Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310135/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00316721/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-15
- 2022/BZP 00051562/01 - Wynik z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 588 83 00
1.5.8.) Numer faksu: 52 588 82 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.mogilno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dce399f-599b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001966/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPKP.10.02.03-04-0043/19 pn. „Kształcenie zawodowe uczniów szkół Powiatu Mogileńskiego IV” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310135/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 380376,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190188,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem indywidualnych zajęć z obsługi samochodu jest nabycie kompetencji w zakresie prawa jazdy kat.B poprzez ukończenie zajęć oraz zaliczenie egzaminu wewnętrznego.2. Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być przeprowadzone zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i powinny przygotować uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B prowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.
3. Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być realizowane zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U 2018 r. poz. 1990)
b) Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami ( Dz. U. z 2019 r. poz. 341)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 września 2018 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1885).
4. Ośrodek szkolenia kierowców musi posiadać wpis do Rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w miejscu zgodnym z siedzibą ośrodka. Instruktorzy prowadzący szkolenie są zobowiązani do posiadania uprawnień do prowadzenia nauki jazdy.
5. W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić zajęcia dla 20 uczniów z Zespołu Szkół w Mogilnie : 60 godzinnych indywidualnych zajęć obsługi i prowadzenia samochodu to jest: 30 godzin (po 45 min.) — zajęcia teoretyczne, - 30 godzin (po 60 min.) jazd — (zajęcia indywidualne praktyczne) w zakresie przygotowania uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.
6. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do:
a) przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, według aktualnie obowiązujących przepisów.
b) przeprowadzenia zajęć teoretycznych na terenie Zespołu Szkół w Mogilnie
c) zapewnienia uczestnikom zajęć we własnym zakresie i na własny koszt bezpiecznego transportu do i z placu manewrowego — dot. zajęć praktycznych.
d) zapewnienia wykładowców/instruktorów posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia.
e) zapewnienia innych niż podręczniki i testy wszystkich materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej), — także innych niż podręczniki i testy jeśli zajdzie taka konieczność.
f) zapewnienia pojazdów przystosowanych do prowadzenia nauki jazdy (ważny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
g) objęcia uczniów ubezpieczeniem NNW powstałych w trakcie trwania zajęć oraz w drodze do i z miejsca zajęć.
h) przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego i wydania uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć, stanowiących podstawę do przystąpienia do państwowego egzaminu na prawo jazdy kategorii B. Kopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu.
i) prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, w szczególności:
• kartę zajęć edukacyjnych zawierającą listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć;
• rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.
j) informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej.
k) opracowania dla każdego uczestnika i przekazania Zamawiającemu opisu realizacji zajęć zgodnie z poniższymi wymogami:
• Zakres: uczestnicy odbędą zajęcia w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
• Wzorzec: zakładane efekty uczenia się muszą być zgodne z Krajowymi standardami kompetencji zawodowych
• Ocena: po zakończeniu zajęć przeprowadzony zostanie egzamin wewnętrzny weryfikujący nabyte kompetencję w zakresie prowadzenia pojazdów kat. B
• Porównanie: Wykonawca jest zobowiązany do analizy przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego w zakresie nabycia przez uczestników kompetencji warunkujących możliwość przystąpienia do egzaminu uprawniającego do pozyskania kwalifikacji.
k) Terminy realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca winien uzgodnić z uczestnikami, aby nie kolidowały one z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów. W przypadku zajęć teoretycznych terminy te dodatkowo Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, w których będą odbywać się zajęcia.
l) Uzgodnione harmonogramy zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
m) Wszystkie godziny zajęć praktycznych dla jednej osoby muszą zostać zrealizowane w okresie
nie dłuższym niż 3 kolejne miesiące. W uzasadnionych przypadkach na wniosek ucznia termin może zostać wydłużony.
n) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki zajęć zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć.
o) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
p) Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacja przedmiotu zamówienia.
q) Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania.
r) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu zajęć/szkolenia, kartę przeprowadzonych zajęć/szkolenia,
- zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, arkusza przebiegu części praktycznej egzaminu wewnętrznego oraz części teoretycznej w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
- opis realizacji zajęć w zakresie przeprowadzenia badania kompetencji zawodowych zgodnie z wymogami w 4 etapach.
