eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławProjekt i wymiana dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w istniejącym szybie na oddziale ginekologicznym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ("zaprojektuj i wybuduj").



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i wymiana dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w istniejącym szybie na oddziale ginekologicznym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ("zaprojektuj i wybuduj").

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931082610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 34 74 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 65 172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkiewicza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.falkiewicza.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt i wymiana dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w istniejącym szybie na oddziale ginekologicznym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ("zaprojektuj i wybuduj").

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c82ced-09a4-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272794/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP-15/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 373983,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wymianę istniejącego dźwigu osobowego tj. demontaż, dostawa i montaż 1 sztuki nowego dźwigu osobowo-towarowego (szpitalnego) o napędzie elektrycznym wraz ze wszystkimi pracami dodatkowymi niezbędnymi do uruchomienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 03.12.2022 roku.

Przedmiot zamówienia przewiduje:
1.wykonanie koncepcji do zatwierdzenia przez Zamawiającego i przedłożenie do akceptacji.
2.wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji obiektu w zakresie wystarczającym do sporządzenia dokumentacji projektowej,
3.wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego, wystarczającej do uzyskania odpowiedniej decyzji administracyjnej (decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych) umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy,
4.wykonanie projektu wykonawczego, przedmiaru robót i STWiORB,
5.wykonanie prac remontowych w zakresie modernizacji i przebudowy istniejącego szybu windowego oraz w zakresie dostosowania obszaru remontowego wokół windy.
6. wykonanie Przedmiotu Zamówienia (szyb, winda) w oparciu o sporządzoną dokumentację,
7.wykonanie dokumentacji powykonawczej.
8.dostawa dźwigu wraz z oprzyrządowaniem na miejsce wraz z montażem,
9.montaż dźwigu w wybudowanym szybie ze wszystkimi elementami, łącznie z prowadnicami, linami, itp.,
10. sporządzenie dokumentacji do rejestracji dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego zwanego dalej UDT ,
11. wykonanie prób, odbiorów i rozruchu urządzeń dźwigowych z udziałem przedstawicieli UDT i Zamawiającego,
12.uzyskanie dopuszczenia dźwigu do eksploatacji w UDT,
13.rejestracja dźwigu w UDT,
14. dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji techniczno - ruchowej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi i eksploatacji, dostarczona przez Wykonawcę dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim,
15.przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigów,
16.uporządkowanie oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie wykonywanych robót po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia,
17.wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigów do eksploatacji ponosi Wykonawca.

1.Ogólne wymagania dotyczące robót:
- wszystkie roboty budowlane i dźwigowe winny być wykonywane pod nadzorem osoby z uprawnieniami budowlanymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
- roboty muszą być wykonywane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w niniejszej specyfikacji jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
- tam gdzie brak norm lub normy dopuszczają różne rozwiązania, należy przyjąć za obowiązujące wymagania opisane w poszczególnych pozycjach niniejszej specyfikacji lub ustalić sposób prowadzenia robót z inspektorem nadzoru.
Wykonawca sporządzi we własnym zakresie następującą dokumentację uzupełniającą: Dokumentację projektową zaopiniowaną przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń p-poż., harmonogram robót, projekt technologii montażu, oznakowanie miejsca robót, dokumentację powykonawczą, dokumentację techniczno-odbiorczą dźwigu, plan BIOZ
W związku z ingerencją w uwarunkowania przeciwpożarowe Wykonawca powinien wykonać zgłoszenie lub uzyskać pozwolenie na budowę.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: utrzymanie placu budowy w zadowalającym stanie, bezpieczeństwo robót, przestrzeganie zasad ochrony środowiska, zabezpieczenie materiałów budowlanych i sprzętu na placu budowy
opracowanie dokumentacji: projektowo - montażowej, wymaganej przepisami oraz uzgodnienie w UDT na koszt Wykonawcy,

2. Roboty rozbiórkowe:
przystosowanie istniejących otworów drzwiowych do gabarytów nowo projektowanej windy
wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki
demontaż panelu ruchu windy nad drzwiami wszystkich kondygnacji
demontaż istniejącego dźwigu z napędem elektrycznym,
demontaż podzespołów sterowniczych i sygnalizacyjnych, podzespołów zasilających i wykonawczych oraz instalacji temu towarzyszących
przekazanie protokolarnie Zamawiającemu zdemontowanych elementów dźwigu (kabina z osprzętem, napęd, silnik, liny, drzwi szybowe, drzwi piętrowe, szafa sterownicza)

