Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 777 90 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.anuszkiewicz@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f921b49d-0662-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162267/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
prawne: art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkp 1) ustawy Pzp
faktyczne:
Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług utrzymania oprogramowania autorstwa firmy COIG S.A. i zaproszony Wykonawca posiada prawa autorskie do programów (Systemów) wskazanych w przedmiocie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisowych w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. dla Syste-mów wdrożonych i funkcjonujących u Zamawiającego tj:
1) Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (dalej: UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN, z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
2) Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (dalej: CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CU-I/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r. wraz z późniejszymi umo-wami dot. utrzymania i rozwoju;
3) Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
4) Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożo-nego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 03 marca 2015 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
5) Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 08 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji do PLIP2.
6) w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 30 czerwca 2022 dla Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w trakcie realizacji wdrożenia systemu w Gminie Wrocław – umowa ZP/PN/38/2013 z dnia 18 kwietnia 2014r., dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjna CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 1 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
2. W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca zobowiązany jest do:
1) modyfikacje Systemów związane z zmianą przepisów prawa i dostosowanie Systemów do obowiązujących przepisów prawa,
2) aktualizację Systemów z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami,
3) usuwanie Awarii,
4) udzielanie użytkownikom i administratorom Systemów pomocy w formie konsultacji w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu ich skutków,
5) udostępnianie Zamawiającemu bieżących informacji na temat doko-nywanych przez Wykonawcę czynności administracyjnych na bazie danych; informacje te mają zawierać zakres wykonanych czynności, określenie czasu, osobę wykonującą powyższe czynności,
6) udostępnianie Zamawiającemu aktualnego opisu tabel i pól bazy da-nych raz na kwartał w przypadku zmiany struktury baz,
7) udzielanie administratorom Systemów wsparcia technicznego w for-mie konsultacji w przypadku konieczności reinstalacji poszczególnych Systemów i bazy danych,
8) udzielania administratorowi lub wskazanym przedstawicielom Zama-wiającego przez konsultantów Wykonawcy, bieżących konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji Systemów, w szczególności przez wyjaśnienia, diagnozy, porady i odpowiedzi na pytania związane z eksploatacją Systemów w zakresie wdrożonej funkcjonalności,
9) pomocy w formie konsultacji w wypadku trudności z wykonaniem prac administracyjnych w Systemie,
10) pomocy w formie konsultacji w uruchomieniu Systemu po Awarii nie wynikającej z winy Wykonawcy,
11) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat no-wych wersji Systemów, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Sys-temów oraz nowych rozwiązań technologicznych w tym opcji, dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem,
12) dostosowywanie Systemów, w celu wymiany danych z systemami dla których są publikowane ogólnie dostępne informacje o zmianach, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje.
3. W przypadku wprowadzania modyfikacji i aktualizacji w Systemach, objętych niniejszą Umową Wykonawca zobowiązany jest przed ich wprowadzeniem na środowisku produkcyjnym Systemu, wprowadzić je na środowisku testowym. Do niniejszego punktu nie mają zastosowania postanowienia dotyczące kar umownych z § 8 Umowy.
4. Aktualizacje Systemów będą dokonywane przez Wykonawcę w czasie ustalonym z Zamawiającym. Strony zgodnie ustalą dzień i godzinę aktualizacji w taki sposób aby nie utrudniało to pracy na Systemach przez Zamawiającego. Do niniejszego punktu nie maja zastosowania postanowienia § 8 dotyczące odpowiedzialności stron.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134205
7.3.3) Ulica: Mikołowskiej 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL 2 szt.
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.