Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336868/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00345065/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00398424/01 - Wynik z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-828d43fc-173b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/cm-uj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert wraz z załącznikami, a także pytania i wnioski o zmianę lub
wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po
otwarciu ofert odbywa się przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu Zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.272.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 668130,82 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 451490,82 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pokrycie ryzyk fakultatywnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 150640,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pokrycie ryzyk fakultatywnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pokrycie ryzyk fakultatywnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej
66516500-5 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej
66514150-2 - Usługi ubezpieczenia statków
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany jest w pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pokrycie ryzyk fakultatywnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 15) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj., posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 656 z późn. zm.), przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę na daną część przedmiotu zamówienia, posiadał w odniesieniu do tej części uprawnienia w zakresie:
a) dla części 1: co najmniej w grupie ubezpieczeń 7, 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
b) dla części 2: co najmniej w grupie ubezpieczeń 1 i 2 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
c) dla części 3: co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
d) dla części 4: co najmniej w grupie ubezpieczeń 11 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
e) dla części 5: co najmniej w grupie ubezpieczeń 1,6 i 12 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 656 z późn. zm.), przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę posiadał uprawnienia w zakresie:
a) dla części 1: co najmniej w grupie ubezpieczeń 7, 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
b) dla części 2: co najmniej w grupie ubezpieczeń 1 i 2 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
c) dla części 3: co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
d) dla części 4: co najmniej w grupie ubezpieczeń 11 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
e) dla części 5: co najmniej w grupie ubezpieczeń 1, 6 i 12 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;
lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów aktualne zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lub poświadczone aktualne oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ,
2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy – Załącznik nr 4 do SWZ,
4 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, jak również w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji)*dotyczy części 1, 2, 3
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. W zakresie części 1, 2 i 3 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium. W odniesieniu do części 4 i 5 Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę:
2.1. Dla części 1: 4500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
2.2. Dla części 2: 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
2.3. Dla części 3: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 pieniądzu,
3.2 gwarancjach bankowych,
3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r., poz. 419).
4. Pozostałe wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt 29) SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami pkt 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte w pkt 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniawspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z
2023r. poz. 1497 z późn. zm.), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:
1.1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
1.2 Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
1.3 Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o
rachunkowości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy odpowiednio
z uwzględnieniem dwóch jednorocznych okresów polisowych (rozliczeniowych) w następujących terminach:
2.1. Część 1, 2:
a) I okres polisowy: 14.07.2024r. od godz. 00:00 – 13.07.2025r. do godz. 24:00,
b) II okres polisowy: 14.07.2025r. od godz. 00:00 – 13.07.2026r. do godz. 24:00,
2.2. Część 3:
a) I okres polisowy: 21.09.2024r. od godz. 00:00 – 20.09.2025r. do godz. 24:00,
b) II okres polisowy: 21.09.2025r. od godz. 00:00 – 20.09.2026r. do godz. 24:00
2.3. Część 4:
a) I okres polisowy: 01.03.2025r. od godz. 00:00 – 28.02.2026r. do godz. 24:00,
b) II okres polisowy: 01.03.2026r. od godz. 00:00 – 28.02.2027r. do godz. 24:00
2.4. Część 5:
a) I okres polisowy: 29.11.2024r. od godz. 00:00 – 28.11.2025r. do godz. 24:00,
b) II okres polisowy: 29.11.2025r. od godz. 00:00 – 28.11.2026r. do godz. 24:00
3. Szczegółowe postanowienia dotyczące terminu wykonania zamówienia, okresów ubezpieczenia będących tożsamymi z okresami polisowymi (rozliczeniowymi) zostały określone w Załączniku nr A do SWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Koninie
- Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej ARiMR w roku 2025
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami budżetowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
- Usługa ubezpieczenia Gminy Żukowo wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Zamość
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.