Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy pomieszczeń III piętra, gabinetów dyrektorów w siedzibie Centrum Pieczy Zastępczej i Wspierania Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276567632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 11
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)3392950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przebudowy pomieszczeń III piętra, gabinetów dyrektorów w siedzibie Centrum Pieczy Zastępczej i Wspierania Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd17709-6719-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione.
W pierwszym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta ( Numer postępowania 133/PZ/2021/ZBM).
W drugim postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta (Numer postępowania 151/PZ/2021/ZBM).
Niniejsze postępowanie jest kolejnym, trzecim.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1a80f4ab-d274-11eb-911f-9ad5f74c2a25 ; ocds-148610-e444030f-ede8-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 198/PZ/2021/ZBM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 477187,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z numeracją SWZ:1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy
pomieszczeń III piętra, gabinetów dyrektorów w siedzibie Centrum Pieczy Zastępczej i
Wspierania Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
2.1. prace ogólnobudowlane związane z adaptacją pomieszczeń
2.2. roboty konstrukcyjne
2.3. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
2.4. wykonanie instalacji klimatyzacji
2.5. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
2.6. wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej
2.7. roboty w zakresie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
2.8. prace ogólnobudowlane związane z adaptacją pomieszczeń w lokalach z przeznaczeniem
na łazienkę4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią
integralną część niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci branżowych projektów
wykonawczych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
przedmiarów robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROWIBAU Ogólnobudowlane Roman Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311539135
7.3.3) Ulica: Plebańska 11
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ROWIBAU" OGÓLNOBUDOWLANE ROMAN WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
"ROWIBAU" OGÓLNOBUDOWLANE ROMAN WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/6/25Dostawa układów specjalistycznych do maszyny prototypowej, zgodnie z dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego.
- Dostawy wodorotlenku sodu w postaci roztworu o stężeniu 50%
- Kompleksowa obsługa konferencji "LI(51) Jubileuszowe Ogólnopolskie Sympozjum Diagnostyka Maszyn" 2025. Znak sprawy: DZPZ.283.3.2025.AL
- Wyroby medyczne (chirurgiczne i zabiegowe)
- Zakup paliw silnikowych
- ZP/G/4/25 Dostawę drutu Ag900 fi 1,97 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, Krążki: 6 kg
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
- Adaptacja pomieszczeń na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana na potrzeby ZIM w Krakowie.
- Powiększamy się dla Olimpijczyków - zaplecze szatniowo - sanitarne dla stadionu przy ul. Botanicznej 66 - faza II
- "Remont pomieszczeń w budynku służby zdrowia GOLDMEDICA SP. Z O. O. w Gołdapi oraz Modernizacja rozdzielni elektrycznych w budynku Szpitala przy ulicy Słonecznej 7 w Gołdapi. "
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r.
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - etap II
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.