eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynBudowa podwieszonej przewiązki komunikacyjnej pomiędzy Pawilonem nr III, a Pawilonem Łóżkowym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie - ZP 1311/23



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwieszonej przewiązki komunikacyjnej pomiędzy Pawilonem nr III, a Pawilonem Łóżkowym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie - ZP 1311/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 4

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 854 92 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8aece530-1fd5-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa podwieszonej przewiązki komunikacyjnej pomiędzy Pawilonem nr III, a Pawilonem Łóżkowym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie - ZP 1311/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aece530-1fd5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00177156/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie łącznika pomiędzy budynkiem Pawilonu III a Pawilonem łóżkowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wzmocnienie możliwości szybkiego reagowania ZZOZ w Cieszynie na zagrożenia epidemiczne oraz poprawa jakości leczenia w czasie kryzysu” nr POIS.11.03.00-00-0016/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniach prowadzonych uprzednio w trybie podstawowym (ZP 945/23 - Ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00233666/01 z dnia 2023-05-25 oraz ZP 1129/23 - Ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00257436 z dnia 13.06.2023 r.) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki realizacji zamówienia nie zostały zmienione.
Uzasadnienie prawne: Arrt. 305 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ddea081b-f3d1-11ed-9355-06954b8c6cb9 (ZP 945/23); ocds-148610-1e39b4fe-09db-11ee-9355-06954b8c6cb9 (ZP 1129/23 )

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 1311/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 965023,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Pawilonu Łóżkowego poprzez
wykonanie otworu w ścianie zewnętrznej wraz z budową przewiązki komunikacyjnej i przebudowa budynku Pawilonu III
Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
w Cieszynie.
W Załączniku nr 2 do Zaproszenia – Opisie przedmiotu zamówienia zawarto Dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne
Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JR Promax Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312679364

7.3.3) Ulica: ul. Portowa 16 lok 4

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1297650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.