Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272794/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i wymiana dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w istniejącym szybie na oddziale ginekologicznym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ("zaprojektuj i wybuduj").
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931082610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 34 74 100
1.5.8.) Numer faksu: 34 65 172
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkiewicza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.falkiewicza.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i wymiana dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w istniejącym szybie na oddziale ginekologicznym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ("zaprojektuj i wybuduj").2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c82ced-09a4-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272794/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP-15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373983,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wymianę istniejącego dźwigu osobowego tj. demontaż, dostawa i montaż 1 sztuki nowego dźwigu osobowo-towarowego (szpitalnego) o napędzie elektrycznym wraz ze wszystkimi pracami dodatkowymi niezbędnymi do uruchomienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 03.12.2022 roku.
Przedmiot zamówienia przewiduje:
1.wykonanie koncepcji do zatwierdzenia przez Zamawiającego i przedłożenie do akceptacji.
2.wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji obiektu w zakresie wystarczającym do sporządzenia dokumentacji projektowej,
3.wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego, wystarczającej do uzyskania odpowiedniej decyzji administracyjnej (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych) umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy,
4.wykonanie projektu wykonawczego, przedmiaru robót i STWiORB,
5.wykonanie prac remontowych w zakresie modernizacji i przebudowy istniejącego szybu windowego oraz w zakresie dostosowania obszaru remontowego wokół windy.
6. wykonanie Przedmiotu Zamówienia (szyb, winda) w oparciu o sporządzoną dokumentację,
7.wykonanie dokumentacji powykonawczej.
8.dostawa dźwigu wraz z oprzyrządowaniem na miejsce wraz z montażem,
9.montaż dźwigu w wybudowanym szybie ze wszystkimi elementami, łącznie z prowadnicami, linami, itp.,
10. sporządzenie dokumentacji do rejestracji dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego zwanego dalej UDT ,
11. wykonanie prób, odbiorów i rozruchu urządzeń dźwigowych z udziałem przedstawicieli UDT i Zamawiającego,
12.uzyskanie dopuszczenia dźwigu do eksploatacji w UDT,
13.rejestracja dźwigu w UDT,
14. dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji techniczno - ruchowej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi i eksploatacji, dostarczona przez Wykonawcę dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim,
15.przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigów,
16.uporządkowanie oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie wykonywanych robót po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia,
17.wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigów do eksploatacji ponosi Wykonawca.
1.Ogólne wymagania dotyczące robót:
- wszystkie roboty budowlane i dźwigowe winny być wykonywane pod nadzorem osoby z uprawnieniami budowlanymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
- roboty muszą być wykonywane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w niniejszej specyfikacji jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
- tam gdzie brak norm lub normy dopuszczają różne rozwiązania, należy przyjąć za obowiązujące wymagania opisane w poszczególnych pozycjach niniejszej specyfikacji lub ustalić sposób prowadzenia robót z inspektorem nadzoru.
