eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard(3) Budowa punktu czerpania wody w Leśnictwie Radosław - Nadleśnictwo Nowogard



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(3) Budowa punktu czerpania wody w Leśnictwie Radosław
- Nadleśnictwo Nowogard

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NOWOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radosława 11

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 39 20 640

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowogard@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nowogard.szczecin.lasy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(3) Budowa punktu czerpania wody w Leśnictwie Radosław
- Nadleśnictwo Nowogard

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fc7cd98-00ff-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00162722/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa punktu czerpania wody w Leśnictwie Radosław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250023/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201553,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane polegające na:
a) Wykonaniu utwardzonego placu manewrowego,
b) Budowę 6 studni połączonych rurą Ø 160,
c) Wykonanie ujęcia wody za pomocą rury Ø 300,
d) Umocnienie brzegu rzeki Sąpolnej za pomocą faszyny,
e) Wykonanie umocnień placu oraz brzegu za pomocą gabionów.

3.3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać nawierzchnię placu z płyt typu JOMB. Plac należy obramować za pomocą krawężnika betonowego 15 x 30 cm. Na placu wybudowane zostanie sześć szczelnych zbiorników DN 2500, połączonych ze sobą za pomocą rury PCV Ø 160. Łączna pojemność zbiornika będzie wynosić ok. 54 m3. Dodatkowo wykonane zostaną włazy inspekcyjne żeliwne o średnicy Ø 600.
Zbiorniki po wybudowaniu zostaną napełniane wodą z cystern przez służby Lasów
Państwowych, natomiast uzupełnianie wody będzie się odbywać za pomocą rury PCV Ø 300 z rzeki Sąpolna Przedmiotowy punkt ujęcia wody wykonany zostanie pomiędzy jedną ze studni a rzeką Sąpólna.
Ujęcie wykonane zostanie na rzędnej 51,21 m n.p.m. Przewód zostanie ułożony ze spadkiem 3% w stronę budowanych studni. Ujęcie wykonane zostanie w formie rury PCV Ø 300 zakończonej kratką. W miejscu ujęcia należy wykonać kosze gabionowe o wymiarach 50x200 cm i długości 2,0 m. Kosze
gabionowe należy ułożyć na podsypce piaskowej przełożonej geotkaniną separacyjną. Kosze dodatkowo należy wzmocnić za pomocą słupków stabilizujących zatopionych w stopie fundamentowej z betonu C16/20. Skarpy placu manewrowego od strony rzeki Sąpólnej należy wzmocnić za pomocą koszy gabionowych. Brzegi rzeki Sąpolnej zostaną umocnione faszyną po obu
stronach na długości 2,0 m, pozostałą część należy otworzyć na długości ok. 50 m poniżej oraz 15 powyżej projektowanego umocnienia. Ujęcie związane jest z poborem wód rzeki Sąpolna na cele związane z ochroną przeciwpożarową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398437,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. "PAWKARD" Paweł Kluszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 810997093, NIP: 856-140-20-71

7.3.4) Miejscowość: Sąpolnica 17

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.