Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500556/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00521337/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń lokali użytkowych znajdujących się na II piętrze w II skrzydle budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku, z przeznaczeniem na biuro.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3292451a-8454-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń lokali użytkowych znajdujących się na II piętrze w II skrzydle budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku, z przeznaczeniem na biuro.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3292451a-8454-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Remont budynku ul. Dyrekcyjna 5 - cz.2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.113.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń lokali użytkowych znajdujących się na II piętrze w II skrzydle budynku przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku, z przeznaczeniem na biuro.
2. Zakres robót obejmuje:
a) roboty ogólnobudowlane, tj.
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie niezbędnych rozbiórek, wyburzeń i zamurowań,
- wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wraz z montażem rolet
- wykonanie nowych ścian działowych,
- wykonanie nowych posadzek,
- wykonanie aranżacji pomieszczeń dostosowującą go do potrzeb obiektu administracyjnego,
- wykonanie prac wykończeniowych,
b) roboty sanitarne tj.
- likwidacja istniejących instalacji wod-kan, i c.w.u.
- wykonanie nowych niezbędnych instalacji wod-kan,
- wykonanie instalacji c.o.
- wykonanie instalacji wentylacji
c) roboty elektryczne tj.
- wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej,
- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
UWAGA!
Przedmiot zamówienia wynikający z „ Projektu. Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku
przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku (załącznik nr 20 do SWZ) należy realizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarach robót załączniki nr 17 oraz 18 do SWZ.
d) instalacje teletechniczne tj.
- rozbudowa i modernizacja istniejącej instalacji teletechnicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45262520-2 - Roboty murowe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349626,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349626,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349626,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. DARIUSZ SZELIGOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782574573
7.3.4) Miejscowość: Myślęcin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349626,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług architekta i wiodącego projektanta rozwiązań informatycznych oraz kierowanie projektem informatycznym
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo- jonizacyjnym (FID)
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.