Wykonawca sporządzi we własnym zakresie następującą dokumentację uzupełniającą: Dokumentację projektową zaopiniowaną przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń p-poż., harmonogram robót, projekt technologii montażu, oznakowanie miejsca robót, dokumentację powykonawczą, dokumentację techniczno-odbiorczą dźwigu, plan BIOZ
W związku z ingerencją w uwarunkowania przeciwpożarowe Wykonawca powinien wykonać zgłoszenie lub uzyskać pozwolenie na budowę.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: utrzymanie placu budowy w zadowalającym stanie, bezpieczeństwo robót, przestrzeganie zasad ochrony środowiska, zabezpieczenie materiałów budowlanych i sprzętu na placu budowy
opracowanie dokumentacji: projektowo - montażowej, wymaganej przepisami oraz uzgodnienie w UDT na koszt Wykonawcy,
2. Roboty rozbiórkowe:
przystosowanie istniejących otworów drzwiowych do gabarytów nowo projektowanej windy
wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki
demontaż panelu ruchu windy nad drzwiami wszystkich kondygnacji
demontaż istniejącego dźwigu z napędem elektrycznym,
demontaż podzespołów sterowniczych i sygnalizacyjnych, podzespołów zasilających i wykonawczych oraz instalacji temu towarzyszących
przekazanie protokolarnie Zamawiającemu zdemontowanych elementów dźwigu (kabina z osprzętem, napęd, silnik, liny, drzwi szybowe, drzwi piętrowe, szafa sterownicza)
3. Roboty nowoprojektowane:
" naprawa ścian maszynowni i szybu w miejscu uszkodzeń, malowanie całości tych powierzchni farbą emulsyjną
" Wymiana okna PCW 1100 x 600 mm
" Oczyszczenie i malowanie posadzki betonowej maszynowni farbą do betonu odporną na ścieranie
" Wykonanie prawidłowej wentylacji pomieszczenia maszynowni
" malowanie farbą np. caparol samtex powierzchni ścian we wnękach przy windach na wszystkich poziomach
" malowanie powierzchni drewnianych farbą akrylową
" montaż odbojnic ściennych narożnikowych PCV (wyjście z kabiny na każdej kondygnacji)
" wykonać zgodnie z instrukcją zabezpieczenia przed korozją konstrukcji stalowych za pomocą powłok malarskich KOR 3
" Prace budowlane niezbędne przy montażu drzwi szybowych, zderzaków, haków montażowych, obciążniki ogranicznika prędkości. Bezwzględnie wymagane jest doprowadzenie ścian poszczególnych kondygnacji do stanu pierwotnego (kolorystyka}
" montaż nowego dźwigu elektrycznego osobowo-towarowego (szpitalnego) o nośności nie mniejszej niż 1600 kg ośmio przystankowego, dla osób niepełnosprawnych i celów diagnostyki medycznej
" pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych
" próby przy montażu, regulacja
" ocena zgodności przy udziale Jednostki Notyfikowanej
" przygotowanie dokumentacji do rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego i rejestracja dźwigu w UDT na koszt Wykonawcy,
" zapewnienie obciążeń do badań dozorowych UDT
" udział Wykonawcy przy odbiorze dźwigu przez UDT,
" przekazanie książki rewizyjnej dźwigów Zamawiającemu,
" przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów.
4. Informacja o terenie budowy zawierająca niezbędne dane istotne z punktu widzenia:
" organizacja robót budowlano-montażowych - wykonawca opracuje harmonogram robót, który uzgodni z użytkownikiem
" zabezpieczenie interesu osób trzecich - roboty będą prowadzone na czynnym całodobowo obiekcie szpitala, prace należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności leczniczej
" ochrona środowiska - zobowiązuje się Wykonawcę do utylizacji odpadów powstałych w wyniku przeprowadzenia robót, roboty nie wpłyną negatywnie na środowisko naturalne a przyczynią się do podniesienia walorów technicznych, funkcjonalnych i estetycznych obiektu. Materiały i elementy z rozbiórki będą składowane w miejscu wyznaczonym przez Inwestora
" warunki bezpieczeństwa pracy - wykonawca winien zatrudniać pracowników przeszkolonych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony pracy. Podstawowe zasady które należy przestrzegać podczas prowadzenia robót budowlanych zostały określone w RMI z dnia 06.02.2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych - Dz.U. z 2003 nr 47, poz.401. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy.
" zaplecze dla potrzeb wykonawcy - w obowiązku Wykonawcy leży zorganizowanie zaplecza socjalno-magazynowego. Zamawiający udostępni część parceli na postawienie np. Kontenerów, bez podłączeń do mediów.
" warunki dotyczące organizacji ruchu - nie dotyczy, roboty będą prowadzone wewnątrz obiektu
" ogrodzenie - nie dotyczy
" zabezpieczenie chodników i jezdni - wykonawca zorganizuje roboty i plac budowy tak, aby nie stwarzać utrudnień w ruchu pojazdów służbowych, dostawczych i ruchu pacjentów.
Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na zamontowaną windę oraz prace montażowo instalacyjne na okres wskazany w formularzu ofertowym. Warunki gwarancji opisane są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Długość okresu gwarancji stanowi również jedno z kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566871,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537510 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA PAWEŁ RAFALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682
7.3.3) Ulica: Kalinowo
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537510 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-03INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.