eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa serwera sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwera sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-603cb646-dc80-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwera sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603cb646-dc80-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086877/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 serwer

1.2.5 urządzenia wielofunkcyjne

1.2.7 części i akcesoria komputerowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284012

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PK III.371.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 406445,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SERWER-1 SZTUKA (parametry minimalne zostały opisane w załaczniku nr 1 do SWZ)

Dostarczony serwer powinien być objęty 5 letnią gwarancją w miejscu ich instalacji z czasem reakcji następnego dnia roboczego. Wsparcie techniczne realizowane jest przez serwis producenta oferowanego serwera. Uszkodzone dyski twarde i nośniki przechowujące dane pozostaną u Zamawiającego w przypadku konieczności ich wymiany.
Serwer w dostarczonej konfiguracji powinien być certyfikowany do pracy przynajmniej z następującymi systemami operacyjnymi:
a. Microsoft Windows 2022
b. VMware ESXi 8.0
c. VMware vCenter 8.x
Dodatkowo:
a. urządzenie musi być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić oświadczenie producenta oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;

b. oferowany sprzęt ma być produkowany zgodnie:
• z normą ISO 9001 lub równoważną (producent powinien posiadać aktualny certyfikat jakości wydany przez akredytowaną jednostkę oceniającą zgodność: PN-EN ISO 9001:2015 lub inny równoważny certyfikat, wystawiony dla Producenta przedmiotu zamówienia, potwierdzający fakt posiadania przez Producenta przedmiotu zamówienia, wdrożonego systemu zarządzania jakością w produkcji wyrobów, stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie poprawy jakości wytwarzanych produktów, eliminacji błędów, pomyłek w realizowanych procesach, ograniczenia liczby zwrotów i reklamacji oraz doskonalenie obsługi klientów)

• oraz normą ISO 14001 lub równoważną (producent powinien posiadać aktualny certyfikat jakości wydany przez akredytowaną jednostkę oceniającą zgodność: ISO 14001 lub inny równoważny certyfikat, wystawiony na producenta przedmiotu zamówienia potwierdzający fakt posiadania przez Producenta przedmiotu zamówienia, wdrożonego systemu zarządzania środowiskowego, w zakresie wdrażania przez Producenta przedmiotu zamówienia elementów zmierzających do maksymalnego ograniczenia negatywnego wpływu firmy Producenta przedmiotu zamówienia na środowisko w procesie produkcji produktów (polityka ekologiczna przedsiębiorstwa – zapobieganie szkodliwym oddziaływaniem na środowisko poprzez przewidywane ryzyka szkodliwości środowiskowej) oraz samego produktu ( analiza cyklu życia produktu) oraz podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska.

c. Oferowany sprzęt powinien posiadać deklarację zgodności CE.

Wymóg osiągnięcia w testach SPECrate2017_int_base wymaganego wyniku dla zaproponowanej konfiguracji serwera winien być osiągnięty na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu (zrzut z ekranu strony z wynikami testów SPECrate2017_int_base dostępny będzie jako załącznik do SWZ). W przypadku pojawienia się modeli niefunkcjonujących na rynku w chwili opublikowania ogłoszenia, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach SPECrate2017_int_base po opublikowaniu ogłoszenia, oceniać będziemy zgodnie z punktacją w testach SPECrate2017 _int_base z dnia otwarcia ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE MONO - 3 SZTUKI (parametry minimalne zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ)
Musi być dostępne w sieci lub dołączone na płycie CD oprogramowanie w języku polskim do pełnej obsługi drukarki i skanera oraz sterowniki do urządzenia.
Dostępne muszą być na rynku oryginalne tonery producenta urządzenia o wydajności co najmniej 12 tys. stron.
Wydajność bębna co najmniej 300 tys. stron
Urządzenie musi być fabrycznie nowe objęte gwarancją co najmniej 12 miesięczną

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚCI I AKCESORIA
1. Listwa zasilająca przepięciowa – 3 sztuki
• z wyłącznikiem
• długości 5m
• co najmniej 3 gniazda
2. Powerbank – 2 sztuki
• przewodowy sposób ładowania
• wytwarzane napięcie: 5V
• co najmniej 2 porty ładujące, w tym USB-C i USB-A
• pojemność co najmniej 20000 mAh
3. Podkładki pod myszkę – sztuk 20
• materiałowa
• o wymiarach nie mniejszych niż 20x20 cm
• BEZ podpórki pod nadgarstek
4. Podkładki pod myszkę – 20 sztuk
• materiałowa
• z żelową podpórką pod nadgarstek
5. Kabel DisplayPort <> DVI-D – 7 sztuk
6. Dysk SSD – 5 sztuk x 150,-
• Format: 2,5 cala
• Interfejs: SATA III
• Pojemość co najmniej 240 GB
• MTBF: minimum 1 mln godzin
7. Podstawki samoprzylepne na opaski zaciskowe – 100 sztuk
• Szerokość/długość nie mniejsza niż 28 mm
• Szerokość otworu na opaskę min. 5 mm
8. Kabel USB 3.0 A/B 5M – 2 sztuki
• długość 5 m
• standard 3.0
• USB A (wtyczka)- USB B (wtyczka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39037,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39037,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM DATA Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172031249

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 42

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39037,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9261,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20295 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9261,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Burczyński CORRADO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121930813

7.3.3) Ulica: Skautów 11B

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-055

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9261,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2686,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4612,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2686,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349

7.3.3) Ulica: Jesionowa 17A

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2686,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.