Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00282180/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla 105 Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Domańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@105szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla 105 Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07027232-09b3-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012309/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych dla 105. Kresowego SzWzP SPZOZ w Żarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 105.KSzWzPSPZOZ-DZP-2612-19/K/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 - Szybkie immunochromatograficzne testy paskowe.Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa szybkich immunochromatograficznych testów paskowych, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 44450,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2 – Surowice diagnostyczne i odczynniki do serologii grupy krwi.Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa surowic diagnostycznych i odczynników do serologii grupy krwi w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5637,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3 – Surowice diagnostyczne i odczynniki do serologii grupy krwi.Do obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa surowic diagnostycznych i odczynników do serologii grupy krwi w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 9515,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie nr 4 – Materiały kontrolne do oznaczeń biochemicznych i hematologicznychDo obowiązków wykonawcy będzie należała sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do oznaczeń biochemicznych i hematologicznych w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 45455,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 10 sierpnia 2022 r. unieważnił niniejsze postępowanie w części nr 1 na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
a) Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp,
b) Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 2 złożona przez firmę Farmator Sp. z o. o. z ceną ofertową brutto 84 762,75 zł, jest najkorzystniejszą ofertą złożoną na wykonanie postępowania w części nr 1 i jednocześnie cena zaoferowana przez tego Wykonawcę przewyższa kwotę 48 006,43 zł brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Tym samym należy uznać, że ziściła się przesłanka z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, zgodnie z którą Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12526,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17609,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12526,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342336539
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12526,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 10 sierpnia 2022 r. unieważnił niniejsze postępowanie w części nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
a) Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp,
b) Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 3 złożona przez firmę Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach, z ceną ofertową: 19 877,83 zł brutto, jest najkorzystniejszą ofertą złożoną na wykonanie postępowania w części nr 3 i jednocześnie cena zaoferowana przez tego Wykonawcę przewyższa kwotę 9 515,23 zł brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części nr 3 i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Tym samym należy uznać, że ziściła się przesłanka z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, zgodnie z którą Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41015,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41015,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41015,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Randox Laboratories Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512364112
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41015,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa dróg ul. Paderewskiego i ul. Krótka (na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Szymanowskiego) w Żarach
- "Dostawa wraz z montażem kontenera socjalno - sanitarnego"
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego.
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla poszczególnych obszarów Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- "Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.2 - dostawa i montaż mebli kuchennych i AGD
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.