7. Zamawiający zobowiązany będzie do:
a) organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
b) zapewnienia sal do zajęć teoretycznych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego.
10. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane zaświadczenia ukończenia zajęć, zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego.
11. Zakres programowy zajęć powinien być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 44547,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem indywidualnych zajęć z obsługi samochodu jest nabycie kompetencji w zakresie prawa jazdy kat.B poprzez ukończenie zajęć oraz zaliczenie egzaminu wewnętrznego.2. Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być przeprowadzone zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i powinny przygotować uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B prowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.
3. Indywidualne zajęcia z obsługi samochodu powinny być realizowane zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U 2018 r. poz. 1990)
b) Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami ( Dz. U. z 2019 r. poz. 341)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 września 2018 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1885).
4. Ośrodek szkolenia kierowców musi posiadać wpis do Rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w miejscu zgodnym z siedzibą ośrodka. Instruktorzy prowadzący szkolenie są zobowiązani do posiadania uprawnień do prowadzenia nauki jazdy.
5. W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić zajęcia dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Strzelnie 60 godzinnych indywidualnych zajęć obsługi i prowadzenia samochodu to jest: 30 godzin (po 45 min.) — zajęcia teoretyczne, - 30 godzin (po 60 min.) jazd — (zajęcia indywidualne praktyczne) w zakresie przygotowania uczniów do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.
6. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do:
a) przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, według aktualnie obowiązujących przepisów.
b) przeprowadzenia zajęć teoretycznych na terenie Zespołu Szkół w Strzelnie.
c) zapewnienia uczestnikom zajęć we własnym zakresie i na własny koszt bezpiecznego transportu do i z placu manewrowego — dot. zajęć praktycznych.
d) zapewnienia wykładowców/instruktorów posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia.
e) zapewnienia innych niż podręczniki i testy wszystkich materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej), — także innych niż podręczniki i testy jeśli zajdzie taka konieczność.
f) zapewnienia pojazdów przystosowanych do prowadzenia nauki jazdy (ważny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
g) objęcia uczniów ubezpieczeniem NNW powstałych w trakcie trwania zajęć oraz w drodze do i z miejsca zajęć.
h) przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego i wydania uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć, stanowiących podstawę do przystąpienia do państwowego egzaminu na prawo jazdy kategorii B. Kopie zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży Zamawiającemu.
i) prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć i innej dokumentacji projektowej, w szczególności:
• kartę zajęć edukacyjnych zawierającą listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć;
• rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.
j) informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej.
k) opracowania dla każdego uczestnika i przekazania Zamawiającemu opisu realizacji zajęć zgodnie z poniższymi wymogami:
• Zakres: uczestnicy odbędą zajęcia w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
• Wzorzec: zakładane efekty uczenia się muszą być zgodne z Krajowymi standardami kompetencji zawodowych
• Ocena: po zakończeniu zajęć przeprowadzony zostanie egzamin wewnętrzny weryfikujący nabyte kompetencję w zakresie prowadzenia pojazdów kat. B
• Porównanie: Wykonawca jest zobowiązany do analizy przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego w zakresie nabycia przez uczestników kompetencji warunkujących możliwość przystąpienia do egzaminu uprawniającego do pozyskania kwalifikacji.
k) Terminy realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca winien uzgodnić z uczestnikami, aby nie kolidowały one z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów. W przypadku zajęć teoretycznych terminy te dodatkowo Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół, w których będą odbywać się zajęcia.
l) Uzgodnione harmonogramy zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
m) Wszystkie godziny zajęć praktycznych dla jednej osoby muszą zostać zrealizowane w okresie
nie dłuższym niż 3 kolejne miesiące. W uzasadnionych przypadkach na wniosek ucznia termin może zostać wydłużony.
n) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki zajęć zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć.
o) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
p) Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacja przedmiotu zamówienia.
q) Wykonawca zobowiązuje się również do udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania.
r) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu zajęć/szkolenia, kartę przeprowadzonych zajęć/szkolenia,
- zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, arkusza przebiegu części praktycznej egzaminu wewnętrznego oraz części teoretycznej w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
- opis realizacji zajęć w zakresie przeprowadzenia badania kompetencji zawodowych zgodnie z wymogami w 4 etapach.
