Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281369/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew w okresie od stycznia do grudnia 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM ORLĄT LWOWSKICH W SKARYSZEWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 5
1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486103019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola_skaryszew@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspskaryszew.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aed99598-4cfb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew w okresie od stycznia do grudnia 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aed99598-4cfb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00280868/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa owoców warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orlat Lwowskich w Skaryszewie ul. B. Prusa 5, 26-640 Skaryszew od stycznia do grudnia 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOO.26.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252483,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są szacunkowe zakupy miesięczne w kg:marchew-450,pietruszka -100, seler-130,por-55,cebula-80,buraki ćwikłowe 230,jabłka-950,ogórki kiszone -90, kapusta biała-255,kapusta kiszona-150,kapusta pekińska 60,kapusta ganatowa-50,kalafior-30, fasola średnia „Jaś-40, banany -500,cytryny -15,pomarańcze-150, gruszki -170,mandarynki-180,ziemniaki -1450,natka zielonej pietruszki/pęczek -60,botwina pęczek -50, ogórek świeży-90,sałata/szt-60, pomidor-50,brokuł-80,kapusta granatowa w słoikach-70, soczewica -40, fasolka szparagowa -40, koperek/ pęczek -50,papryka świeża-50, awokado -2, brzoskwinia luz. 150, brzoskwinia ufo-120, cukinia- 20,czosnek świeży- 1, dynia -40, groch łuskany-15, kalarepa-10,kapusta włoska-5,kiwi-60, morela świeża-5, nektarynka-60, pieczarki-22,pomidor koktaliowy-10, rzodkiew biała-10, rzodkiewka pęczęk-50, sałata mix -4, seler naciowy-4, szczaw konserwowy 900ml słoik-15, szczypiorek pęczek-30, szpinak-4śliwka -50, winogron biały-60, kompot owocowy 900ml słoik -120,truskawka mrożona-50,porzeczka czarna mrożona-20, porzeczka czerwona mrożona-10, wiśnia mrożona-30, jagoda mrożona- 10, mieszanka kompotowa mrożona woreczek-50, bukiet warzyw mrożony -25, fasola mrożona-30, kalafior mrożony-25, brokuł mrożony-35, dynia mrożona-20, groszek zielony mrożony-15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
15331170-9 - Warzywa mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328474,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383465,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328474,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Ewa Seliga-Opiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140709951
7.3.3) Ulica: ul.Przybyszkowice 26
7.3.4) Miejscowość: Przybyszew
7.3.5) Kod pocztowy: 26-803
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328474,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Owoce tropikalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.