Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00284012/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwera sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecała 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665200
1.5.8.) Numer faksu: 814665201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-603cb646-dc80-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwera sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603cb646-dc80-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086877/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 serwer
1.2.5 urządzenia wielofunkcyjne
1.2.7 części i akcesoria komputerowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MUP.PK III.371.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 406445,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SERWER-1 SZTUKA (parametry minimalne zostały opisane w załaczniku nr 1 do SWZ)Dostarczony serwer powinien być objęty 5 letnią gwarancją w miejscu ich instalacji z czasem reakcji następnego dnia roboczego. Wsparcie techniczne realizowane jest przez serwis producenta oferowanego serwera. Uszkodzone dyski twarde i nośniki przechowujące dane pozostaną u Zamawiającego w przypadku konieczności ich wymiany.
Serwer w dostarczonej konfiguracji powinien być certyfikowany do pracy przynajmniej z następującymi systemami operacyjnymi:
a. Microsoft Windows 2022
b. VMware ESXi 8.0
c. VMware vCenter 8.x
Dodatkowo:
a. urządzenie musi być zakupione w oficjalnym kanale dystrybucyjnym producenta. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić oświadczenie producenta oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
b. oferowany sprzęt ma być produkowany zgodnie:
• z normą ISO 9001 lub równoważną (producent powinien posiadać aktualny certyfikat jakości wydany przez akredytowaną jednostkę oceniającą zgodność: PN-EN ISO 9001:2015 lub inny równoważny certyfikat, wystawiony dla Producenta przedmiotu zamówienia, potwierdzający fakt posiadania przez Producenta przedmiotu zamówienia, wdrożonego systemu zarządzania jakością w produkcji wyrobów, stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie poprawy jakości wytwarzanych produktów, eliminacji błędów, pomyłek w realizowanych procesach, ograniczenia liczby zwrotów i reklamacji oraz doskonalenie obsługi klientów)
• oraz normą ISO 14001 lub równoważną (producent powinien posiadać aktualny certyfikat jakości wydany przez akredytowaną jednostkę oceniającą zgodność: ISO 14001 lub inny równoważny certyfikat, wystawiony na producenta przedmiotu zamówienia potwierdzający fakt posiadania przez Producenta przedmiotu zamówienia, wdrożonego systemu zarządzania środowiskowego, w zakresie wdrażania przez Producenta przedmiotu zamówienia elementów zmierzających do maksymalnego ograniczenia negatywnego wpływu firmy Producenta przedmiotu zamówienia na środowisko w procesie produkcji produktów (polityka ekologiczna przedsiębiorstwa – zapobieganie szkodliwym oddziaływaniem na środowisko poprzez przewidywane ryzyka szkodliwości środowiskowej) oraz samego produktu ( analiza cyklu życia produktu) oraz podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska.
c. Oferowany sprzęt powinien posiadać deklarację zgodności CE.
Wymóg osiągnięcia w testach SPECrate2017_int_base wymaganego wyniku dla zaproponowanej konfiguracji serwera winien być osiągnięty na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu (zrzut z ekranu strony z wynikami testów SPECrate2017_int_base dostępny będzie jako załącznik do SWZ). W przypadku pojawienia się modeli niefunkcjonujących na rynku w chwili opublikowania ogłoszenia, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach SPECrate2017_int_base po opublikowaniu ogłoszenia, oceniać będziemy zgodnie z punktacją w testach SPECrate2017 _int_base z dnia otwarcia ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE MONO - 3 SZTUKI (parametry minimalne zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ)Musi być dostępne w sieci lub dołączone na płycie CD oprogramowanie w języku polskim do pełnej obsługi drukarki i skanera oraz sterowniki do urządzenia.
Dostępne muszą być na rynku oryginalne tonery producenta urządzenia o wydajności co najmniej 12 tys. stron.
Wydajność bębna co najmniej 300 tys. stron
Urządzenie musi być fabrycznie nowe objęte gwarancją co najmniej 12 miesięczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚCI I AKCESORIA1. Listwa zasilająca przepięciowa – 3 sztuki
• z wyłącznikiem
• długości 5m
• co najmniej 3 gniazda
2. Powerbank – 2 sztuki
• przewodowy sposób ładowania
• wytwarzane napięcie: 5V
• co najmniej 2 porty ładujące, w tym USB-C i USB-A
• pojemność co najmniej 20000 mAh
3. Podkładki pod myszkę – sztuk 20
• materiałowa
• o wymiarach nie mniejszych niż 20x20 cm
• BEZ podpórki pod nadgarstek
4. Podkładki pod myszkę – 20 sztuk
• materiałowa
• z żelową podpórką pod nadgarstek
5. Kabel DisplayPort <> DVI-D – 7 sztuk
6. Dysk SSD – 5 sztuk x 150,-
• Format: 2,5 cala
• Interfejs: SATA III
• Pojemość co najmniej 240 GB
• MTBF: minimum 1 mln godzin
7. Podstawki samoprzylepne na opaski zaciskowe – 100 sztuk
• Szerokość/długość nie mniejsza niż 28 mm
• Szerokość otworu na opaskę min. 5 mm
8. Kabel USB 3.0 A/B 5M – 2 sztuki
• długość 5 m
• standard 3.0
• USB A (wtyczka)- USB B (wtyczka)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39037,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39037,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM DATA Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172031249
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 42
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39037,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9261,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20295 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9261,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Burczyński CORRADO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121930813
7.3.3) Ulica: Skautów 11B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-055
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9261,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2686,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4612,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2686,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349
7.3.3) Ulica: Jesionowa 17A
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2686,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarek
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz serwera NAS do Starostwa Powiatowego i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.