7. Zamawiający zobowiązany będzie do:
a) organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
b) zapewnienia sal do zajęć teoretycznych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego.
10. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć. Analogicznie powinny zostać oznakowane zaświadczenia ukończenia zajęć, zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego.
11. Zakres programowy zajęć powinien być zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 24750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem szkolenia jest przeprowadzenie kursu z zakresu przygotowującego do egzaminu ECDL BASE oraz uzyskanie certyfikatu ECDL BASE.2. Szkolenie przeprowadzone będzie dla jednej dziesięcioosobowej grupy uczniów Zespołu Szkół w Mogilnie. Liczba godzin szkolenia: minimum 60 godzin na grupę (1 godzina = 45 min.)
3. Zakres szkolenia obejmuje przygotowanie uczniów do egzaminu z następujących modułów:
1) Moduł B1 - Podstawy pracy z komputerem
2) Moduł B2 - Podstawy pracy w sieci
3) Moduł B3 - Przetwarzanie tekstów
4) Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne
4. Szkolenie kończy się uzyskaniem Certyfikatu ECDL BASE w wersji papierowej.
5. Zamawiający zapewnia:
- Sale dydaktyczne do przeprowadzenia szkolenia,
- Sprzęt komputerowy który wykorzystany będzie do zajęć (z wyłączeniem egzaminu).
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
- posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego i posiadającego uprawnienia do wykonania zamówienia
- przeprowadzenia szkolenia oraz egzaminu w Zespole Szkół w Mogilnie ul. Dworcowa 9, 88 300 Mogilno,
- przeprowadzenia egzaminu na własnym sprzęcie komputerowym, posiadającym akredytację
Laboratorium ECDL
- ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu.
- uzgodnione harmonogramy zajęć teoretycznych Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
- prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
- prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć; udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;
- Przekazania oryginałów Certyfikatów ECDL BASE w wersji papierowej uczniom, a kserokopii Zamawiającemu.
- poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
7. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały certyfikat),
- Certyfikatów ECDL BASE potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 9746,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem kursu operatora koparko-ładowarki jest przygotowanie kandydata do nabycia kwalifikacji do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień. Szkolenie kończy się uzyskaniem przez ucznia uprawnień na operatora koparko-ładowarki zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.1. Kurs przeprowadzony będzie dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Mogilnie.
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę kursu operatora koparko ładowarki kl. III z uprawnieniami w łącznej liczbie 134 h szkolenia. Kurs Operatora koparko-ładowarki kl. III będzie obejmował następujące bloki:
- Zajęcia teoretyczne (52 godzin teorii)
-BHP;
- Ogólna budowa i obsługa układów napędowych stosowanych w maszynach roboczych;
- Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;
- Ogólna budowa i obsługa koparko-ładowarek;
- Technologia robót realizowanych koparko — ładowarkami;
-Zajęcia praktyczne (82 godzin praktyki) wykonywane koparko - ładowarkami: instruktaż wstępny, instruktaż stanowiskowy, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem koparkowym bez obciążenia, wykonywanie ruchów roboczych osprzętem ładowarkowym bez obciążenia, jazda koparko-ładowarką, przygotowanie stanowiska pracy koparko- ładowarką, praca osprzętem koparkowym, praca osprzętem ładowarkowym, wykonywanie obsługi technicznej, regulacji i usuwanie drobnych usterek, przygotowanie koparki do transportu, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,
2) zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego, narzędzi i sprzętów oraz warunków do realizacji zajęć, do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
3) prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie,
4) zapewnienia miejsca ćwiczeniowego dla realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne, odbywały się (ze względów organizacyjnych) na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie,
5) zapewnienia miejsca odbywania egzaminu na terenie miasta Mogilna. W przypadku egzaminu, którego specyfika wymaga odbycia egzaminu poza terenem Mogilna, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników.
6) zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do obsługi koparko-ładowarki zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji kursu operatora koparko ładowarki III klasy uprawnień, uregulowanymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Finansów z dnia 11 stycznia 2017 r. (Dz.U. 2017 poz. 134) oraz pokrycia kosztów egzaminu dla każdego ucznia uczestnika zajęć. Czas przeznaczony na egzamin nie będzie wliczony w czas kursu,
7) opracowania harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
8) przez godzinę dydaktycznoteoretyczną rozumie się godzinę lekcyjną (45 minut) za godzinę praktyczną rozumie się godzinę zegarową (60 minut). Wykonawca zapewni, co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną).
9) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach,
10) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć,
12) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć,
13) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania,
14) przekazania uczestnikom oryginałów świadectwa operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy, a kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu.
4. Zamawiający zobowiązany jest do organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu/dokumentu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwa),
- świadectw operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wraz z książeczkami operatora potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 22633,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem zajęć jest przygotowanie uczestników do nabycia kwalifikacji do wykonywania zawodu operatora walców drogowych w zakresie II klasy uprawnień. Szkolenie kończy się uzyskaniem przez ucznia uprawnień na operatora walców drogowych klasy II oraz wpisem do książeczki operatora zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Uczestnicy uzyskują kwalifikacje potwierdzone świadectwem operatora walców drogowych w zakresie II klasy.2. Kurs przeprowadzony będzie dla 10 uczniów z Zespołu Szkół w Mogilnie.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę kursu operatora walców drogowych w zakresie kl. II z uprawnieniami w łącznej liczbie 134 h szkolenia na jednego uczestnika. Kurs Operatora walców drogowych kl. II będzie obejmował następujące bloki:
- Zajęcia teoretyczne (52 godzin teorii)
-BHP;
- Ogólna budowa i obsługa układów napędowych stosowanych w maszynach roboczych;
- Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;
-Zajęcia praktyczne (82 godzin zajęć praktycznych) wykonywane walcami: instruktaż wstępny, instruktaż stanowiskowy, wykonywanie ruchów roboczych, jazda walcem, przygotowanie stanowiska pracy walca, wykonywanie obsługi technicznej, regulacji i usuwanie drobnych usterek, przygotowanie walca do transportu, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
4.Wykonawca zobowiązany jest do:
1) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,
2) zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego, narzędzi i sprzętów oraz warunków do realizacji zajęć, do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie.
4) zapewnienia miejsca ćwiczeniowego dla realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne, odbywały się (ze względów organizacyjnych) na terenie miasta Mogilna. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie.
5) zapewnienia miejsca odbywania egzaminu na terenie miasta Mogilna. W przypadku egzaminu, którego specyfika wymaga odbycia egzaminu poza terenem Mogilna, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników.
6) zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do obsługi walca drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz pokrycia kosztów egzaminu dla każdego ucznia uczestnika zajęć. Czas przeznaczony na egzamin nie będzie wliczony w czas kursu.
7) opracowania harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
8) przez godzinę dydaktycznoteoretyczną rozumie się godzinę lekcyjną (45 minut) za godzinę praktyczną rozumie się godzinę zegarową (60 minut). Wykonawca zapewni, co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną).
9) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
10) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
12) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć;
13) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;
14) Przekazania uczestnikom szkolenia oryginałów świadectwa operatora walców drogowych w zakresie Il klasy, a Zamawiającemu kopii tych dokumentów.
5. Zamawiający zobowiązany jest do organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu/dokumentu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwa),
- świadectw operatora walca drogowego w zakresie II klasy Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wraz z książeczkami operatora potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem zajęć z obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z bezpieczną wymianą butli gazowych jest przygotowanie uczniów do praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego przeprowadzonego na zasadach określonych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi wózków widłowych.2. Ilość uczniów: Zespół Szkół w Mogilnie — 15 osób, Zespół Szkół w Strzelnie — 10 osób
3. Liczba godzin:
ZS Mogilno ZS Strzelno
Teoria 35h/grupa 35h/grupa
Praktyka 60h/grupa 40h/grupa
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału osobowego zdolnego do wykonania zamówienia,
2) zapewnienia odpowiedniego wyposażenia technicznego, narzędzi i sprzętów oraz warunków do realizacji zajęć, do należytego wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie Zespołów Szkół j.n.:
- dla uczniów ZS Mogilno na terenie Zespołu Szkół w Mogilnie, ul. Dworcowa 9, 88-300 Mogilno,
- dla uczniów ZS w Strzelnie na terenie Zespołu Szkół w Strzelnie, ul. Kościuszki 15, 88-320 Strzelno.
