Ogłoszenie z dnia 2023-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246122/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00265949/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00270258/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Przydonicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35
1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30a90097-00a5-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Przydonicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a90097-00a5-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065637/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Przydonicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Przydonicy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych istniejącego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej w zakresie:
2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
a. Demontaż wyposażenia sportowego – bramki oraz zestaw do koszykówki,
b. Zerwanie fragmentów uszkodzonej nawierzchni,
c. Oczyszczenie podbudowy betonowej oraz jej impregnacja,
d. Uzupełnienie warstwy dynamicznej nawierzchni SBR 10 mm,
e. Oczyszczenie – odtłuszczenie istniejącej nawierzchni poliuretanowej,
f. Zabezpieczenie ogrodzenia wokół boiska oraz piłkochwytów,
g. Nawierzchnia boiska:
2.2. Impregnacja istniejącej nawierzchni,
2.2.1. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej typu natrysk – warstwa użytkowa wykonana za pomocą natrysku PU z domieszką granulatu EPDM 2-3 mm - zgodnie z instrukcją producenta oferowanego systemu (kolorystka zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym – parametry nawierzchni zgodne ze specyfikacją),
2.2.2. Malowanie linii boisk (schemat linii, kolorystyka zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym – boisko do piłki ręcznej, boisko do koszykówki, 2 boiska do piłki siatkowej, boisko do tenisa ziemnego)
2.2.3. Montaż wyposażenia sportowego – bramki i kosze.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań:
3.1. Opis techniczny,
3.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3.3. Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216671,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399169,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216671,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVA Longin Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473239401
7.3.3) Ulica: Narutowicza 53 lok.6
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-110
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przedmiot Umowy będzie realizował przy pomocy Podwykonawców w zakresie wszystkich robót objętych zamówieniem z wyłączeniem nawierzchni sportowej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216671,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy ul. Sobieskiego 12 i ul. Czarnieckiego 9 w ramach zadania: "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik2012" w Grudziądzu...
- Wymiana nawierzchni trawiastej - sztuczna murawa na boisku szkolnym.
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach sportowych Orlik przy al. Sportowców i przy ul. Piłsudskiego w ramach zadania ,,Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012'' w Grudziądzu....
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Knyszynie
- Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. Tysiąclecia w Pruszczu Gdańskim
więcej: Naprawa boisk sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.