Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279781/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 675 25 53
1.5.8.) Numer faksu: 48 675 25 53 wew.21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c520804-f661-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c520804-f661-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020099/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1626006,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko (od km 0+000 do km 0+720), w ramach zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 3329 W Potworów - Jamki - Skrzyńsko.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji ZRID.
2. Wykonanie robót budowlanych (wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury towarzyszącej) w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi.
3. Nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
W ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące elementy:
1. Wykonanie kompletnych, wielobranżowych dokumentacji projektowych,
2. Wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego – projekt organizacji ruchu należy wykonać zgodnie z rozwiązaniami technicznymi wg standardów dla danej kategorii drogi,
3. Dokonanie inwentaryzacji i wycinki kolidujących z inwestycją drzew oraz wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych nowej roślinności – w przypadku konieczności przygotować niezbędne materiały do wniosku i uzyskać zgodę na wycinkę chronionego/zabytkowego drzewostanu – jeśli taka sytuacja wystąpi,
4. Budowa urządzeń ochrony środowiska – jeśli wystąpią,
5. Wzmocnienie/wymiana podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg,
6. Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni oraz pobocza,
7. Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji chodnika i zatok postojowych,
8. Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji deszczowej,
9. Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia w zakresie doświetlenia przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej,
10. Odtworzenie, wykonanie nowych i umocnienie rowów przydrożnych,
11. Uwzględnienie wszystkich elementów projektowych i spełnienie warunków zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518 z późn. zm.),
12. Wykonanie lub przebudowa zjazdów z kostki betonowej czerwonej na wszystkie działki przylegające do przedmiotowej drogi,
13. Budowa przepustów pod zjazdami do posesji w ciągu projektowanych rowów przydrożnych,
14. Przeniesienie ogrodzeń na działkach objętych podziałem, wynikającym z ustalenia linii rozgraniczających, w standardzie nie mniejszym niż ogrodzenie istniejące – jeśli taka sytuacja wystąpi,
15. Uzyskanie uzgodnienia z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości, w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy, do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja zobowiązania w tym zakresie,
16. Dokonanie regulacji prawnej istniejących działek w pasie drogowym,
17. Wznowienie/ustalenie granic pasa drogowego w liniach rozgraniczających w ramach projektowanej inwestycji.
Podczas projektowania należy uwzględnić optymalizację rozwiązań technicznych i kosztów późniejszego utrzymania w przewidywanym okresie eksploatacji. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań technicznych minimalizujących koszty eksploatacji. W przypadku zastosowania rozwiązań innowacyjnych, przed zatwierdzeniem Projektu Budowlanego, należy przedstawić instrukcję utrzymania i przewidywane koszty eksploatacji danego zaprojektowanego elementu.
W celu oszacowania i wyceny zakresu robót, dla potrzeby sporządzenia oferty, należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych, wynikami badań i pomiarów własnych, wynikami opracowań własnych, zapisami niniejszego PFU, ogólnodostępnymi materiałami, dokumentami, m. in. miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, danymi z ośrodków geodezyjnych, danymi dot. terenów zalewowych itp.
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że zakres/rodzaje robót określone w PFU i przedmiocie zamówienia są orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie i po opracowaniu dokumentacji projektowej, co będzie wynikiem prowadzonych prac projektowych i uzyskanych decyzji/uzgodnień/opinii.
Dane szacunkowe, które na etapie sporządzania projektów budowlanego i technicznego mogą ulec zmianie nie będą stanowić dodatkowych kosztów oraz nie będą skutkowały wydłużeniem terminu realizacji. Przy opracowywaniu dokumentacji należy przyjąć zasady i warunki podane w szczególności w:
1. ustawie o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 645 z późn. zm.),
2. ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 162 z późn. zm.),
3. rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518 z późn. zm.).
Przewidziana do realizacji droga musi odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518). Technologię robót nawierzchniowych dla projektowanych jezdni i chodników należy opracować na podstawie dokumentacji geotechnicznej oraz wytycznych Zamawiającego:
1. długość odcinka - 720mb,
2. kategoria ruchu - KR2,
3. kategoria drogi - droga powiatowa,
4. klasa drogi - Z,
5. prędkość projektowa Vp min. - 30 km/h,
6. obciążenie ruchem - 115 kN/oś,
7. liczba jezdni - 1,
8. liczba pasów ruchu jezdni - 2 (2 x 3,00m),
9. szerokość jezdni - podstawowa 6,0 m (może wystąpić poszerzenie jezdni na łukach wg Dz. U. 2022 poz. 1518),
10. przekrój jezdni- daszkowy,
11. pochylenie poprzeczne jezdni - 2%,
12. szerokość poboczy - 1,0 m,
13. nawierzchnia jezdni - beton asfaltowy,
14. odwodnienie - rowy przydrożne, kanalizacja deszczowa,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym z załącznikami , decyzją zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy z załącznikami (PFU) - załącznik nr 6 do SWZ oraz projekt umowy.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45234140-9 - Roboty budowlane w zakresie przejść w poziomie
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2230841,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4298850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2230841,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292371141
7.3.3) Ulica: ŚCIEGIENNEGO 268a
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "FART" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2230841,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.