Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268563/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00276471/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00348589/01 - Wynik z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drukowania wraz z dostawą dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi drukowania wraz z dostawą dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a665d49e-0815-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327625/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi drukowania wraz z dostawą dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część zamówienia wskazana w SWZ: "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" finansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, Oś priorytetowa I, Poddziałanie 1.3.3 "Zmniejszenie emisyjności gospodarki".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81598,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest usługa druku wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego kalendarzy na 2023 rok w następującym asortymencie i ilościach:Część A:
1) Kalendarz książkowy A4 – 100 szt.
2) Kalendarz książkowy A5 – 100 szt.
3) Kalendarz książkowy A6 – 100 szt.
Część B:
1) Kalendarz książkowy A5 – DE - 500 szt.
Część C:
1) Kalendarz trójdzielny z „główką” – 200 szt.
2) Kalendarz ścienny wieloplanszowy – 250 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 4A do SWZ.
Druk kalendarzy książkowych z Części B jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" finansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I, Poddziałanie 1.3.3 ”Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 41441,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest usługa drukowania wraz z dostawą różnego rodzaju druków, m.in. takich jak: ulotki, dyplomy, teczki, papier firmowy, zaproszenia, wizytówki i inne materiały informacyjno-promocyjne – zwanych dalej „materiałami poligraficznymi” – w następujących ilościach:Część A:
Artykuły WFOŚiGW w Warszawie, w tym w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”
1) Teczki ofertowe – ok. 200 szt.
2) Ulotka w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” A5 – ok. 10 000 szt.
3) Ulotka w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” DL – ok. 6 000 szt.
4) Wizytówki imienne – ok. 1 000 szt.
5) Czeki – ok. 50 szt.
6) Zaproszenia – ok. 300 szt.
7) Koperty do zaproszeń DL – ok. 300 szt.
8) Dyplomy – ok. 100 szt.
9) Druki firmowe – ok. 100 000 szt.
10) Torby papierowe – ok. 200 szt.
11) Torby papierowe – ok. 200 szt.
Część B:
Artykuły w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego:
1) Ulotka Projektu Doradztwa Energetycznego z informacją o aktualnych źródłach finansowania – A5 – ok. 12 000 szt.
2) Wizytówki imienne – ok. 1 000 szt.
Druk powyższych materiałów poligraficznych, wskazanych w części B jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" finansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I, Poddziałanie 1.3.3 ”Zmniejszenie emisyjności gospodarki”.
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia określony został
w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 40157,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45682,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45682,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45682,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810061291
7.3.3) Ulica: al. Piastów 42
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45682,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługi drukowania książki o gen . Skibińskim
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- Wydanie publikacji pt. "Razem w świecie - współpraca z Partnerami Zagranicznymi"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.