Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263356/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie w lokalu gastronomicznym Wykonawcy oraz przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WAWER M. ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010822042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włókiennicza 54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-974
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222773600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.opswawer@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opswawer.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opswawer.waw.pl/przygotowywanie-i-wydawanie-w-lokalu-gastronomicznym-oraz-przygotowanie-i-dow%C3%B3z-do-miejsca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie w lokalu gastronomicznym Wykonawcy oraz przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5eeee5a-40d7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00104216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 przygotowywanie i wydawanie (w tym na wynos z dowozem ) gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer na lata 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 737854,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie w lokalu gastronomicznym Wykonawcy gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (24 miesiące od dnia 01 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2023r.) na:
A) dla części I przedmiotu zamówienia - 23360 posiłków dla 32 podopiecznych spożywających posiłki w lokalu Wykonawcy;
Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości przedmiotu umowy, jak również z uwagi na obowiązujący stan epidemiczny na terenie RP Zamawiający zastrzega sobie prawo jego zmniejszenia. Zmniejszenie wielkości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 nie będzie skutkowało jakąkolwiek odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia liczby obiadów Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmiany liczby obiadów, poza prawem do zapłaty wynagrodzenia za faktycznie zrealizowaną liczbę obiadów wg ceny jednostkowej obiadu. Zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy Zamawiający szacuje na nie więcej niż 30 %. (dotyczy zarówno części I jak i części II przedmiotu zamówienia).
Z uwagi na obowiązujący w chwili zawierania umowy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemiczny związany z SARS-CoV 2 i związane z tym wprowadzane ograniczenia w prowadzeniu działalności gastronomicznej, Zamawiający zastrzega możliwość zaistnienia konieczności realizacji zamówienia poprzez wydawanie posiłków dla osób uprawnionych w opakowaniach jednorazowych biodegradowalnych. (dotyczy części I przedmiotu zamówienia).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7A do SWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia.
Szczegóły w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 533308,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania, gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer.Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (24 miesiące od dnia 01 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2023r.) na:
B) dla części II przedmiotu zamówienia - 7300 posiłków dla 10 podopiecznych którym Wykonawca będzie dowoził posiłki własnym transportem do miejsca zamieszkania podopiecznego.
2. Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości przedmiotu umowy, jak również z uwagi na obowiązujący stan epidemiczny na terenie RP Zamawiający zastrzega sobie prawo jego zmniejszenia. Zmniejszenie wielkości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 nie będzie skutkowało jakąkolwiek odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia liczby obiadów Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmiany liczby obiadów, poza prawem do zapłaty wynagrodzenia za faktycznie zrealizowaną liczbę obiadów wg ceny jednostkowej obiadu. Zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy Zamawiający szacuje na nie więcej niż 30 %. (dotyczy zarówno części I jak i części II przedmiotu zamówienia).
3. Z uwagi na obowiązujący w chwili zawierania umowy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemiczny związany z SARS-CoV 2 i związane z tym wprowadzane ograniczenia w prowadzeniu działalności gastronomicznej, Zamawiający zastrzega możliwość zaistnienia konieczności realizacji zamówienia poprzez wydawanie posiłków dla osób uprawnionych w opakowaniach jednorazowych biodegradowalnych. (dotyczy części I przedmiotu zamówienia).
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7B do SWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia.
Szczegóły w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych
4.5.5.) Wartość części: 204546 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja Przy Kominku Catering Kazimierz Grotte
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272748666, REGON 362845642
7.3.3) Ulica: ul. Patriotów 45
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja Przy Kominku Catering Kazimierz Grotte
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272748666, REGON 362845642
7.3.3) Ulica: Patriotów 45
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.