eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSerwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 777 90 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.anuszkiewicz@cui.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi informatyczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f921b49d-0662-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162267/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

prawne: art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkp 1) ustawy Pzp
faktyczne:
Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług utrzymania oprogramowania autorstwa firmy COIG S.A. i zaproszony Wykonawca posiada prawa autorskie do programów (Systemów) wskazanych w przedmiocie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 650000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisowych w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. dla Syste-mów wdrożonych i funkcjonujących u Zamawiającego tj:
1) Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (dalej: UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN, z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
2) Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (dalej: CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CU-I/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r. wraz z późniejszymi umo-wami dot. utrzymania i rozwoju;
3) Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
4) Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożo-nego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 03 marca 2015 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
5) Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 08 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji do PLIP2.
6) w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 30 czerwca 2022 dla Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w trakcie realizacji wdrożenia systemu w Gminie Wrocław – umowa ZP/PN/38/2013 z dnia 18 kwietnia 2014r., dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjna CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 1 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
2. W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca zobowiązany jest do:
1) modyfikacje Systemów związane z zmianą przepisów prawa i dostosowanie Systemów do obowiązujących przepisów prawa,
2) aktualizację Systemów z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami,
3) usuwanie Awarii,
4) udzielanie użytkownikom i administratorom Systemów pomocy w formie konsultacji w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu ich skutków,
5) udostępnianie Zamawiającemu bieżących informacji na temat doko-nywanych przez Wykonawcę czynności administracyjnych na bazie danych; informacje te mają zawierać zakres wykonanych czynności, określenie czasu, osobę wykonującą powyższe czynności,
6) udostępnianie Zamawiającemu aktualnego opisu tabel i pól bazy da-nych raz na kwartał w przypadku zmiany struktury baz,
7) udzielanie administratorom Systemów wsparcia technicznego w for-mie konsultacji w przypadku konieczności reinstalacji poszczególnych Systemów i bazy danych,
8) udzielania administratorowi lub wskazanym przedstawicielom Zama-wiającego przez konsultantów Wykonawcy, bieżących konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji Systemów, w szczególności przez wyjaśnienia, diagnozy, porady i odpowiedzi na pytania związane z eksploatacją Systemów w zakresie wdrożonej funkcjonalności,
9) pomocy w formie konsultacji w wypadku trudności z wykonaniem prac administracyjnych w Systemie,
10) pomocy w formie konsultacji w uruchomieniu Systemu po Awarii nie wynikającej z winy Wykonawcy,
11) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat no-wych wersji Systemów, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Sys-temów oraz nowych rozwiązań technologicznych w tym opcji, dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem,
12) dostosowywanie Systemów, w celu wymiany danych z systemami dla których są publikowane ogólnie dostępne informacje o zmianach, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje.
3. W przypadku wprowadzania modyfikacji i aktualizacji w Systemach, objętych niniejszą Umową Wykonawca zobowiązany jest przed ich wprowadzeniem na środowisku produkcyjnym Systemu, wprowadzić je na środowisku testowym. Do niniejszego punktu nie mają zastosowania postanowienia dotyczące kar umownych z § 8 Umowy.
4. Aktualizacje Systemów będą dokonywane przez Wykonawcę w czasie ustalonym z Zamawiającym. Strony zgodnie ustalą dzień i godzinę aktualizacji w taki sposób aby nie utrudniało to pracy na Systemach przez Zamawiającego. Do niniejszego punktu nie maja zastosowania postanowienia § 8 dotyczące odpowiedzialności stron.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134205

7.3.3) Ulica: Mikołowskiej 100

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-065

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845010 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.