4) zapewnienia miejsca ćwiczeniowego dla realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne, odbywały się (ze względów organizacyjnych i bezpieczeństwa) na terenie miejscowości, w której siedzibę ma szkoła, której uczniowie uczestniczą w zajęciach. W innym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników szkolenia na zajęcia. Zajęcia nie mogą odbywać się dalej niż 65 km od placówki, z której odbierani są uczniowie.
5) zapewnienia miejsca odbywania egzaminu na terenie miejscowości, w której siedzibę ma szkoła, której uczniowie uczestniczą w egzaminie. W przypadku egzaminu, którego specyfika wymaga odbycia egzaminu poza wskazanym terenem, Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pełnego transportu w jedną i drugą stronę dla uczestników.
6) zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do prowadzenia wózków widłowych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.: Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2018 poz. 47.) oraz pokrycia kosztów egzaminu dla każdego ucznia uczestnika zajęć. Czas przeznaczony na egzamin nie będzie wliczony w czas kursu.
7) opracowania harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, ustalenia harmonogramu i terminu zajęć oraz egzaminu z Dyrektorem szkoły tak by zajęcia jak i egzamin nie kolidowały z planem zajęć szkolnych uczniów biorących udział w szkoleniu. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
8) przez godzinę dydaktyczno-teoretyczną rozumie się godzinę lekcyjną (45 minut) za godzinę praktyczną rozumie się godzinę zegarową (60 minut). Wykonawca zapewni, co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną).
9) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
10) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji szkolenia, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
12) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć;
13) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;
14) przekazania uczestnikom szkolenia oryginałów zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz zaświadczenia kwalifikacyjnego, a Zamawiającemu kopii tych dokumentów.
5. Zamawiający zobowiązany jest do:
- zapewnia sal dydaktycznych do prowadzenia zajęć teoretycznych,
- organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu/dokumentu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały zaświadczenia),
- zaświadczeń kwalifikacyjnych Urzędu Dozoru Technicznego potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 32055,38 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem zajęć ze spawania jest przygotowanie uczniów do praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego przeprowadzonego zgodnie z zasadami Instytutu Spawalnictwa w zakresie wykonywania prac spawalniczych.2. W zajęciach weźmie udział 16 uczniów Zespołu Szkół w Strzelnie i 16 uczniów Zespołu Szkół w Mogilnie.
3. Liczba godzin:
Szkoła Nazwa Ilość łącznie Jednostka
ZS Strzelno Zajęcia ze spawania teoria 32h zajęć dla jednej grupy 16 osobowej 64 Godzina
ZS Mogilno Zajęcia ze spawania teorii 32h zajęć dla jednej grupy 16 osobowej
Szkoła Nazwa Ilość łącznie Jednostka
1 grupa = 8 osób
ZS Strzelno Zajęcia ze spawania praktyka
2 grupy x 120 h = 240 h 480 Godzina
ZS Mogilno Zajęcia ze spawania praktyka
2 grupy x 120h =240h
Szkoła Nazwa Ilość Jednostka
ZS Strzelno Koszt egzaminu spawanie 16 osób 32 osoba
ZS Mogilno Koszt egzaminu spawanie 16 osób
4. Zajęcia należy przeprowadzić w terminie określonym w pkt IV zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. nr 40, poz. 470 z 2000 r.) oraz wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach IS-P/Tr-w-1-135.
5. Zajęcia powinny kończyć się egzaminem teoretycznym (T) i praktycznym (P) według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, po którym uczestnik zajęć otrzyma, Książeczkę Spawacza oraz Certyfikat spawalnictwa wydany przez Instytut Spawalnictwa.
6. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia zajęć teoretycznych (T) i praktycznych (P) w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG (135), według aktualnie obowiązujących przepisów prawa;
2) opracowania programu zajęć i uzgodnienia harmonogramu zajęć oraz ich przekazania niezwłocznie Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej; Terminy realizacji zajęć teoretycznych (T) i praktycznych (P) Wykonawca winien uzgodnić z uczestnikami, aby nie kolidowały z planem obowiązkowych zajęć szkolnych uczniów, dodatkowo Wykonawca uzgodni harmonogramy z dyrektorami szkół. Opracowany harmonogram po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązuje się przekazać do zamawiającego do akceptacji.
3) zapewnienia wykładowców posiadających odpowiednie przygotowanie dydaktyczne/praktyczne związane z przedmiotem zamówienia;
4) zapewnienia innych niż podręczniki i testy materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć (także w wersji elektronicznej) - jeśli zajdzie taka konieczność;
5) organizacji i przeprowadzenia egzaminu państwowego dla każdego ucznia uczestnika zajęć;
6) pokrycia kosztów egzaminu państwowego;
7) zapewnienia warunków zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania zajęć;
8) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach;
9) prowadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz przekazania dokumentacji Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć;
10) udostępnienia do wglądu Zamawiającemu oraz innym podmiotom upoważnionym do kontroli projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów elektronicznych, przez cały okres ich przechowywania;
11) prowadzenia odpowiedniej dokumentacji przebiegu zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
12) przekazania uczestnikom szkolenia oryginałów książeczki spawacza wraz ze świadectwem egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, a Zamawiającemu kopii tych dokumentów.
13) poinformowania uczestników przed rozpoczęciem szkolenia, że jest ono współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
7. Zamawiający zobowiązany będzie do:
1) organizacji i pokrycia kosztów wymaganych badań lekarskich uczniów;
2) zapewnienia sal do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych;
3) zapewnienia materiałów ćwiczeniowych oraz pomocy dydaktycznych na zajęcia;
4) zapewnienia odpowiednich podręczników i materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dołączenia uczestników zajęć stanowiących przedmiot zamówienia do innych grup utworzonych przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego.
10. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczące realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską. Informacja o tym, że zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania zajęć.
11. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentów potwierdzających realizację całości lub części przedmiotu umowy tj.:
- dokumentacji przebiegu szkolenia/zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć.
- raportu/dokumentu/protokołu z egzaminu (zwierającego m.in. wykaz osób, które zaliczyły egzamin i otrzymały świadectwo kwalifikacyjne, książeczkę spawacza),
- świadectw kwalifikacyjnych oraz książeczkę spawacza Instytutu Spawalnictwa potwierdzających uzyskanie kwalifikacji w wersji kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 55253,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta wykonawcy nie została opatrzona wymaganym przez Zamawiającego podpisem elektronicznym tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Z tego powodu, Zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę i unieważnić postępowanie z powodu braku złożenia ofert nie podlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598), w związku z art. 226 ust. 1 pkt 6 powyższej ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta wykonawcy nie została opatrzona wymaganym przez Zamawiającego podpisem elektronicznym tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Z tego powodu, Zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę i unieważnić postępowanie z powodu braku złożenia ofert nie podlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598), w związku z art. 226 ust. 1 pkt 6 powyższej ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta wykonawcy nie została opatrzona wymaganym przez Zamawiającego podpisem elektronicznym tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Z tego powodu, Zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę i unieważnić postępowanie z powodu braku złożenia ofert nie podlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598), w związku z art. 226 ust. 1 pkt 6 powyższej ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta wykonawcy nie została opatrzona wymaganym przez Zamawiającego podpisem elektronicznym tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Z tego powodu, Zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę i unieważnić postępowanie z powodu braku złożenia ofert nie podlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598), w związku z art. 226 ust. 1 pkt 6 powyższej ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach użytkowanych przez jednostki oświatowe Powiatu Mogileńskiego w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w 2025 roku
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.