Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298003/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 545 40 37
1.5.8.) Numer faksu: 65 545 35 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/rawicz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de72b632-43af-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001716/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Gorący posiłek wraz z usługą podania dla klientów CUS, obiadu wraz z dowozem dla osób korzystających ze świadczeń DzDPS i posiłku dla dzieci i młodzieży uczestniczących do Placówki Wsparcia Dziennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298003/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.331.24.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202276,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przygotowanie, wydanie i umożliwienie spożycia w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę na terenie miasta Rawicza w lokalu znajdującym się w odległości nie większej niż 2 km od siedziby CUS w Rawiczu gorącego posiłku – dla klientów CUS w Rawiczu.
Wydanie i umożliwienie spożycia posiłku w dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 16:30, w soboty w godzinach od 11:00 do 14:00.
Na gorący posiłek - składa się pierwsze danie z pieczywem lub drugie danie. Możliwość wyboru przez klienta.
Szacunkowa ilość przygotowywanych gorących posiłków w roku 2022– około 1060 miesięcznie.
2. Przygotowanie i dowóz obiadów – dwudaniowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul. gen. Grota Roweckiego 4A w Rawiczu.
Dowóz obiadów w dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:30 do 13:00. Odbiór odpadków pokonsumpcyjnych.
Na obiad dwudaniowy - składają się: pierwsze danie – zupa (w każdym dniu tygodnia inna) oraz drugie danie: - dwa razy w tygodniu – obiad drugodaniowy mięsny (danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu), - dwa razy w tygodniu – obiad drugodaniowy z jajkiem, rybą , wątróbką, kaszanką, bigosem, białym serem - w każdym tygodniu inne dania, - raz w tygodniu - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, fasolka po bretońsku itp. - w każdym tygodniu inne danie.
Do posiłków drugodaniowych mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć. Do posiłków drugodaniowych co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w trzecim dniu może być podana kasza, ryż, kluski lub makaron (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi itp.).
Szacunkowa ilość przygotowywanych obiadów w roku 2022 – około 199 miesięcznie.
3. Przygotowanie i dowóz posiłków - dla uczestników do Placówki Wsparcia Dziennego, ul. Kopernika 9, Hala Sportowa w Rawiczu. Posiłki dostarczane w pojemnikach jednorazowych.
Dowóz posiłków w dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:30 do 15:00. Odbioru zużytych naczyń jednorazowych oraz odpadków pokonsumpcyjnych.
Na posiłek - składają się: - pieczywo pszenne lub żytnie (bułka, rogal - 1 szt /chleb krojony – 2 kromki), - masło do smarowania, - wędlina (szynka drobiowa, szynka wieprzowa, polędwica sopocka – 2 plastry), ser żółty (2 plastry), - serek śmietankowy, dżem, - jogurt owocowy, kisiel, - warzywa: ogórek zielony, pomidor, sałata, (2 plastry), szczypior, - owoc (w tym sezonowe – 1 szt).
Do każdego posiłku należy podać: - w okresie wiosenno-letnim: napój w postaci soku lub wody mineralnej (300 ml), - w okresie jesiennym i zimowym: herbatę lub kawę zbożową (300 ml).
Szacunkowa ilość przygotowywanych posiłków w roku 2022 – około 300 miesięcznie.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
55321000-6 – Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 – Usługi gotowania posiłków
55521200-0 – Usługi dowożenia posiłków
Termin wykonania zamówienia: w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
Wymagania w zakresie zatrudnienia:
- na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osób na pełen etat, wykonujących czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca osiągnął wymagany poziom zatrudnienia poprzez wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników. Warunek zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wyłącznie realizacji danego zamówienia a nie całego przedsiębiorstwa Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21273,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21273,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21273,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar Mleczny Jakub Chudy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991864672
7.3.3) Ulica: 17 Stycznia 18/20
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego.
- "Kompleksowa obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą IT Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 5478P Golina Wielka - Miejska Górka, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 434 w m. Annopol do skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Miejska Górka.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego
- Kompleksowa obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą IT Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Wymiana naświetla ściennego korytarzy pawilonu C od strony południowej w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- dostawa gotowych posiłków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników turnieju szachowego organizowanego w ramach projektu "Łódzkie Gra w Szachy"
- Sukcesywne świadczenie usługi całodziennego, kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w P. C. Z. Sp. z o.o. w ramach programu pilotażowego "Dobry posiłek w szpitalu".
- Usługa związana z przygotowaniem, dostarczeniem i podawaniem produktów żywnościowych
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- "Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji naukowych oraz spotkań innego typu na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.