Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169074/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00179244/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO SAMOCHODÓW CENTRÓW ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Opole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543009977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.frankowska@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471567388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lukiewicz@brzeg-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481580829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcieg@powiatglubczycki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatglubczycki.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492096439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcieg@powiat.kedzierzyn-kozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krapkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990111672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.scholz@powiatkrapkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatkrapkowicki.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532132088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761575840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pieloka 21
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.zientek@powiatoleski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatoleski.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551917146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.burtan@powiatprudnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzelecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561812928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oc@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatstrzelecki.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO SAMOCHODÓW CENTRÓW ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab15058e-d75b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023748/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup specjalistycznego sprzętu do samochodów służb zarządzania kryzysowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytuł projektu: „Wsparcie Służb Zarządzania Kryzysowego w Województwie Opolskim poprzez zakup środków transportu specjalistycznego z wyposażeniem do przeciwdziałania i usuwania skutków zagrożeń w tym związanych z COVID-19” RPOP.04.02.00-16-0001/21-00 z dnia 25 października 2021 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169074/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.272.6.2022.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 836638,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z przeszkoleniem w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji sprzętu w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Rozdziale IV SWZ oraz szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w niniejszej SWZ oraz w załącznikach do SWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 kompletów sprzętu, który stanowić będzie wyposażenie do 11 sztuk samochodów służących do zabezpieczenia Centrów zarządzania kryzysowego
w województwie opolskim (tj. dla Miasta Opola, Powiatu Brzeskiego, Powiatu Głubczyckiego, Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego, Powiatu Krapkowickiego, Powiatu Nyskiego, Powiatu Oleskiego, Powiatu Prudnickiego, Powiatu Strzeleckiego, Powiatu Kluczborskiego) 3. Na 1 komplet wyposażenia składa się następujący sprzęt: Namiot pneumatyczny - 1 szt., Agregat prądotwórczy jednofazowy- 1 szt., Nagrzewnica olejowa nadmuchowa -1 szt., Lampy namiotowe Led – 2 szt., Łóżko kwaterunkowo - polowe z materacem – 1 szt., Stół polowy – 2 szt., Krzesło składane – 4 szt., Taboret polowy – 1 szt., Fotel składany- 1 szt., Mobilny opryskiwacz wraz z bateriami – 1 szt., Dron (waga do 249 gram) - 1 szt., Defibrylator automatyczny AED z kluczem pediatrycznym – 3 szt., Ozonator powietrza – 2 szt., Latarka- 1 szt., Dyski sygnalizacyjne: zestaw: 6 x dysk sygnalizacyjny z zestawem ładowarek – 1 zestaw; Najaśnica – 1 szt., Osuszacz powietrza – 2 szt., Miernik ozonu – 2 szt
4. Termin realizacji zamówienia wynosi: 70 DNI OD DNIA ZAWARCIA UMOWY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522520-8 - Łóżka polowe
39113100-8 - Fotele
39121200-8 - Stoły
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
33182100-0 - Defibrylatory
31521320-3 - Latarki
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące
39721320-1 - Osuszacze powietrza
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
31120000-3 - Generatory
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
34942000-2 - Urządzenia sygnalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693929,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 992275,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 992275,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa HERO Tomasz Giza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240875327
7.3.3) Ulica: Grodzka
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "HERO" TOMASZ GIZA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "HERO" TOMASZ GIZA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 992275,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Budowa lodowiska w gminie Kluczbork
- Zajęcia reedukacyjne i wsparcie psychologiczne
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik wraz z uzupełnieniem infrastruktury o kolejne funkcjonalności
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- "Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Szastarka, poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy"
- Montaż uprzywilejowania w ruchu na pojazdach służbowych nieoznakowanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych
- "Dostawa drona ze skanerem laserowym pozwalającym dokładnie badać i mapować stanowiska archeologiczne (DEM, DTM) oraz zabytki dla projektu pn.: Przeżywając przeszłość w trójwymiarowym świecie"
- Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.