Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332055/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00336868/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00345065/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/cm-uj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-828d43fc-173b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.272.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668130,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 451490,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych
4.5.5.) Wartość części: 150640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej
66516500-5 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi ubezpieczeniowej na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części przedmiotu zamówienia.1.1. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1.2.1. Część 1: Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, w tym:
a) Element I - Ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń,
b) Element II – Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu;
1.2.2. Część 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
1.2.3. Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia;
1.2.4. Część 4: Ubezpieczenie bezzałogowych statków powietrznych (dronów);
1.2.5. Część 5: Ubezpieczenie jednostek pływających.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki ubezpieczenia) dla każdej części stanowi Załącznik A do SWZ.
1.4. Informacje o Zamawiającym, niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach:
a) Załącznik nr B do SWZ – Wykaz budynków UJ CM,
b) Załącznik nr C do SWZ – Opis naczepy i wykaz wyposażenia MCS,
c) Załącznik nr D do SWZ – Informacja o szkodach,
d) Załącznik nr E do SWZ - Wykaz budowli.
1.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi dla każdej części określają zapisy w umowie.
1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części przedmiotu zamówienia.
1.6. W zakresie części 1: Zamawiający, w przypadku zwiększenia wartości mienia w trakcie trwania niniejszego zamówienia, związanej z oddaniem do użytku Budynku Laboratoryjnego A wraz z wyposażeniem, zgodnie z realizacją umowy „Modernizacja i rozbudowa istniejącego Kampusu UJ CM w Krakowie Prokocimiu-Etap I”, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w Części 1 Zamówienia o maksymalnie 30% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 1, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
1.7. W zakresie części 2: Zamawiający, w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w trakcie trwania niniejszego zamówienia, dopuszcza zmianę wielkości zamówienia polegającą na zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w części 2 Zamówienia o maksymalnie 10% wartości wynagrodzenia wskazanego w formularzu oferty dla części 2, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej
66514150-2 - Usługi ubezpieczenia statków
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418311,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418311,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418311,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-38-806
7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418311,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124134,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124134,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124134,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-02-14-686
7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124134,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części 4, gdyż nie złożono żadnej oferty (brak ofert) na tę część.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie części 5, gdyż nie złożono żadnej oferty (brak ofert) na tę część.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.