Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164551/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00181959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Pomnika Mauzoleum
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum na Majdanku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 67
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 7102821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdanek.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdanek.eu/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17771c5f-d2ec-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Pomnika Mauzoleum2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17771c5f-d2ec-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053294/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont Pomnika Mauzoleum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: IIb.271.01.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont Pomnika Mauzoleum”
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Przed przystąpieniem do poszczególnych rodzajów robót budowlanych wykonanie oraz uzyskanie uzgodnienia Zamawiającego:
a) Projektu technologicznego montażu pomostu roboczego zabezpieczającego kopiec z prochami
b) Rysunków warsztatowych świetlika
c) Rysunków warsztatowych systemu mocowania pokrycia dachowego
2) Roboty przygotowawcze:
a) Zabezpieczenie misy z prochami
b) Oznaczenie miejsc przecieków kopuły
3) Roboty konstrukcyjno-budowlane:
a) Remont świetlika wraz z pracami konserwatorskimi zachowywanej konstrukcji stalowej
b) Remont połaci
c) Remont żelbetowej konstrukcji kopuły wraz z pracami konserwatorskimi czaszy oraz fryzu
4) Roboty nawierzchniowe i terenowe:
a) Wymiana chodnika na koronie wału
b) Remont skarpy i schodów granitowych
c) Wymiana utwardzenia placu górnego
d) Wymiana schodów żelbetowych
e) Wymiana utwardzenia placu dolnego
5) Roboty instalacyjne:
a) Zabezpieczenie na czas remontu systemu sygnalizacji pożarowej w porozumieniu z firmą konserwującą instalację
b) Wymiana i oczyszczenie odwodnienia
c) Wymiana instalacji odgromowej
d) Wymiana instalacji elektrycznej zasilającej
e) Wymiana instalacji oświetlenia na świetliku
f) Iluminacja Mauzoleum z odtworzonego słupa oświetleniowego
3. Teren objęty robotami jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A/1029 i podlega ochronie służb konserwatorskich. Prace ziemne muszą odbywać się pod nadzorem archeologicznym zgodnie z wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sopz) znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji i stanowi jej integralną część. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, oraz zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu, że za roboty wykonane od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2023 r. zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - finansowym Zamawiający zapłaci Wykonawcy nie więcej niż 2 428 292 zł zł brutto.
Zgodnie z SWZ Rozdział III:
6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. W przypadku, gdy okres gwarancji jest krótszy niż 5 lat, to okres rękojmi wynosi nie mniej niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 17 Projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5319080,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6474000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5319080,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBREN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 060616645
7.3.3) Ulica: ul. Niecała 3/6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-080
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty dekarskie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5319080,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835
- Przebudowa drogi wojewódzkiej dawna DK19 w zakresie drogi dla pieszych w m. Lasy od zatoki przystankowej do istniejącego chodnika od km 353+435 do km 353+672 strona lewa o dł. 0,237 km
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Kompleksowa usługa organizacji okręgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025r
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.