eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRemont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego nr 3 położonego w obrębie Turowiec gm. Wojsławice



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego nr 3 położonego w obrębie Turowiec gm. Wojsławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego nr 3 położonego w obrębie Turowiec gm. Wojsławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-122d87b0-08c0-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039156/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego nr 3 położonego w obrębie Turowiec gm. Wojsławice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269515/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: Remont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego nr 3 położonego w obrębie Turowiec gm. Wojsławice.

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

1.2. Więźba dachowa i pokrycie dachu:
1) rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych
2) utylizacja płyt azbestowo-cementowych wraz z transportem na odpowiednio przystosowane wysypisko
3) rozebranie elementów więźb dachowych – deskowania dachu z desek na styk
4) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – płatwie
5) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – krokwie zwykłe i kleszcze – wymiana zniszczonych i zmurszałych krokwi
6) wykonanie przedłużenia krokwi o 1,0 m poprzez nabicie na końcach każdej krokwi dodatkowych elementów drewnianych tworzących dodatkowy okap,
7) uzupełnienie okienek półokrągłych o pow. do 0,25 m 2,
8) montaż izolacji przeciwwodnej z papy powierzchni poziomych na lepiku asfaltowym na zimno – pierwsza warstwa – izolacja pod nową podwaliną,
9) montaż podwaliny o długości ponad 2m – przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej – podwalina pod słupki 14x14 cm,
10) montaż słupów o długości do 2 m – przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej
11) montaż ramy górnej i płatew długości do 3 m – przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej – płatew górna
12) układanie folii wstępnego krycia (FWK) na krokwiach – rozstaw kontrłat 0,80 m,
13) ołacenie połaci dachowych dla pokryć z blach powlekanych,
14) łacenie dachowych pokryć z blach powlekanych – przybicie deski czołowej
15) pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową na łatach,
16) montaż akcesoriów do pokryć dachowych – płotek przeciwśniegowy – płotek przeciwśniegowy ażurowy,
17) rozebranie rur spustowych z blachy,
18) rozebranie rynien z blachy, - rozebranie obróbek blacharskich okapów, kołnierzy, gzymsów,
19) - montaż rur spustowych okrągłych o śr. 10 cm z blachy stalowej ocynkowanej lub z blachy powlekanej,
20) montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 12 cm z blachy stalowej lub blachy powlekanej,
21) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej -deska podrynnowa, pas podrynnowy, pas nadrynnowy, kominy,
22) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej – czapki kominowe,
23) pokrycie dachu blachą powlekaną – montaż gąsiorów,
24) montaż akcesoriów do pokryć dachowych – taśmy pod gąsiory,
25) wywóz płyt do odpowiednio przystosowanego miejsca składowania odpadów.

2.2. Podbitka:
1) elewacje z paneli układanych poziomo – montaż rusztu konstrukcji drewnianej na ścianach– wykonanie rusztu pod podbitkę,
2) montaż elementów wykończeniowych typu „Siding” – listwy wykończeniowe,
3) montaż elementów wykończeniowych typu „Siding” – podsufitka.

3.2. Kominy:
1) przemurowanie przewodów kominowych,
2) uzupełnienie zbrojonych capek kominowych z betonu monolitycznego,
3) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metoda lekką-mokrą – jednokrotne gruntowanie emulsją,
4) ocieplenie ścian kominów płytami styropianowymi,
5) przyklejenie warstwy siatki na ścianach kominów,
6) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego – podkład pod tynk silikonowy,
7) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego – tynk silikonowy.

4.2.Ocieplenie stropu na poddaszu:

1) usunięcie trocin – prace porządkowe na powierzchni poddasza,
2) ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej,
3) ułożenie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej.

5.2. Klatka schodowa:

1) oczyszczenie z farby olejnej elementów stalowych - balustrady,
2) malowanie dwukrotne balustrady farbą olejną,
3) naprawa uszkodzonych stopni zaprawą naprawczą, gruntowanie podłoży
4) wykonanie okładzin schodów z płytek z kamieni sztucznych.
. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji znajdują się w załączniku nr do SWZ. na które składają się następujące dokumenty:
1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) zawierające warunki wykonania i odbioru robót zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie,
2) przedmiar robót.
Przedmiar robót załączony do SWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania zadania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania.
Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt V.3 SWZ oraz STWiORB.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
5. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi min. 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 6 Projektu umowy.
6.Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 2 ust. 2 Projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255871,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255871,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255871,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST JOB SP.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632444521

7.3.3) Ulica: KRZYWA 37/12

7.3.4) Miejscowość: CHEŁM

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255871,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.