eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/cm-uj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-828d43fc-173b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.272.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 668130,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 451490,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych

4.5.5.) Wartość części: 150640,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej

66516500-5 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej

66514150-2 - Usługi ubezpieczenia statków

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418311,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418311,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418311,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-38-806

7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418311,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124134,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124134,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124134,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-02-14-686

7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124134,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049

7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części 4, gdyż nie złożono żadnej oferty (brak ofert) na tę część.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części 5, gdyż nie złożono żadnej oferty (brak ofert) na tę część.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.