- warstwa wiążąca z betonu asf. AC 16W, 50/70, gr. 9 cm
- podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm, gr. 22 cm
- stabilizacja gruntu cementem z dowozu Rm=2,5 MPa gr. 10 cm
Nawierzchnia jezdni wykonanej z MMA w formie wymiany wasrstwy ścieralnej i warstwy wiążącej w km 0+000,00 do km 0+600
- warstwa ścieralna z mieszanki BBTM 8 S, gr. 3 cm
- warstwa wiążąca z betonu asf. AC 16W, 50/70, gr. 9 cm
- istniejące warstwy nawierzchni
Nawierzchnia jezdni przy wykonaniu nakładki „na górę”
- warstwa ścieralna z betonu asf. AC 11S, 50/70, gr. 5 cm
- warstwa wiążąca z betonu asf. AC 11W, 50/70, gr. 7 cm
- warstwa slurry seal z siatką stalową, gr. 1 cm
- warstwa wyrównawcza AC 11W, śr. gr. 3 cm
- istniejąca konstrukcja nawierzchni
Nawierzchnia chodnika
- kostka betonowa prostokątna czerwona dwuteowa gr. 6 cm
- podsypka cem. - piask 1:4, gr. 5 cm
- stabilizacja gruntu cementem z dowozu Rm=2,5 MPa gr. 10 cm
Nawierzchnia drogi rowerowej
- kostka betonowa prostokątna czerwona dwuteowa gr. 6 cm
- podsypka cem. - piask 1:4, gr. 5 cm
- stabilizacja gruntu cementem z dowozu Rm=2,5 MPa gr. 10 cm
Ściek z kostki betonowej
- kostka betonowa prostokątna szara gr. 8 cm
- podsypka cem. - piask 1:4, gr. 5 cm
- beton cementowy C12/15, gr. 20 cm
Nawierzchnia jezdni przy pełnej wymianie warstw konstrukcyjnych na części pasa drogowego w km od 0+659,5 – 1+682,44 na krawędziach jezdni
- warstwa ścieralna z betonu asf. AC 11S, 50/70, gr. 5 cm
- warstwa wiążąca z betonu asf. AC 11W, 50/70, gr. 7 cm
- warstwa slurry seal z siatką stalową, gr. 1 cm
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W, gr. 3 cm
- podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm, gr. 19 cm
- stabilizacja gruntu cementem z dowozu Rm=2,5 MPa gr. 10 cm

W związku z budową obwodnicy Żodynia zmianie uległ zakres przebudowy drogi powiatowej nr 3800P Siedlec-Żodyń w miejscu skrzyżowania z drogą krajową nr 32. Do dokumentacji załączono PZT uwzględniający połączenie drogi 3800P z nowobudowanym odcinkiem DK 32 (nową obwodnicą).

Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w:
1) dokumentacji technicznej (tj. projektach oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach stałej organizacji ruchu). Wykonawca kalkulując cenę oferty musi uwzględnić cały zakres prac określony w dokumentacjach projektowych. Ww. dokumentacje stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
Przedmiary/kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 7 mają charakter pomocniczy.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

Materiał z rozbiórki nawierzchni drogowej jest własnością Inwestora.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto każda.
- kierownikiem budowy – osoba posiadające uprawnienia budowlane
w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682) z minimum 4-letnim stażem pracy na stanowisku kierownika budowy;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5.1 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124 z dopiskiem: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3800P Siedlec-Żodyń”
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy przekazać Zamawiającemu wraz
z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP., po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania przez Zamawiającego.
7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert.
9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.