3. Roboty nowoprojektowane:
" naprawa ścian maszynowni i szybu w miejscu uszkodzeń, malowanie całości tych powierzchni farbą emulsyjną
" Wymiana okna PCW 1100 x 600 mm
" Oczyszczenie i malowanie posadzki betonowej maszynowni farbą do betonu odporną na ścieranie
" Wykonanie prawidłowej wentylacji pomieszczenia maszynowni
" malowanie farbą np. caparol samtex powierzchni ścian we wnękach przy windach na wszystkich poziomach
" malowanie powierzchni drewnianych farbą akrylową
" montaż odbojnic ściennych narożnikowych PCV (wyjście z kabiny na każdej kondygnacji)
" wykonać zgodnie z instrukcją zabezpieczenia przed korozją konstrukcji stalowych za pomocą powłok malarskich KOR 3
" Prace budowlane niezbędne przy montażu drzwi szybowych, zderzaków, haków montażowych, obciążniki ogranicznika prędkości. Bezwzględnie wymagane jest doprowadzenie ścian poszczególnych kondygnacji do stanu pierwotnego (kolorystyka}
" montaż nowego dźwigu elektrycznego osobowo-towarowego (szpitalnego) o nośności nie mniejszej niż 1600 kg ośmio przystankowego, dla osób niepełnosprawnych i celów diagnostyki medycznej
" pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych
" próby przy montażu, regulacja
" ocena zgodności przy udziale Jednostki Notyfikowanej
" przygotowanie dokumentacji do rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego i rejestracja dźwigu w UDT na koszt Wykonawcy,
" zapewnienie obciążeń do badań dozorowych UDT
" udział Wykonawcy przy odbiorze dźwigu przez UDT,
" przekazanie książki rewizyjnej dźwigów Zamawiającemu,
" przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów.

4. Informacja o terenie budowy zawierająca niezbędne dane istotne z punktu widzenia:
" organizacja robót budowlano-montażowych - wykonawca opracuje harmonogram robót, który uzgodni z użytkownikiem
" zabezpieczenie interesu osób trzecich - roboty będą prowadzone na czynnym całodobowo obiekcie szpitala, prace należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności leczniczej
" ochrona środowiska - zobowiązuje się Wykonawcę do utylizacji odpadów powstałych w wyniku przeprowadzenia robót, roboty nie wpłyną negatywnie na środowisko naturalne a przyczynią się do podniesienia walorów technicznych, funkcjonalnych i estetycznych obiektu. Materiały i elementy z rozbiórki będą składowane w miejscu wyznaczonym przez Inwestora
" warunki bezpieczeństwa pracy - wykonawca winien zatrudniać pracowników przeszkolonych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony pracy. Podstawowe zasady które należy przestrzegać podczas prowadzenia robót budowlanych zostały określone w RMI z dnia 06.02.2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych - Dz.U. z 2003 nr 47, poz.401. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy.
" zaplecze dla potrzeb wykonawcy - w obowiązku Wykonawcy leży zorganizowanie zaplecza socjalno-magazynowego. Zamawiający udostępni część parceli na postawienie np. Kontenerów, bez podłączeń do mediów.
" warunki dotyczące organizacji ruchu - nie dotyczy, roboty będą prowadzone wewnątrz obiektu
" ogrodzenie - nie dotyczy
" zabezpieczenie chodników i jezdni - wykonawca zorganizuje roboty i plac budowy tak, aby nie stwarzać utrudnień w ruchu pojazdów służbowych, dostawczych i ruchu pacjentów.

Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na zamontowaną windę oraz prace montażowo instalacyjne na okres wskazany w formularzu ofertowym. Warunki gwarancji opisane są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Długość okresu gwarancji stanowi również jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

42416100-6 - Windy

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566871,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537510 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA PAWEŁ RAFALIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682

7.3.3) Ulica: Kalinowo

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537510 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.